Post hier over je dier!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
Jezebel
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 mei 2011, 08:32

Re: Post hier over je dier!

Bericht door Jezebel »

Eindelijk maar weer eens gezelschap voor mijn paar overgebleven vissen gekocht, en nu is mijn overgebleven zebradanio blijkbaar vergeten dat zebradanios een niet-agressieve vissoort zijn, die heel aardig zijn tegen andere vissen in de bak... Af en toe klotst er wat, dan is er weer een uit het water (gelukkig niet uit de bak, zit een deksel op) gesprongen omdat grote boze vis achter hem/haar aanzat... Stomme vis...
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
Gebruikersavatar
Frodo
Site Admin
Berichten: 49
Lid geworden op: 09 aug 2009, 07:40
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: Post hier over je dier!

Bericht door Frodo »

Ik denk dat ie er de pest aan heeft om in zijn eentje in de bak te zitten - 't Is een scholenvis namelijk.

Koop er een paar bij en hij is helemaal happy.


F. (naast webknoeier ook aquariaan)
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Post hier over je dier!

Bericht door juffie »

Nu ff niet toch, Fro?

las dat je de laatste tijd vooral een bak met drijvende lijken had?
MILF :grin_ani:
Olleke

Re: Post hier over je dier!

Bericht door Olleke »

Jezebel schreef: (gelukkig niet uit de bak, zit een deksel op)
Ieeeeuw, mijn jeugdtrauma. Ik heb nu nog steeds een panische angst voor vissen. Dood of levend, klein of groot, fictie of realiteit,... Bah
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Post hier over je dier!

Bericht door thaliya »

Wij hebben ook twee katten, Calvin en Susie.

Calvin is vooral erg lui. Soms loopt hij door het huis en valt dan opeens ergens neer op de grond om te gaan slapen. Idioot beest. Verder heel erg aanhankelijk. Heeft alleen de irritante neiging om van het balkon af te springen (we wonen 4 hoog...).

Susie is best wel een bitch, eigenlijk. En onwijs verwaand. Beetje Barones achtig als ik het zo lees van Crownless.


LOLL @ de LAT relatie :)
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
Frodo
Site Admin
Berichten: 49
Lid geworden op: 09 aug 2009, 07:40
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: Post hier over je dier!

Bericht door Frodo »

juffie schreef:Nu ff niet toch, Fro?

las dat je de laatste tijd vooral een bak met drijvende lijken had?
Sterker nog: Ze zijn allemaal gesneuveld nu - heb de laatste 4 zelf maar uit hun lijden verlost. Bleek nitrietvergiftiging.

Maar we komen terug: Met aquascaping :)


F.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Post hier over je dier!

Bericht door Voleuse »

Oooooh, de vissen zijn dood! Ik had echt iets mega-creepy sadisterigs in gedachten :P
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Frodo
Site Admin
Berichten: 49
Lid geworden op: 09 aug 2009, 07:40
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: Post hier over je dier!

Bericht door Frodo »

Je zou m'n achtertuin eens moeten zien... :


F.
noni

Re: Post hier over je dier!

Bericht door noni »

...foto??
:-p
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Post hier over je dier!

Bericht door Voleuse »

Pics or it didn't happen!! :P
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Frodo
Site Admin
Berichten: 49
Lid geworden op: 09 aug 2009, 07:40
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: Post hier over je dier!

Bericht door Frodo »

Ik kijk wel uit. Da's bewijsmateriaal...

F.
Gebruikersavatar
Jezebel
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 mei 2011, 08:32

Re: Post hier over je dier!

Bericht door Jezebel »

Frodo schreef:Ik denk dat ie er de pest aan heeft om in zijn eentje in de bak te zitten - 't Is een scholenvis namelijk.

Koop er een paar bij en hij is helemaal happy.


F. (naast webknoeier ook aquariaan)
Jamaar, hij doet dit juist pas nu ik nieuwe visjes voor hem erbij heb gekocht, ook zebradanio's... Hij zou dan nu toch weer blij en lief en vrolijk enzo moeten zijn? In mn aquarium wonen nu guppy's, zebradanio's en een algeneter. Nouja, die leefden er toen ik donderdag wegging iig... maar eens zien wat er nog leeft als ik terugkom maandag, als vis zo doorgaat :nopompom:
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
Feline
Berichten: 0
Lid geworden op: 11 aug 2009, 14:14
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Post hier over je dier!

Bericht door Feline »

Ik moet tegenwoordig steeds vaker mijn hoofdkussen delen met mijn diabeteskater Mick omdat hij heel graag dicht bij me wil zijn en wil knuffelen enzo. Of ik nou wil gaan slapen, of zoals nu, in bed met mijn foon loop te klooien. Laten we vooral hopen dat het een teken is dat het wat beter met hem gaat (hoewel ik dat al aan meerdere dingen merk) en hij me, ondanks de prikken, (nog) geen kutwijf vindt ;).

Luna, mijn andere soepje, ligt op de bank graag naast me, en me dan vooral heerlijk naar me staren en vooral niet rustig blijven liggen als ik haar aanhaal, luid spinnend enzo. :inluv:

Vaak liggen ze ook samen naast me. Ze kunnen nog wel eens jaloers doen naar elkaar als er één aandacht krijgt, dan wil de ander ook.
Dus als Mick naast me ligt en Luna komt erbij, jaagt Mick haar soms weg. Zo niet, wordt hij eerst gewassen door Luna en daarna ploft ze half bovenop hem, hehe. En vervolgens liggen ze soms uren naast me :inluv:
Gebruikersavatar
skaoot
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2010, 18:08
Locatie: Den Bosch

Re: Post hier over je dier!

Bericht door skaoot »

Meh, baal beetje dat het soms zo lastig is Tim's oogjes goed schoon te maken, die weet zich in bochten te wringen dat ik m niet houd... Maar wil wel goed voor m zorgen!
Gaat vast beter als ie hier langer woont, maar oogjes kunnen niet wachten tot poes er zin in heeft :P
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
colet

Re: Post hier over je dier!

Bericht door colet »

@dierenfluisteraars:Waarom gaat mijn witte poes altijd op zwarte kleding liggen??

Vanmorgen lopen zoeken, waar vind ik haar? Op een hoekje van midi's bed, bovenop een zwarte broek. Hele bed is beschikbaar, als ook de witte trui ernaast, de bank, de tuin, andere bedden, vensterbank, enz enz... :(
Plaats reactie