Post hier over je dier!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Post hier over je dier!

Bericht door Voleuse »

Als ik het goed begrijp was de man die haar komt halen nog een kind toen. De kat was 'van hem' maar het was een gezin met 6 kinderen. Maar van de ouders wel een beetje nalatig inderdaad. Hoewel, wat ik niet heb verteld is dat dit zwervertje al jaren door mijn buurvrouw werd gevoerd (die nu zonder haar verhuisd is vandaar dat ze bij mij zat). Misschien is mijn buurvrouw haar gewoon gaan voeren en binnenlaten toen de kat nog maar net vermist was en dan vind je m natuurlijk nooit (nooit zomaar een kat gaan voeren mensen). Ze hebben tenminste hun kat gechipt en gesteriliseerd, dat doet ook lang niet iedereen...
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Post hier over je dier!

Bericht door eireann »

Dat is waar :)

En jij overweegt nu nog een asielpoezel er bij?
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Post hier over je dier!

Bericht door Voleuse »

Haha nou eerst maar even bekomen van dit avontuur. Als ik naar mijn bankrekening kijk ben ik stiekem toch wel blij dat ik niet naar de dierenarts hoef met dit beestje dus misschien moet ik er nog maar even goed over na denken :P. Of gewoon naar het kattencafé in de buurt hier hmm.
Kattencafémeet? :mrgreen:
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Deleted User 178

Re: Post hier over je dier!

Bericht door Deleted User 178 »

Wat een verhaal! En heel bijzonder dat de echte eigenaar zo snel gevonden is en de blijkbaar ook nog steeds om de kat geeft!

Kattencafemeet lijkt me wel wat!
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Post hier over je dier!

Bericht door kitten »

Ja, als je een kat hebt opgegeven, werk je zo'n telefoonnummer ook niet meer bij. Wel een bijzonder verhaal zeg, 7 jaar later je kat terug krijgen!! :inluv: Prachtig.
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Post hier over je dier!

Bericht door Pien »

Fijn voor de eigenaar ja. Was ik toch iets te hard met 'zo hard hebben ze niet gezocht'
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Post hier over je dier!

Bericht door Voleuse »

Nou ik denk dat de ouders toendertijd inderdaad niet echt hard hebben gezocht hoor, want ze hadden maar een poster in de buurt op hoeven hangen... De man vertelde het verhaal ook zo van ja, ze kwam gewoon ineens niet meer thuis, dus ik geloof niet dat er echt een zoekactie geweest is. Maar goed, hij was nog jong toen kennelijk en nu wel blij om de kat weer mee te nemen.
Ik zou echt de hele buurt onderspammen als mij kat weg was, maar niet iedereen is zo kattengek als ik. En ik ben blij dat ze in ieder geval gewenst is ergens. Ik zal hem wel even op het hart drukken dat hij haar niet zomaar snel weer naar buiten moet laten.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: Post hier over je dier!

Bericht door chell »

Wat bijzonder dat het zo toch goed gekomen is! Ik ben ook wel eens een kat kwijt geweest, iemand vond haar maaaaanden later vlakbij waar ik toen woonde. Ze kunnen zich soms zo goed verschuilen. En na een poosje geef je het ook wel op...
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Post hier over je dier!

Bericht door Crownless »

Wel fijn dat de toen-puber nu haar kat weer terug heeft. Wie weet wat de ouders hebben gezegd. "Zal wel overreden zijn, vergeet het maar."
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Post hier over je dier!

Bericht door Ravelijne »

Yay voor hereniging!

Hoe hard ze gezocht hebben weet je niet. Die andere vriendin had er ook alles aan gedaan en die kat bleek dus twee jaar (!) waarschijnlijk in de buurt gezeten te hebben. Katten zijn er goed in om onvindbaar te zijn.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Post hier over je dier!

Bericht door Voleuse »

Ja maar de buurvrouw die haar een tijd gevoerd had zei altijd dat haar baasjes waren verhuisd dus van haar kreeg ik altijd de indruk dat de kat was achtergelaten...

Ik zal wel eens informeren vanavond als ze opgehaald wordt. Tis een wonderljk verhaal in ieder geval.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Post hier over je dier!

Bericht door Ravelijne »

Kan me voorstellen als de buuf het nieuwe adres niet had en als poes zich in eerste instantie na de verhuizing niet liet zien, dat hereniging lastig is. Maar ik ben benieuwd!
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Post hier over je dier!

Bericht door Voleuse »

Nou de kat is opgehaald. Door een stoere man met een klein hartje ;). De man zei dat ze toen echt nog wel gezocht hebben, en haar soms dan van een afstandje zagen maar dat ze zich nooit heeft laten pakken. Of ze toen al bij mijn buurvrouw binnen kwam is niet te zeggen want toen woonde ik er nog niet... In ieder geval was hij blij haar weer terug te hebben (en nu ga ik alles in de was gooien want vlooiengevaar haha). Wat een avontuur vandaag :P.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Post hier over je dier!

Bericht door Crownless »

Awww, happy end voor poes.

Minder happy end voor de muizen. Inmiddels zijn er twee gesneuveld, en zag ik net bij het verschonen van de cavia kooi er weer een lopen.

Waarom gaan ze nou niet in de muisvriendelijke val zitten? :(
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
skaoot
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2010, 18:08
Locatie: Den Bosch

Re: Post hier over je dier!

Bericht door skaoot »

Hoera voor poezen hereniging!
Mijn broertje had de kat van mn ouders overgenomen (die zij vlak daarvoor weer van iemand anders hadden overgenomen maar eigenlijk waren ze toch wel net lekker aan huisdiervrij leven gewend). Eerst lang binnengehouden, kwam vervolgens ook terug toen ze naar buiten mocht. En toen ineens niet meer. Ook gezocht en gezocht zonder succes. Kregen ze maanden later ineens telefoon van een dierenarts in de buurt van Utrecht (zij wonen dichterbij Amsterdam) dat ze daar gevonden was. Helaas overleden, aangereden. Maar was wel fijn om toch te weten wat er was gebeurd. Poes had besloten terug naar vorige huis te willen?
Mooi dat dit een beter eind heeft!

Bordje erbij hangen crownless met "this way you'll live"?
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Plaats reactie