Post hier over je dier!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: Post hier over je dier!

Bericht door phedre »

IMG_20180925_153037.jpg
IMG_20180925_152630.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: Post hier over je dier!

Bericht door phedre »

IMG_20180925_153044.jpg
IMG_20180310_162858.jpg
PANO_20180925_152525.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: Post hier over je dier!

Bericht door phedre »

IMG-20180924-WA0003.jpeg
Door gebruik te maken van ledverlichting kan je met kleuren gaan werken. Dit is de bak bij avondlicht. Rond n uur of 9 gaat t licht van de dagverlichting over naar roodachtig, dat is dan de zonsondergang en na n poosje wordt t blauw en dat blauwe wordt steeds minder tot t bijna donker is. s Morgens schijnt t andersom te gaan voor de zonsopkomst, maar die heb ik nog niet gezien. Ook overdag zie je wisseling in kleurschakeringen om n beetje de natuur na te doen als er af en toe eens wolken overdrijven. Deze verlichting is computergestuurd en wil ik nog ff aanpassen, maar moet nog uitzoeken hoe dat precies werkt.

En dit is mn andere aquarium 100x40x50 cm met veel verschillende kleine visjes er in. Rode fantoomzalmpjes, cherrybarbeeltjes, kegelvlekbarbelen, koperzalmpjes, neontetra's, corydora's voor op de bodem, anatome helenaslakken, dwergklauwkikkertjes en chinese algenetertjes.
IMG_20180925_161352.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Post hier over je dier!

Bericht door Voleuse »

Oh dat klinkt inderdaad wel okay om te onderhouden. Ik heb een tijdje guppies gehad, daar kon je niet zomaar koud water bij doen, dat moest je dan echt op kamertemperatuur laten komen eerst en dat vond ik altijd erg veel gezeur.

Die guppies zijn overigens doodgevroren toen mijn hospita in het midden van de winter een weekendje weg ging terwijl ik ook weg was en alle verwarming dus uit stond "^^. Sindsdien waag ik me er maar niet meer aan. Maar ik vind jouw foto's prachtig!
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Yara
Berichten: 39
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:51
Locatie: Bussum

Re: Post hier over je dier!

Bericht door Yara »

Die verlichting is echt geweldig! Ik vind een aquarium zo mooi, maar ik wil gewoon niet meer gedoe erbij hebben, dus nu komt er geen.
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Post hier over je dier!

Bericht door Ravelijne »

OMG, poes 1 klimt wel vaker langs mijn been omhoog omdat hij zo graag op mijn schouders wil zitten (als hij dan echt niet op schoot kan omdat ik sta). Dan haakt er ook wel eens een nagel tot bloedens toe in. Maar nu zat ik op mijn knieën maar zodanig dat hij nog steeds niet op schoot kon, dus sprong/klom hij op mijn schouder en HAAKTE ER EEN NAGEL IN MIJN OOR. Er is letterlijk een hapje uit de achterkant van mijn oorschelp. :shock: Au!
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Post hier over je dier!

Bericht door eireann »

Ah de liefde van een dier <3 ... AU!
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Post hier over je dier!

Bericht door Ravelijne »

*grinnik*
Gebruikersavatar
miss_meeko
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2010, 13:38
Locatie: Haarlem

Re: Post hier over je dier!

Bericht door miss_meeko »

Hier komt vanmiddag kat 4 in huis. We hebben er voorheen ook 4 gehad maar eentje was een tijdje terug helaas overleden en het leeftijdsverschil tussen de jongste en de oudste 2 was nu wel heel groot. Dus nu een nieuwe kitten.
Zoonlief heeft hem na lang beraad Jokie genoemd. (Echt... wist niet dat een 3 jarige zoveel namen kon afkeuren met stom, niks, saaaaaaaaaaaai. Maar Jokie heeft ie zelf bedacht)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Post hier over je dier!

Bericht door Pien »

Wat een dotje!
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Post hier over je dier!

Bericht door Voleuse »

Ik droomde vanavond dus dat ik een gigantisch aquarium had dat ik moest schoonmaken. Overigens zwommen mijn katten er ook in :P
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: Post hier over je dier!

Bericht door phedre »

lol!
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Post hier over je dier!

Bericht door Ravelijne »

@miss_meeko Dat koppie! :inluv:

@Voleuse Ik heb beeld. :lol:
Gebruikersavatar
miss_meeko
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2010, 13:38
Locatie: Haarlem

Re: Post hier over je dier!

Bericht door miss_meeko »

Ons mini aquarium
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: Post hier over je dier!

Bericht door phedre »

ziet er goed uit!! leuk :)

Ik heb vandaag nieuwe visjes gekocht :) nog hele kleine zilverkleurige maanvisjes en apistogramma's, visjes die nu nog zo'n 2-3 cm zijn maar groeien tot plm 8 cm en veel kleur hebben. Nu wil ik alleen nog vissen die in de bovenste laag van het water zwemmen en dan ben ik helemaal blij en tevreden, zoalng ales het blijft doen
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Plaats reactie