Vrolijk!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Re: Vrolijk!

Bericht door Heidi »

Gezellig! Kwam Daantje nog bepaalde veiligheidsuitleg geven? (Sorry moest eerder erg grijnzen om de post van Daantje :D )
Do more of what makes you happy
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Vrolijk!

Bericht door kitten »

Ik las iets over plassex...?
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: Vrolijk!

Bericht door phedre »

YEAH, vakantie in zicht :) over 16 dagen ga ik lekker weer naar Noorwegen. Ik kan er waarschijnlijk nauwelijks uit de voeten, want er ligt momenteel zo'n 1,5 mtr sneeuw en dan kom ik nog echt niet weg met mn manke pootje, maar gewoon lekker bankhangen bij vrienden, even weg uit deze vier muren, even geen therapie of wat dan ook, gewoon lekker genieten van andere omgeving, andere mensen en heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel sneeuw. Zin in!!
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Vrolijk!

Bericht door Ravelijne »

Superfijn, Phedre! Geniet er van, en ook van de voorpret! :)
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Vrolijk!

Bericht door Ravelijne »

Het is bijna Februari, en mijn winterdip heeft nauwelijks grip op me gehad dit jaar! Zonnige dagen zijn nog steeds aangenamer dan grijze, en teveel grijze achter elkaar geven wel een beetje extra taaiheid. Als ik de dagelijkse flinke dosis vitamine D oversla voel ik het meteen weer opkomen, dus daar moet ik op blijven letten. Maar over het algemeen is het allemaal niet heel extra zwaar. Nog maar een maandje of anderhalf, dan zijn we uit de winterdip-zone. Not bad. :)
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: Vrolijk!

Bericht door chell »

Het valt bij mij ook wel mee! Maar januari voelde wel als drie maanden. Kwam geen eind aan!
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: Vrolijk!

Bericht door phedre »

hier ook veel minder last als anders, ondanks alle lichamelijke toestanden, Of misschien juist wel dankzij, meer de focus daarop, niet doelloos bankhangen, maar oefeningen doen, naar fysio moeten, bezig zijn. En idd.. vit D slikken en bij erg donker weer mn daglichtlamp.
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
isara
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2014, 12:53

Re: Vrolijk!

Bericht door isara »

Same here! Wel behoorlijk inactief en liefst alleen maar op de bank zitten, maar weinig somberheid. Yay daglichtlamp!
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: Vrolijk!

Bericht door leonietje »

Hier gaat het ook redelijk. Ik heb in december wel een dip gehad toen het een week echt heel grauw weer was en ik weinig buiten kon zijn. maar januari is mij erg meegevallen en is juist super snel gegaan. Maar ik ben ook best actief geweest veel buiten gewandeld. En een aantal leuke uitjes gehad.
Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Re: Vrolijk!

Bericht door Heidi »

Ik mis januari nu al ;)
Heerlijk die donkere koude maanden
Kaarsjes, dekentje op de bank, liefst sneeuw!
Serieus ik word al nerveus als ik denk aan de warmte en het licht van de komende zomer (lente gaat meestal nog net. Maar kan ook irritant genadeloos zonnig zijn)
Do more of what makes you happy
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Vrolijk!

Bericht door Ravelijne »

Ha, fijn dat deze winter voor meer mensen goed te doen was. Ben benieuwd of we meer licht gehad hebben (minder grijze dagen?) of dat we een voorraadje aangelegd hadden tijdens al die extreme hitte afgelopen jaar. Of dat we gewoon allemaal tegelijk in een goeie flow zitten. :)

@Heidi Voor het knusse wintergevoel is ook wel iets te zeggen en sneeuw krijgen we ook niet elk jaar. Geniet er van nu het nog kan! :)
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: Vrolijk!

Bericht door chell »

Morgen naar Berlijn :static:
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Vrolijk!

Bericht door Voleuse »

Veel plezier! Ik kijk ook echt uit naar Berlijn maar voor mij is t nog ff weg :P
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Vrolijk!

Bericht door Ravelijne »

Veel plezier!
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Vrolijk!

Bericht door Pien »

Veel plezier!
Plaats reactie