Post hier over je dier!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Post hier over je dier!

Bericht door Crownless »

Crownless schreef:Welp, muisje is dood nu. Bryan had een klapval gezet met cavia voer.

Ik vind het wel zielig.
De teller staat inmiddels op 8 dode muisjes :|

Zoveel vragen. Waar komen ze vandaan? Woonden ze al in de schuur of komen ze van buiten? Waarom vinden ze cavia voer zo lekker?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: Post hier over je dier!

Bericht door Mack »

Crownless schreef: ... De teller staat inmiddels op 8 dode muisjes :|

Zoveel vragen. Waar komen ze vandaan? Woonden ze al in de schuur of komen ze van buiten? Waarom vinden ze cavia voer zo lekker?
Twee muisjes (die elkaar lief vinden ;) ) leveren héél snel héél veel verse muisjes. Fokken als de konijnen is er niets bij. De draagtijd is minder dan drie weken en een worp is meestal tussen de 6 en 12 jonkies. En een wijfje kan tot 10 keer per jaar werpen.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Post hier over je dier!

Bericht door Pien »

Hier kwamen ze op het kippenvoer af. De zakken voer doen we nu in van die afsluitbare vuilnisbakken, geen muis meer te zien in de schuur.
Waarschijnlijk wel in het kippenhok, maar daar wonen ze in ieder geval niet
Gebruikersavatar
Jezebel
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 mei 2011, 08:32

Re: Post hier over je dier!

Bericht door Jezebel »

Arme muisjes, ik vind ze ook altijd wel schattig. Om naar te kijken dan, ik denk dat ik ze een stuk minder schattig zou vinden als ze zich in mijn territorium zouden bevinden, zo hypocriet ben ik dan weer wel.

Update over onze diabeteskat: na het veranderen van voer - van brokjes naar vers vlees - daalde zijn suikerwaardes. Helaas reageerde zijn blaas er zo op dat we vervolgens met een plaskater te maken hadden (daarvoor zat hij op antistruvietvoer). Nu weer twee weken verder, en bij de controle vanochtend waren zijn suikerwaardes weer helemaal goed! In drie weken gedaald van ruim 25 naar 4.9, en het hoort tussen de 4 en 6/7 te liggen. Dus daar zijn we wel blij mee :) Als hij nu ook nog stopt met om de haverklap alles weer uitkotsen wat hij heeft gegeten ben ik helemaal gelukkig XD
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: Post hier over je dier!

Bericht door phedre »

IMG_20181013_131713.jpg
ook maanvissen kunnen blijkbaar poly zijn, ze zijn hier met zn drieen eieren aan t leggen en bevruchten.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Post hier over je dier!

Bericht door Voleuse »

Lol nou gelukkig wonen ze in een openminded omgeving
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: Post hier over je dier!

Bericht door phedre »

helaas zijn alle eitjes al weer weg. Veel knokpartijen gisteravond met andere maanvissen, te weinig beschutting denk ik, op deze plek
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
Jezebel
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 mei 2011, 08:32

Re: Post hier over je dier!

Bericht door Jezebel »

O, jammer zeg!
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: Post hier over je dier!

Bericht door phedre »

IMG_20181021_204955.jpg
genieten bij avondlicht
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Post hier over je dier!

Bericht door Ravelijne »

Wow, prachtig!
Gebruikersavatar
Jezebel
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 mei 2011, 08:32

Re: Post hier over je dier!

Bericht door Jezebel »

Door al die mooie plaatjes ben ik nu maar aan het sparen geslagen om ook zo'n echt mooi groot aquarium te kunnen neerzetten :) Supermooi, Phedre!
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: Post hier over je dier!

Bericht door phedre »

dank :) :)
@Jezebel, leuk!! enig idee wat je wilt?
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Post hier over je dier!

Bericht door Ravelijne »

Poes twee blijft een beetje een zenuwpeesje, dus bij onbekende geluiden gaat ze vaak grommen. Ik denk echt elke keer dat de mensen hierbaast planken aan het ophangen zijn, want ze klinkt precies als een boormachine bij de buren. :lol:
Gebruikersavatar
miss_meeko
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2010, 13:38
Locatie: Haarlem

Re: Post hier over je dier!

Bericht door miss_meeko »

En toen had de oudste kat besloten om te gaan sproeien.... En wat we ook voor hulpmiddelen gebruiken, het helpt voor geen meter en lijkt met de dag erger te worden.... hij doet het alleen als ik bij hem ben. Als ik weg ben gebeurt er niets. Als hij alleen met de andere katten of met de andere gezinsleden doet ie ook niets. Zodra ik in huis ben achtervolgt hij mij. Geeft kopjes en sproeit overal....
Het huis is vies. Het speelgoed van mijn zoontje is vies. De bank gaat eraan en ik kan er gewoon niet tegenop poetsen...

Vandaag contact gehad met het dierenasiel. En we neigen ernaar om hem op de wachtlijst te plaatsen voor afstand. Maar ik wil het eigenlijk niet... Maar dit wil en kan ik ook niet volhouden en is niet gezond....
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Post hier over je dier!

Bericht door Pien »

Dat lijkt me verschrikkelijk!
Plaats reactie