Vrolijk!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: Vrolijk!

Bericht door phedre »

ik was goed geholpen bij een bank, rekening geopend, goed gesprek gehad, maar nog voordat ik buiten was, werd ik opgebeld en ging ze vragen stellen die ze tegenover me aan tafel blijkbaar niet durfde te stellen: 'Heeft het iets te maken met sex, want dan willen we de rekening niet openen'. Daarop volgde een niet zo'n leuk gesprek, maar de rekening werd wel geopend.

Ik stelde tegenvragen als: hoezo? wordt mn euro dan minder waard? krijgen jullie er minder rente op? stinkt t? Nee? wat is dan t probleem? Mevrouw, weet u, zonder sex zou u er niet zijn, zou u geen klanten hebben, en dus geen baan! Dat vond die mevrouw geen leuke opmerking, waarop ik zei dat die ook niet leuk bedoeld was :P
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Vrolijk!

Bericht door juffie »

Stel dat ik mijn bedrijf helemaal ombouw tot iets seksgerelateerds, moet ik dan melden bij de bank dat mijn zakelijke rekening op een andere manier input krijgt?
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Vrolijk!

Bericht door Ravelijne »

Nee, volgens mij niet. Maar je kunt waarschijnlijk wel op een bepaald moment alsnog gezeik krijgen. Vergelijk met Fetlife en kleine event organizers: ze hebben allebei de ervaring dat als je op wat voor manier ook op de radar komt en/of als er ineens beleid verandert of iemand bij de bank of ticket provider overijverig wordt, dat je dan weer heisa krijgt en hard moet lopen om het weer rechtgezet te krijgen. Maar het kan ook goed gaan en dan gebeurt er helemaal niks.

Verzekering moet je waarschijnlijk wel even nagaan of daar iets in veranderd of ge-update moet worden. Ten eerste afhankelijk van of je zakelijke activiteiten veranderen. Ten tweede sluiten in ieder geval particuliere aansprakelijkheidsverzekeringen alle schade die opbelde manier dan ook met seks te maken heeft uit. (Letterlijk: bij de buren door de bank zakken is gedekt, bij de buren door de bank zakken omdat je seks met de buren op de bank had niet.) Hoe dat met een bedrijfsverzekering zit, weet ik niet.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Vrolijk!

Bericht door kitten »

Vrijdag!! Nieuwe aflevering Supernatural! :static: Ik ben zo ontzettend fangirl geworden. :bloos:
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Vrolijk!

Bericht door Daantje »

Wat word ik toch altijd weet blij van deze kapper. :)
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Vrolijk!

Bericht door Ravelijne »

Foto’s!!!!
Gebruikersavatar
Jezebel
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 mei 2011, 08:32

Re: Vrolijk!

Bericht door Jezebel »

Het carillon hier in de straat speelt sinterklaasliedjes :)
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Vrolijk!

Bericht door Pien »

Leuk! Hier ook de hele dag in sintsfeer
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Vrolijk!

Bericht door eireann »

Vandaag had de opvang Sinterklaas op bezoek, Annetje staat op de foto met de Sint <3
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Vrolijk!

Bericht door Daantje »

Dat uur hamam was het zeker waard. Ik ben me een toch partij onder handen genomen door een hele grote brede kerel in een lendendoekje. Nooit gedacht dat ik daar zo blij van zou worden. :mrgreen:
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 146
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Vrolijk!

Bericht door Peter^ »

Leuke dingen allemaal.
Geniet van de positieve momenten.
Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Re: Vrolijk!

Bericht door Heidi »

Daantje schreef:Dat uur hamam was het zeker waard. Ik ben me een toch partij onder handen genomen door een hele grote brede kerel in een lendendoekje. Nooit gedacht dat ik daar zo blij van zou worden. :mrgreen:
:schater:
Do more of what makes you happy
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Vrolijk!

Bericht door Pien »

Hamam + grote brede kerel.. ik wil ook!
;)
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Vrolijk!

Bericht door Pien »

Speculaaskruiden in een potje doen. Nog niet eens een deegje maken. En toch nu al helemaal blij.
Moet je nagaan wat voor feestje het straks is als er gebakken is :P
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Vrolijk!

Bericht door eireann »

Ravelijne schreef:Als je 'm niet zou gebruiken zonder agenda-koppeling, dan is het zonde van de unicorns om hem te maken dus dat is dan goed om te weten.
Er kwam zo juist aardappel/wortel stamppot mn neus uit. Als er voor het maken daadwerkelijk unicorns geoffert moeten worden... Dan doen we het misschien beter niet :)
**Self Rescuing Princess**
Plaats reactie