Post hier over je dier!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Post hier over je dier!

Bericht door Crownless »

Katten die onbedoeld onelegant zijn, zijn leuk! Vooral omdat ze daarna een air hebben van 'dat hoorde zo' en weglopen.
Ik betrap ook regelmatig de Barones op spelen met een kattespeeltje. Ligt ze daar op dr rug, speeltje met vier pootjes ophoog trappelend... En dan heeft ze door dat ik kijk. Kijkt ze terug, en gaat er dan op elegante wijze vandoor om weer ergens te gaan loungen.

De andere kat snurkt. Das ook wel cute. En geeft hele concerten als ze een kattenspeeltje heeft gevangen.

Ben wel benieuwd hoeveel knuffels er bij skaoot verhuisd gaan worden. Vind het wel apart, knuffels naar een 'hol' slepen. Take the prey deep into the inner sanctum of the lair of the beast!
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
faery

Re: Post hier over je dier!

Bericht door faery »

Crownless schreef:Katten die onbedoeld onelegant zijn, zijn leuk! Vooral omdat ze daarna een air hebben van 'dat hoorde zo' en weglopen.
Ik betrap ook regelmatig de Barones op spelen met een kattespeeltje. Ligt ze daar op dr rug, speeltje met vier pootjes ophoog trappelend... En dan heeft ze door dat ik kijk. Kijkt ze terug, en gaat er dan op elegante wijze vandoor om weer ergens te gaan loungen.
Dat doet me denken aan die keer dat ik in de dierentuin van Arnhem een stoere mannetjes-leeuw keihard op z'n bek zag gaan (hij verstapte zich op een van die omgevallen bomen die daar ligt). En dan boos naar het publiek kijken en doorlopen alsof er niks aan de hand was :lol:
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Post hier over je dier!

Bericht door Ravelijne »

*proest* Die van mij denkt ook dat hij een leeuw of een tijger is. Loopt echt zo heel stoer als een big cat van de Afrikaanse steppe door het huis, zo met van die mannetjesputters-schouders naar voren gestoken. Als hij met de hond speelt, springt hij haar ook om de hals zoals een leeuw een buffel neerhaalt. Het ziet er best overtuigend uit, tot er zo'n klein lief mauwtje uit komt. :lol: :inluv:
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Post hier over je dier!

Bericht door Crownless »

Aww... Stiekem toch nog een beetje wild, die katten.

Hier heb ik lol, want een kartonnen doos met een krakend hematasje wordt al vechtend geclaimd als nieuwe slaapplek van niemand minder dan de Barones! :lol:
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Post hier over je dier!

Bericht door Ravelijne »

Hèhè. Alles wat kraakt ligt lekker, in katten-optiek. ;)
Gebruikersavatar
skaoot
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2010, 18:08
Locatie: Den Bosch

Re: Post hier over je dier!

Bericht door skaoot »

Hier ook eens proberen! Ze hadden wel al een kreukelig dun ritselpapiertje uit oud papier gevist en meegenomen naar hun eettafelfort :)
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Gebruikersavatar
skaoot
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2010, 18:08
Locatie: Den Bosch

Re: Post hier over je dier!

Bericht door skaoot »

Wooooot! 1,5 uur geleden sprong Tim nog weg voor me, maar net kwam hij langs voor aandacht, en sprong vervolgens zelf naast me op de bank en purrrrrrde er lustig op los, rondje over schoot en even naast me gezeten. Het wordt nog wat! Yay! Knuffelkatten :inluv:
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
noni

Re: Post hier over je dier!

Bericht door noni »

Voleuse schreef:Zo, die is wel fors te dik zeg! Lief dat jullie haar gaan opvangen :)
Ja he? Echt een beer, of zoals een aantal al vroegen:
is het een varkentje??
:-)
Maar uhm, thx, dat opvangen doe ik echt met alle liefde! ;-)
Gebruikersavatar
JerryM
Berichten: 0
Lid geworden op: 19 okt 2009, 07:51

Re: Post hier over je dier!

Bericht door JerryM »

Zag de foto mobiel, en dacht al, heb je zo'n huisvarken? Maar toen las ik de text. Nieuwe naam: Babe...
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
Gebruikersavatar
miss_meeko
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2010, 13:38
Locatie: Haarlem

Re: Post hier over je dier!

Bericht door miss_meeko »

Tijdje terug is een van onze dwegpapagaaitjes overleden. Omdat het zielig is om ze alleen te houden, hebben we er eentje uit de opvang bijgehaald. Advies was eerst even in een kooi naast elkaar en dan na een tijdje samen in een kooi.
De 2 hebben het nu prima naar hun zin, allebei in een eigen kooi. Als we ze laten vliegen, komen ze bij elkaar op bezoek, maar zodra ze moe zijn, gaan ze allebei naar de eigen kooi. Samen in een kooi met het deurtje dicht is blijkbaar eng, gaan ze ook ruziemaken en vechten. Met deur open doen ze dat niet.
Wel kletsen ze lekker met elkaar door de tralies heen en lijken ze happy te zijn.
Kortom, niet helemaal uitgepakt hoe de bedoeling was, maar wel fijn dat ze met hun LAT relatie tevreden lijken te zijn.

Als Abbu (nieuw vogeltje) trouwens uit de kooi is, is hij vooral gek op Toran, gaat hij de hele tijd heel hard in zijn oor kwetteren en doet hij verwoest pogingen om hem schoon te maken of kusjes te geven op zijn lippen. Toch blijft het voor Toran best griezelig omdat het zacht ook zo nu en dan iets harder uitpakt :icon_biggrin:
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Post hier over je dier!

Bericht door Ravelijne »

Awww, vogeltjes met een LAT relatie! Lief. :)
noni

Re: Post hier over je dier!

Bericht door noni »

JerryM schreef: Nieuwe naam: Babe...
LOL,
maar ik hoop dat ze binnen niet al te lange tijd er gewoon weer fris en fruitig uitziet,
met conditie en al, zodat ze lekker kan spelen,
zonder na vijf minuutjes hoestend en al op de grond neer te ploffen.
;-)
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Post hier over je dier!

Bericht door Ravelijne »

Oei, dan heeft ze nog wel een weg te gaan. Tof dat jullie haar zo weer op de rit gaan helpen. :)
noni

Re: Post hier over je dier!

Bericht door noni »

Grin, het zal idd een lange weg worden,
maar we gaan ervoor.
Heb er zo'n zin in... is het al 16 oktober??
Een grote zak brokken is al gehaald,
een soort van borstel ook.
De hondenkoekjes liggen ook klaar
(om haar buiten mee te lokken, haha)...
dus, kom maar op! :)
Gebruikersavatar
skaoot
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2010, 18:08
Locatie: Den Bosch

Re: Post hier over je dier!

Bericht door skaoot »

Yay voor mensen die beestjes de goede weg op helpen!

En klinkt lief die vogeltjes :)

Tim is nu ook into op de bank erbij springen voor aandacht! Yay! Ik heb twee bankknuffelkatten :D
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Plaats reactie