Vrolijk!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Vrolijk!

Bericht door Ravelijne »

eireann schreef:En hadden ze hem goed verpakt?
Hij werd net geleverd en ondanks tape om dop: nee, weer gaan lekken. Doos onderweg zelfs uit elkaar gevallen, stikker van de bezorger erop dat ze de doos weer hebben moeten dichtplakken 'zonder kennis te nemen van de inhoud'. :D

Ik heb maar laten weten dat deze flessen nogal snel lekken, maar dat ze me er niet nòg een hoeven sturen. :D
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Vrolijk!

Bericht door eireann »

Weer lekken... das jammer.

Kleine vrolijk: Ik ben aan het opruimen thuis en wat zooi aan het verkopen; had mn 1e generatie Airport Express weer gevonden en online gezet, en stond op het punt om de speakers die ik nooit gebruik (want geen handige manier om daar muziek uit te laten komen) ook online te gooien en toen ging er een lampje branden!

Dus nu kan ik weer lekker muziek streamen <3
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: Vrolijk!

Bericht door chell »

De Heideroosjes gaan een reünieconcert geven en ik heb al tickets!!!!! Mijn inner-punkpuber is zo blij!
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Vrolijk!

Bericht door Ravelijne »

Woohoo, foto's van de Heerschappij zijn binnen en ze zijn zo leuk!!! :inluv:
Gebruikersavatar
puppie
Berichten: 90
Lid geworden op: 10 aug 2009, 11:42

Re: Vrolijk!

Bericht door puppie »

Haha jaaaaa!! :inluv:
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: Vrolijk!

Bericht door phedre »

leuk om nu ook eens gezichten bij de namen te zien :)
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Vrolijk!

Bericht door thaliya »

Ze zijn geweldig! :inluv:
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Vrolijk!

Bericht door tessie »

Mijn Heerschappij foto is helaas echt héél lelijk :(
Gebruikersavatar
miss_meeko
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2010, 13:38
Locatie: Haarlem

Re: Vrolijk!

Bericht door miss_meeko »

Wat jammer! Ik vond alle versieringen die je had laten aanbrengen echt heel leuk! En je zag er ook gewoon leuk uit
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Vrolijk!

Bericht door Ravelijne »

Oh, da’s balen, Tessie. :( Wat Meeko zegt, je zag er echt heel tof uit.
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Vrolijk!

Bericht door tessie »

Ja ik vond zelf ook dat ik er leuk uit zag hahaha :D Maar het kwam er op de foto niet uit. Ik met mn big smile natuurlijk, en m'n tanden zijn gewoon lichtgevend groen, en dan ook nog een mega onderkin. Was op zich wel attent geweest als de fotograaf even een aanwijzing had gegeven waardoor m'n onderkin iets minder zichtbaar was haha :') Maar ja. Het feestje was super leuk en P staat wel heel leuk op de foto <3
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Vrolijk!

Bericht door Ravelijne »

Ja, wat dat betreft kan blacklight wel erg hit or miss zijn! Jammer dat het op de foto niet werkte. Yay voor verder wel een leuk feestje. :)
Gebruikersavatar
puppie
Berichten: 90
Lid geworden op: 10 aug 2009, 11:42

Re: Vrolijk!

Bericht door puppie »

Dat was bij ons ook tessie, balen hoor!
Gelukkig had hij er meer gemaakt en zat er een leuke tussen.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Vrolijk!

Bericht door kitten »

Die tanden, dat heeft dus echt iedereen die lacht in blacklight. En jij bent nou eenmaal jij, je lacht voluit als je het naar je zin hebt! Je hebt een geweldige lach. En de onderkin, ik vind het ook moeilijk om me er overheen te zetten bij foto's van mezelf hoor. Maar ik weet ook dat ik hem erger zie dan anderen. Bij mezelf bedoel ik.

En qua aanwijzing... Als fotograaf weet je niet waar mensen mee zitten. Onderkin, buikje, rimpels, terugtrekkende haargrens. Mijn moeder vindt het loshangend vel om haar bovenarmen afschuwelijk. Je wil ook niet iemand beledigen of zich onzeker laten voelen. Dat je een aanwijzing krijgt over iets waarover je je voorheen helemaal niet onzeker voelde.
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Vrolijk!

Bericht door Crownless »

Je hoeft als fotograaf natuurlijk niet te zeggen "die onderkin kan echt niet, draai je hoofd een kwartslag" ;) maar "draai je hoofd eens? Ja, mooi!"

Ja, dan moet je als fotograaf zelf al doorhebben dat iemand een onderkin heeft. En op zich ook al invullen dat iemand dat erg vindt.

Maar een fotograaf die aanwijzingen geeft vind ik awesome en geeft mij geen onzeker gevoel.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Plaats reactie