Het grote WTF-topic

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Het grote WTF-topic

Bericht door kitten »

WTF autocorrect: ipv rompertjes: rimpelkut. :shock:
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: Het grote WTF-topic

Bericht door Mack »

Ehhh, kitten? Welk woord typ je het vaakst?
Die komt vooraan in de autocorrect ... :clown:
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Het grote WTF-topic

Bericht door kitten »

Rompertjes kende autocorrect niet eens! Rimpelkut kende ik dan weer niet. Elke kut is toch rimpelig?
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Het grote WTF-topic

Bericht door kitten »

Autocorrect heeft iets tegen mij. :eerie:

In plaats van nerveus... befcursus. :shock: Zijn daar cursussen voor? Net als rimpelkut, 200% zeker dat ik hem dat woord niet heb geleerd!
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Het grote WTF-topic

Bericht door eireann »

Heb je soms een alter-ego ofzo?
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Het grote WTF-topic

Bericht door tessie »

Een befcursus heb ik wel regelmatig voorbij zien komen op FL ja. Volgens mij geeft Engel dat. Dan regelt ze ook een aantal vrouwen die dan de oefenobjecten zijn zeg maar.. en de deelnemers moeten dan bij iedereen oefenen.
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Het grote WTF-topic

Bericht door Ravelijne »

Ik merk het ook: ik weet gewoon bijna zeker dat autocorrect ook woorden van mensen in je netwerk op de voorkeurslijst zet. Laatst stuurde ik een berichtje naar Mack & ik weet zeker dat ik in geen vijf jaar het woord krimpkous getypt heb... Maar ik heb het vaker, dat er woorden die ik echt niet gebruik, bij een kleine spelfout op een woord wat ik wel vaak gebruik.
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: Het grote WTF-topic

Bericht door phedre »

Dr Bob heeft idd samen met Engel ook befcursussen gegeven in Phees. Was hartstikke leuk!!
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Het grote WTF-topic

Bericht door kitten »

Ravelijne schreef:Ik merk het ook: ik weet gewoon bijna zeker dat autocorrect ook woorden van mensen in je netwerk op de voorkeurslijst zet. Laatst stuurde ik een berichtje naar Mack & ik weet zeker dat ik in geen vijf jaar het woord krimpkous getypt heb... Maar ik heb het vaker, dat er woorden die ik echt niet gebruik, bij een kleine spelfout op een woord wat ik wel vaak gebruik.
Krimpkous is wel een "normaal" word. Mijn autocorrect kent die ook, ook al gebruik ik hem nooit. Maar dat autocorrect ook leert van je vrienden vind ik tegelijkertijd een goede verklaring en best beangstigend.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Het grote WTF-topic

Bericht door Voleuse »

I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Het grote WTF-topic

Bericht door tessie »

omg why???
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Het grote WTF-topic

Bericht door kitten »

yikes.
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Het grote WTF-topic

Bericht door thaliya »

W.T.F.!!!
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Het grote WTF-topic

Bericht door Crownless »

Iew!

Dat is echt te creepy.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
isara
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2014, 12:53

Re: Het grote WTF-topic

Bericht door isara »

Pfft, wat ik nu weer heb meegemaakt :roll: Verhalen uit Isara's Doosch...

Het was weer eens tijd voor de jaarlijkse (voorzorgs) SOA test, ik had wat last van klachten (schimmelinfectie, ik zal het niet concreter maken dan dat) en wilde even laten controleren of de touwtjes van m'n spiraal niet te lang zijn dus ik dacht; drie gynaecologische vliegen in een klap, naar de dokter. Kennelijk was er een vervanger, nou ja, goed. Het consult ging dus ongeveer als volgt:

Huisarts: "Vertel"
Ik: "ik heb wat last van die en die klachten, en wil m'n jaarlijkse SOA test laten doen."
HA: "Waarom, als je beschermde seks hebt is het risico op besmetting bijna nul."
Ik: "ja dat weet ik, maar ik vind het gewoon fijn om me elk jaar voor de zekerheid te laten testen." Dafuck, probeer je op eigen kosten verantwoordelijk te doen....
HA: "ok nou ja goed dan." Trekt een gezicht van pfff, moet dat nou. "Zal ik dat dan gelijk doen of wil je het met zo'n testsetje thuis doen"
Ik: "doe maar nu gelijk, als ik dan toch met m'n benen wijd moet..."

Ik lig daar op die bank, ze schuift de eendenbek er in (altijd leuk :| ) controleert de touwtjes (prima lengte), concludeert dat het er niet zo raar uitziet, dit wel vaker voorkomt na seks en het vanzelf wel overgaat ("en anders kom je maar terug"), trekt de eendenbek er weer uit
"oh ja, de SOA test, die was ik alweer vergeten". HA duwt dezelfde eendenbek er weer in, neemt de uitstrijkjes af, de telefoon gaat (ik denk: lekker laten gaan), huisarts trekt de eendenbek er heel snel weer uit (heel aangenaam - not), loopt naar d'r bureau, onderwijl iets mompelend waarin ik net het het woord aankleden in kan ontdekken en pakt de telefoon in de derde rinkel.
Ik kleed me aan, HA is bezig alle stickertjes op alle buisjes te plakken en schuift het hele pakket naar me toe.

Ik: "op welke SOA's wordt er nu getest?" HA: "De standaard vier bla bla bla"
Ik: "Ok, ik vraag me af of het nog nuttig is om weer eens een keer op HIV te testen gewoon voor de zekerheid"
HA: "Dat doen we alleen bij sekswerkers, mannen die het met mannen doen of mensen die drugs in hun arm spuiten"
Ik: "Ok nee dat doe ik allemaal niet"
HA kijkt me aan met zo'n blik van wegwezen, loopt naar de deur, gaat ernaast staat, geeft me een hand en ik trek heel snel de deur achter me dicht.

Patiëntvriendelijkheid, het is af en toe kennelijk erg moeilijk.
Plaats reactie