Vrolijk!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Vrolijk!

Bericht door Daantje »

Ik heb nog maar wel even gedouched voor ik naar bed ging. Was wel nodig. Ondanks (of dankzij) de bukakke-esque dingen was het een prima avond.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: Vrolijk!

Bericht door pluis »

kitten schreef:Wauw, waar was dat?
Volgens mij heb ik te hoog gerold op mijn deception check en nou voel ik me een ietseltje schuldig voor de misleidende post. Sorry WS. :oops:

Het geheel vond plaats aan mijn keukentafel waar ik Daantje (en wat andere vrienden) als hun personages een kijkje liet nemen in het (uiterst WSfähige) intieme leven van een machtige priesteres van Llolth en haar luitenant. Dat eindigde(traditiegetrouw) in een slopende vechtpartij waarin Daantjes personage een paar keer precies in de opspattende bloed- en spinnengalfonteinen terechtkwam. Het personage was daar niet heel gelukkig mee, maar de groep heeft er flink om gelachen.

Mijn sipheid na afloop doet me wel denken dat ik nodig mijn eigen intieme leven weer eens een slinger moet geven. Veel te lang geleden dat ik zelf iemand in de touwen gelegd heb. Ik mag dan geen spinnengodinnen aanbidden, maar dat wil niet zeggen dat ik niet ook gewoon bepaalde behoeftes heb. Nu alleen nog even ergens een leuke luitenant scoren. :zweepje:
Gebruikersavatar
puppie
Berichten: 91
Lid geworden op: 10 aug 2009, 11:42

Re: Vrolijk!

Bericht door puppie »

Je huis ontzooien door heeeeel veel spullen weg te doen, wat voelt het heerlijk! :static:
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Vrolijk!

Bericht door Ravelijne »

@Pluis Dat klinkt toch ook wel als een hele toffe avond, al is het dan van een ander soort dan we collectief dachten. ;) Succes bij het vinden van een lieutenant! Dezelfde sprookjesachtige schemert is in het echt niet altijd te verwezenlijken, maar touwtjes zijn in het echt toch anders. :)
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Vrolijk!

Bericht door kitten »

puppie schreef:Je huis ontzooien door heeeeel veel spullen weg te doen, wat voelt het heerlijk! :static:
betrapt op nieuwe spullen kopen! :mrgreen:
Gebruikersavatar
puppie
Berichten: 91
Lid geworden op: 10 aug 2009, 11:42

Re: Vrolijk!

Bericht door puppie »

kitten schreef:
puppie schreef:Je huis ontzooien door heeeeel veel spullen weg te doen, wat voelt het heerlijk! :static:
betrapt op nieuwe spullen kopen! :mrgreen:
Whaha pantoffels en een onesie voor de dames en een batman outfit voor de beeb :mrgreen:
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: Vrolijk!

Bericht door pluis »

Ravelijne schreef:@Pluis Dat klinkt toch ook wel als een hele toffe avond, al is het dan van een ander soort dan we collectief dachten. ;) Succes bij het vinden van een lieutenant! Dezelfde sprookjesachtige schemert is in het echt niet altijd te verwezenlijken, maar touwtjes zijn in het echt toch anders. :)
Jij kunt toch zulke aardige dingen zeggen. 'T is een gave. <3
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: Vrolijk!

Bericht door chell »

Er staat een KichenAid mixer op mijn aanrecht te shinen :inluv: :inluv: Kadootje voor mezelf.

Nu alleen nog even mijn Magimix monster verkopen.
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: Vrolijk!

Bericht door Mack »

Welke Magimix is het?
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: Vrolijk!

Bericht door chell »

De Cook Expert. Dus met kookfunctie naast het gebruikelijke hak/snijwerk.
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: Vrolijk!

Bericht door Mack »

Waarom ben je niet meer tevreden met de magimix?
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: Vrolijk!

Bericht door chell »

Ik heb de Magimix gekregen voor mijn blog. Koken doe ik liever met een pan of in mijn instant pot en uiteindelijk gebruik ik hem voornamelijk om af en toe iets te hakken. Dat kan ik ook met een staafmixer met hakmolen. Daarnaast wilde ik heel graag een stand mixer omdat ik met een gewone mixer of met deeg kneden heel snel zere handen krijg. En er is geen plek voor alles op mijn aanrecht :) Plus dat de Magimix de KitchenAid betaalt (nou ja zoiets..want ik heb die KitchenAid dus al).
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: Vrolijk!

Bericht door pluis »

Toen had ik ineens een Bitemarks op de koffie om bij te praten.

Fijn was dat :)
Deleted User 1996

Re: Vrolijk!

Bericht door Deleted User 1996 »

Met een vriendin vandaag wezen shoppen hier in de city.
Kan me nu lekker warm kleden als het koud winterweer gaat worden. En, niet onbelangrijk, ruim binnen mijn budget gebleven. Of mijn budget was te ruim genomen, dat zou ook nog kunnen.
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: Vrolijk!

Bericht door Mack »

Gisteravond naar Paradiso geweest. Punch Brothers (ik heb al eens wat van hun laten horen). Geweldige band (vind ik dan... ;) )
Alleen jammer dat er, zelfs als er maar een microfoon is, technici zijn die zelfs dat nog niet goed kunnen doen. :evil:

Maar bij de 6(!) toegiften (er was nogal enthousiast publiek) ging het beter. De microfoon werd gewoon opzij gezet en ze gingen akoestisch verder. Paradiso was muisstil.
IMG_2649.JPG
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Plaats reactie