Post hier over je dier!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Post hier over je dier!

Bericht door eireann »

LOL en leuke naam willow :) al was 'eigenwijs' ook wel pakkend geweest :)
**Self Rescuing Princess**
Boefje

Re: Post hier over je dier!

Bericht door Boefje »

Wij hadden een tijd terug namen bedacht. Voor een rode poes dus Willow. Als het een dikke rode kater was geweest, hadden we hem Aengus genoemd :mrgreen:
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Post hier over je dier!

Bericht door Daantje »

De hond van mijn ouders, laat ik 'm maar Idefix noemen (hondfix klinkt zo raar, en Idefix is al een bekende hondenaam) zag ik vandaag voor het eerst sinds ruim twee weken zonder t-shirtje aan. Ik was daar toch wel een beetje aan gewend geraakt.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
tijgie{K}
Berichten: 28
Lid geworden op: 10 aug 2009, 15:17
Locatie: Ergens onder de zon

Re: Post hier over je dier!

Bericht door tijgie{K} »

Idefix :worshippy: :biggrin:
All people smile in the same language.

We are angels with but one wing, and to fly we must embrace each other

Impotence: Nature's way of saying "No hard feelings".

Gebruikersavatar
skaoot
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2010, 18:08
Locatie: Den Bosch

Re: Post hier over je dier!

Bericht door skaoot »

Vanavond zie ik Tim & Tom weer :D
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Gebruikersavatar
cinderella
Berichten: 95
Lid geworden op: 09 aug 2009, 10:58
Locatie: Overijssel

Re: Post hier over je dier!

Bericht door cinderella »

Mijn twee poezels brengen steeds meer tijd buiten in de gezamenlijke tuin door, omdat de flat toch wel te klein voor ze is, en om alvast te wennen voor als we volgend jaar gaan verhuizen. Eerst waren ze nog heel erg bang en moest ik ze letterlijk komen halen (ze zaten dan onder mijn balkon te wachten en dan moet ik dus de hele tuin door, ook als het regent). Nu komen ze gewoon als ik naast de flat aan de rand van de tuin sta, en lopen ze met me mee naar de voorkant waar de ingang is. Ook hoef ik ze niet meer helemaal te brengen: zodra ze beneden zijn rennen ze al naar het groen toe. Ik hoop ze met een paar weken zover te hebben dat ze zelf aan komen rennen als ik ze vanaf het balkon roep. Toch wel knap als je bedenkt dat ze bijna 2 jaar bijna nooit buiten zijn geweest.
toen doet er nu niet meer toe
Gebruikersavatar
skaoot
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2010, 18:08
Locatie: Den Bosch

Re: Post hier over je dier!

Bericht door skaoot »

Leuk dat je poezels het wel leuk vinden buiten :)

Toen ik thuis kwam liet Tom zich binnen no-time lekker aaien. Tim moet nog weinig van me weten. Komt wel weer, heeft meer geduld nodig. Vind het wel fijn weer bij poes en poes te zijn!

Minder: ze hebben het kabeltje van mn Xboxdrumstel gesloopt <_<
Morgen kattenharen stofzuigen.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
ruby-vita

Re: Post hier over je dier!

Bericht door ruby-vita »

Tip om kattenhaar te verwijderen:

Met een natte hand de haren wegvegen, of met een vochtig schuursponsje de haren wegvegen.
Gebruikersavatar
skaoot
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2010, 18:08
Locatie: Den Bosch

Re: Post hier over je dier!

Bericht door skaoot »

Nieuwe primeur: Tom komt uit zichzelf gezellig erbij op de bank! Ligt nu naast me te snoozen. Lief :inluv: Eigenlijk wou ik naar bed maar ik wacht nog even...
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Post hier over je dier!

Bericht door juffie »

Die potopenmaaklapjes van Tupperware, die zouden ook erg goed bij het verwijderen van kattenharen moeten helpen, heb ik weleens gehoord toen ik nog Tupperware mevrouw was. :)
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
skaoot
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2010, 18:08
Locatie: Den Bosch

Re: Post hier over je dier!

Bericht door skaoot »

Ik claim dit topic lekker :P Maar poes en poes (of eigenlijk kater en kater) zijn leuk en ik heb hier verder niemand rondlopen om het direct aan kwijt te kunnen ;)
Zo lag Tom net lekker naast me op bank (hij komt er uit zichzelf bijzitten!) draait zich op z'n rug (volgens mij issie nogal into buikje gekroeld krijgen), met kopje richting rand van bank, rekt zich uit waardoor hij zich met achterpootjes tegen bank afzet, en zo langzaam van bank afglijdt, head first. Kon hem nog half opvangen/sturen.

Tim is nog steeds afstandelijk. Als in, loopt/rent weg als ik naar hem toe ga om te aaien. Maar hij zit wel vaak op 1 meter afstand ofzo, wel in de buurt. Zolang ik maar niet dichterbij kom...

Ik wilde eens kijken voor eventuele verzekering ofzo, wat mogelijk is/het kost, maar las eerder 'n post van iemand dat als je beestjes al iets hebben, ze niet aangenomen worden?
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Gebruikersavatar
skaoot
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2010, 18:08
Locatie: Den Bosch

Re: Post hier over je dier!

Bericht door skaoot »

Ahaaaa! Ik denk dat ik weet wie de knuffeltjesverhuizer is!
Had nog een nieuwe speeltje voor ze (dierendag!)
Afbeelding
was ik bijna vergeten, leg het bij Tom in de buurt neer, hij snuffelt er evenaan, bijt keertje in de 'staart' en hop, tilt 'm op en sleept hem naar het reiskooitje! Alwaar Tim het ding weer uit het kooitje vist :mrgreen:
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
noni

Re: Post hier over je dier!

Bericht door noni »

Bijna ... bijna!!
Nog maar eventjes, en dan mogen we Angel ophalen!
De dame is een witte american bull van negen jaar, ze is veel te zwaar en heeft nul conditie.
Wordt nu ook bijna nooit uitgelaten, doet haar behoefte in de achtertuin.

We gaan haar heel rustig opbouwend leren hoe ze uitgelaten kan worden,
hoe leuk het buiten is, we laten haar mondjesmaat afvallen,
en vooral: we laten haar genieten van aandacht, zorg en liefde :-)

Dit is hoe ze er nu (nog) uitziet:
406311709.jpg
Op 16 oktober mogen we haar gaan halen,
ik kan bijna niet wachten, want ze is zo lieffffffffff
:static:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Post hier over je dier!

Bericht door Voleuse »

Zo, die is wel fors te dik zeg! Lief dat jullie haar gaan opvangen :)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Post hier over je dier!

Bericht door Ravelijne »

skaoot schreef:Zo lag Tom net lekker naast me op bank (hij komt er uit zichzelf bijzitten!) draait zich op z'n rug (volgens mij issie nogal into buikje gekroeld krijgen), met kopje richting rand van bank, rekt zich uit waardoor hij zich met achterpootjes tegen bank afzet, en zo langzaam van bank afglijdt, head first. Kon hem nog half opvangen/sturen.
Ha, dat doet de mijne ook regelmatig! Lekker uitrekken en dan ineens alleen nog twee krabbelende voorpootjes over de rand van de bank en dan een plof. *grinnik* Of hij probeert de staart van de hond aan te tikken en flikkert zo van tafel af. Zoooo cute. :) Lief, van dat slepen met beestjes. :)
Plaats reactie