Post hier over je dier!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
Gilraen^

Re: Post hier over je dier!

Bericht door Gilraen^ »

Omdat het een kat is. Net als dat ze ook altijd naar die persoon gaan die allergisch voor ze zijn. It's kitten logica!
Nadia

Re: Post hier over je dier!

Bericht door Nadia »

colet schreef:@dierenfluisteraars:Waarom gaat mijn witte poes altijd op zwarte kleding liggen??

Vanmorgen lopen zoeken, waar vind ik haar? Op een hoekje van midi's bed, bovenop een zwarte broek. Hele bed is beschikbaar, als ook de witte trui ernaast, de bank, de tuin, andere bedden, vensterbank, enz enz... :(
Omdat kleding niet op een bed hoort te liggen maar in een kast?
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Post hier over je dier!

Bericht door eireann »

Ik denk toch niet dat kat het uit opvoedkundig punt zo heeft uitgekozen hoor...

De mijne ligt ook vaak op m'n kleding (die vaak op bed ligt, of, NEE DE HORROR, op de grond), ik denk dat ze het lekkerder (naar ons) vinden ruiken :)
**Self Rescuing Princess**
colet

Re: Post hier over je dier!

Bericht door colet »

Ik vind het ook lief, hoor! En ze gaat net zo goed op iets anders liggen als het zo uitkomt, het was alleen een soort van zucht van mij...OMG precies op die zwarte broek!!

Het konijn is binnen sinds paar weken. Ik stribbelde heel erg tegen, stond een paar dagen toe en zag toen hoeveel tammer ze wordt van binnenshuis zijn! Ze mag vaak los en dan hupt ze door het huis, gaat her en der languit liggen, is dol op de kat (niet wederzijds) vooralsnog blijft ze van kabels af en ze laat zich makkelijker aaien en oppakken. Dus we gaan het proberen voor een winter, want nu weer naar buiten kan toch niet meer. Konijn drinkt uit kattenbakje, als kat eet gaat zij ook met neus in bakje erbij, zonder wat te eten.
Het Konijn springt tegenwoordig ook op bed en gaat dan languit naast kat liggen, BOEM, laat zich gewoon omvallen, doet ogen dicht en slaapt. Kat rent dan snel weg ;) maar evengoed is het schattig om te zien.
Als midi op haar bed ligt te lezen ofzo, dan gaat konijn gewoon bovenop haar liggen :inluv:

Ik heb wat moeite met het hok in huis, maar als ik zie hoe goed het midi doet....!!
Gebruikersavatar
skaoot
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2010, 18:08
Locatie: Den Bosch

Re: Post hier over je dier!

Bericht door skaoot »

Haha klinkt leuk, zie voor me hoe konijn kat stalkt.

Ik zit nu met een Tom op schoot :) Lekker warm. Vanmorgen ontdekt dat hij het beter toe laat als ik oogjes met mn vingers schoonveeg/pulk. Ook goed. Puntje van mn ochtendjas vond ie ook ok.
Lijkt bij Tim ook wel beetje te werken. Yay!

En ik heb zo'n uberzachte kattenmand, met opstaande rand die je dmv touwtje dichter/knusser kunt trekken. Gister touwtje beetje aangetrokken, was uitgezakt, zag Tom een bewegend touwtje! En ging vervolgens het mandje verslepen. Was nog best zwaar maar hij kwam een heel eind!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Gebruikersavatar
tijgie{K}
Berichten: 28
Lid geworden op: 10 aug 2009, 15:17
Locatie: Ergens onder de zon

Re: Post hier over je dier!

Bericht door tijgie{K} »

skaoot, jouw katten verhalen zijn echt te :inluv: voor woorden. Blijf ze posten!! :inluv: :static:
All people smile in the same language.

We are angels with but one wing, and to fly we must embrace each other

Impotence: Nature's way of saying "No hard feelings".

Gebruikersavatar
skaoot
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2010, 18:08
Locatie: Den Bosch

Re: Post hier over je dier!

Bericht door skaoot »

Tim is into socks?
Ik lig nu op mn zij op de bank, knieen opgetrokken. Tim ligt al tijdje in het hoekje achter mn knieen, kopje tegen mn sokken geparkeerd. En Tom is er net ook bij gesprongen en ligt op randje bank voor mn buik :) Yay, beide katten op de bank erbij!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Gebruikersavatar
tijgie{K}
Berichten: 28
Lid geworden op: 10 aug 2009, 15:17
Locatie: Ergens onder de zon

Re: Post hier over je dier!

Bericht door tijgie{K} »

Wat ik net al zei: :inluv:
All people smile in the same language.

We are angels with but one wing, and to fly we must embrace each other

Impotence: Nature's way of saying "No hard feelings".

Gebruikersavatar
skaoot
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2010, 18:08
Locatie: Den Bosch

Re: Post hier over je dier!

Bericht door skaoot »

Ik heb zo'n soort hengelspeeltje, stokje met daaraan lange reep zwartgroen pluche. Als ik hem vasthoud vinden ze het maar een eng ding. Leg ik hem ergens neer, of hangt ie vanaf de bankleuning ofzo, dan wordt ie regelmatig door Tom meegesleurd, onder de tafel of ook naar dat reismandje.
Gezien de plotse nieuwe locaties van dat ding wist ik dat het gebeurde, maar net het ook gezien! Komisch gezicht, Tom met bek vol pluche, die op hoge poten dat ding versleept :) De nieuwste vangst!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Gebruikersavatar
skaoot
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2010, 18:08
Locatie: Den Bosch

Re: Post hier over je dier!

Bericht door skaoot »

Ja hoor, het vreemde irritante freddy kruger stijl kattenspeeltje dat ik gisteren heb gekregen is vannacht ook naar het verzamelhoekje gesleept :P
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Boefje

Re: Post hier over je dier!

Bericht door Boefje »

Soms is het moeilijk ws-en (of andere dingen achter de pc). Onze grijze haarbal wil per se bij me op schoot zitten en likt continu mijn neus... Dat tikt nogal lastig, hahahaha.
nijntje

Re: Post hier over je dier!

Bericht door nijntje »

Hihihihi *ziet het voor zich*

Overigens, mijn houdproblemen poezel gaat goed de laatste tijd. Het aantal kortjes neemt af en hij wordt ook weer wat gezelliger. Ik ben ook overgestapt op (alweer) ander voer. Maar nu speciaal "gevoelige huid"-voer in plaats van dat dierenarts hypo-allergeen voer dat hij niet eens lekker vond en wel ontzettend duur was. Hij vind dit voer lekker. De andere twee vinden het oude voer lekkerder, dus ook geen gedoe met gescheiden eten geven :static: en alle poezels happy. 't Zal altijd m'n zorgenkindje blijven hoor. Maar ik ben blij dat hij weer aan de beterende hand is!
Gebruikersavatar
tijgie{K}
Berichten: 28
Lid geworden op: 10 aug 2009, 15:17
Locatie: Ergens onder de zon

Re: Post hier over je dier!

Bericht door tijgie{K} »

:inluv: Poezels :inluv:

Ik was net mijn linker hand een poosje kwijt omdat een van onze haarballen met haar bolletjes erin lag. Oortje melken noem ik dacht. :inluv:
All people smile in the same language.

We are angels with but one wing, and to fly we must embrace each other

Impotence: Nature's way of saying "No hard feelings".

Gebruikersavatar
cinderella
Berichten: 95
Lid geworden op: 09 aug 2009, 10:58
Locatie: Overijssel

Re: Post hier over je dier!

Bericht door cinderella »

Mijn poezen zijn grappig. Als ik thuis kom staan ze te wachten voor de deur, want dan mogen ze even naar buiten. Deur open, en ze lopen de trap af naar beneden, wachten voor de portiekdeur. Ze weten de weg, lopen voor me uit naar links, het hoekje om, en dan naar de "achtertuin". Maar als ik stop, wachten zij ook! Ze gaan niet op eigen houtje de tuin in voordat ik ze "afgezet" heb bij een opening in het heggetje. Echt heel maf. En als ik verder doorloop lopen zij ook door! Ik hoop echt dat we volgend jaar een huis buiten de bebouwde kom kunnen kopen, en dat we dan met z'n drietjes of viertjes echt een ommetje kunnen lopen. Lijkt me leuker dan die paar metertjes buiten.
toen doet er nu niet meer toe
Gebruikersavatar
skaoot
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2010, 18:08
Locatie: Den Bosch

Re: Post hier over je dier!

Bericht door skaoot »

Aw dat klinkt lief cinderella!

Best hilarisch die verzamelzucht van mijn katten. Tom is de ergste, maar Tim zie ik ook wel eens wat slepen. Ze hadden gisteren de grandfoulard (zo'n grote doek) die op mn dekenkist lag meegesleept naar de collectie onder het wasrek! En nieuw speeltje wordt even mee gespeeld, en dan ook, bij de rest. Zelfs begraven onder een eerder gehoarde stofdoek.
Maar ze vinden een koekiemonsterknuffel wel genoeg, de andere twee blijven liggen.

Ow en ze hebben ontdekt hoe ze een paar kastjes openkrijgen. Waar dus oa stofdoeken liggen lagen. En een spons, ook geclaimed.

En ik heb nu elke ochtend een welkomstcommittee voor mijn slaapkamerdeur zitten :inluv: opstaan is ineens minder erg :inluv:

Nu zitten ze weer te klooien met de speelrail
Afbeelding

yay voor katten die wél spelen met speelgoed en dus mijn huisraad (redelijk) met rust laten.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Plaats reactie