Post hier over je dier!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Post hier over je dier!

Bericht door Pien »

Lol. Waarschijnlijk wel ja.
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Post hier over je dier!

Bericht door Ravelijne »

Poes1 heeft nu na jáááááááááááren negeren ineens het kattenmeubel ontdekt. Zowel op als in. Tot nu toe heeft hij er misschien vijf keer op gezeten en nog nooit in. En nu zit hij er gewoon lekker op te chillen. Hij doet ineens allemaal hele nieuwe dingen! :shock:
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Post hier over je dier!

Bericht door Voleuse »

Haha leuk is dat.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Post hier over je dier!

Bericht door Daantje »

Is Poes1 soms geïnspireerd geraakt door Poes2?
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Post hier over je dier!

Bericht door Ravelijne »

Dat sowieso, hij was in een gezapige zeppelin aan het veranderen en het pleeg-zusje houdt hem wel actief. Maar dit is echt heel recent en poes2 doet niks met het kattenmeubel, dus het is niet simpel afgekeken.

Ik denk det het een mid-life crisis is, of zo. Als hij binnenkort aan komt rijden in een mini rode Ferrari zal ik proberen een foto te maken... ;)
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: Post hier over je dier!

Bericht door pluis »

Kom ik terug van vakantie, kunnen de poezen op dieet. Onze (nieuwe) kattenoppas had ze niet alleen (zoals voorgeschreven) natvoer gevoerd, maar heeft er daarnaast zoveel ze wilden droge brokken bij gegeven (die krijgen ze bij ons alleen af en toe als snoepje of in een puzzeltje ofzo). Er is in drie weken een zak van anderhalve kilo doorheen gegaan. Bovenop een half blik natvoer per kat per dag, dus, he.

Onze kleinste (3 kilo) is volgens mij in drie weken _ten minste_ een pond aangekomen. Die van 4 kilo wat minder, maar dat is dan ook geen vroeger-uitgehongerde superveelvraat.

Oh ja, ook leuk. Dat je dan de katten ineens een hele stapel extra voer geeft, maar dan dus niet de kattenbakken een keertje extra schoonmaakt. Als die beesten twee keer zoveel gaan poepen en je maakt niet op tijd schoon (en dan ga ik er maar vanuit dat ze dat wel volgens afspraak heeft gedaan, en daar twijfel ik eigenlijk ook nog over) is het dus in huis niet meer te harden. Ik liep bij thuiskomst echt tegen een muur van pislucht op en zelfs na het extra uitgebreid katten bakken en twee dagen luchten is het nog niet weg. Ik zal maar met de blacklight de kamers door om te zien of er ergens eentje is gaan protestplassen.

T was zo smerig dat de schoonmaakster zelfs ongevraagd foto's voor me had gemaakt - ech schandalig zo vies dat de oppas de bakken liet worden.
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: Post hier over je dier!

Bericht door chell »

Wat kut thuiskomen pluis! Wie heeft er op gepast?

Ik heb dat ook een keer gehad, dat een bekende opgepast had en de bakken heel vies waren bij thuiskomst. En hij was volgens mij niet elke dag geweest want er was juist heel veel voer over toen. En er lag een dekseltje van een blik natvoer op het aanrecht, zo'n lekker scherp ding. De katten hadden ook echt te weinig aandacht gehad, ze waren helemaal van slag.

Je mag mij ook altijd vragen hoor! Echt! En als je dat liever niet hebt (ik vind dat ook lastig om van mensen te vragen, zeker bij lange vakanties) dan kan ik je onze poezenoppas ook enorm aanraden, die heeft een oppas bedrijfje en is fantastisch!
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Post hier over je dier!

Bericht door Pien »

Dat is naar thuiskomen Pluis
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: Post hier over je dier!

Bericht door pluis »

@ Chell Ik had de taken dit keer verdeeld tussen een professionele oppas van Pawshake (die het dus verprutste) voor de ochtendmaaltjes, water en de kattenbakken en een vriend die wel wat ruimte voor zichzelf kon gebruiken die de avondmaaltjes en het gezellig knuffelen kwam doen (en die ook niet beter wist en vooral heel veel lieve foto's stuurde).

Volgende keer zal ik je inderdaad misschien wel aanschrijven voor de info van je oppas en / of een stukje poespassen.

@Pien Ja, was wel even vervelend. Gelukkig ben ik nu weer thuis en zijn de beesten weer blij.
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: Post hier over je dier!

Bericht door chell »

http://kattenoppasaanhuis.com/ dit is onze oppas. Website is niet de mooiste, maar ze is betrouwbaar, betrokken en netjes. En altijd beschikbaar. Één keer was ze ziek, maar dan heeft ze vaste andere mensen die het overnemen (die ondersteunen ook tijdens de zomervakantie).
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Post hier over je dier!

Bericht door Ravelijne »

Blegh, wat vervelend. Mochten ze idd elders zijn gaan wateren, die enzym-spray die Crownless ooit tipte werkte hier geweldig om de lucht weg te krijgen.
Gebruikersavatar
Frodo
Site Admin
Berichten: 49
Lid geworden op: 09 aug 2009, 07:40
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: Post hier over je dier!

Bericht door Frodo »

Zoals beloofd: Vissenbak 5.0 - ex de spots, nachtverlichting en eh...

O ja, vis!
Bak05.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
miss_meeko
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2010, 13:38
Locatie: Haarlem

Re: Post hier over je dier!

Bericht door miss_meeko »

Ziet er goed uit! Wat een mooie achterwand. Kan de vis alleen niet vinden.... ga je er weer de meer speciale soorten/roofvissen in houden?
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Post hier over je dier!

Bericht door Ravelijne »

Ziet er mooi uit!
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: Post hier over je dier!

Bericht door JJV »

Doneren we allemaal een visstick?
~\v/~
Plaats reactie