Vrolijk!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: Vrolijk!

Bericht door chell »

Je kunt ook met hele kleine handreikingen al best veel bereiken. Hoofd iets draaien, lijf iets draaien, iemand een beetje z'n tong tegen zijn/haar verhemelte laten duwen (hoeft niet hard, dan kun je niet meer lachen). Ik probeer ook altijd wel een beetje op te letten of ik dingen zie waarvan ik denk dat iemand daar niet blij van gaat worden, ook later bij de selectie.
Aan de andere kant is een photo booth wel een beetje lopende band werk en heb je vaak de tijd niet om echt veel te sturen. Daarom vind ik het fijn om dan op een krukje te staan, mensen moeten dan iets omhoog kijken en hebben dan sowieso minder onderkin :)
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Vrolijk!

Bericht door Ravelijne »

Ik denk dat het idd een kwestie van pech is geweest dat hij het zelf ook niet (goed genoeg) zag, hij deed echt wel zijn best. Ik heb ook wel eens echt onflatteus op zo'n photo booth foto gestaan en een andere keer bij dezelfde fotograaf een van mijn favo foto's ooit. Dus.
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Vrolijk!

Bericht door tessie »

Ja ik heb wel vaker aanwijzingen gekregen van een fotograaf maar ik ben er nooit onzeker bij/van geworden. Als iemand zegt hoe ik mijn hoofd moet houden, vat ik dat niet gelijk op als omg jouw lelijke onderkin!! Ik heb sowieso altijd een onderkin, dus die zie je altijd op de foto ook wel, tenzij het echt van boven is :P Maar nu was het gewoon extra erg en dan in combi met de lichtgevende groene tanden hhaaha, was een beetje too much, zelfs in m'n bodypositivity houding ;-)
Het was trouwens niet druk in de photobooth toen wij er waren, er was verder niemand zelfs, dus daar lag het niet aan. Maar ik denk dat hij het op het kleine schermpje mss niet goed kon zien, omdat het natuurlijk ook allemaal best wel donkere foto's waren. Maar het is no biggie hoor. Het feestje was echt super leuk! Dus ik had het gewoon heel leuk gevonden om daar dan ook een toffe foto bij te hebben als herinnering. Doet verder niets af aan de beleving van de avond, waar ik eigenlijk nog steeds van aan het nagenieten ben <3
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Vrolijk!

Bericht door Ravelijne »

tessie schreef:Doet verder niets af aan de beleving van de avond, waar ik eigenlijk nog steeds van aan het nagenieten ben <3
Jaaaaaaaa, ik ook!

Echt, Zarath en ik moeten vaker 'all dressed up' naar feestjes. Vaak redt ik het niet om meer dan wat ik standaard aan doe naar een feestje aan te doen en als ik geluk heb doe ik last minute nog iets met mijn haar en wie weet nog een beetje make-up en wat we dan aan hebben is ook niet echt matching, maar alles erop en eraan voegde echt wel wat toe. :inluv:
wandering_one

Re: Vrolijk!

Bericht door wandering_one »

Jammer van de foto Tessie!
Ik sta ook op elke foto met een grote groene lach, maar er zat er eentje tussen die ik toch wel leuk vond. Ook één waar m'n man met een big smile opstaat, maar zijn twee voortanden zijn nep dus al z'n tanden lichten op behalve die twee :mrgreen: die mocht ik helaas niet plaatsen van hem.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Vrolijk!

Bericht door kitten »

Ja, natuurlijk zijn aanwijzingen fijn. Maar ik bedoel te zeggen dat een fotograaf niet kan weten waarop hij aanwijzingen moet geven. Ik heb wel eens (meer dan eens) tegen een fotograaf gezegd dat ik mijn onderkin het moeilijkst vind aan mijn lijf. Zodat daarop aanwijzingen gegeven konden worden. Misschien is het ook invullen van mij, maar ik vind geposeerd fotograferen vreselijk moeilijk. Je moet in een split second beoordelen of alles klopt en dan kom je thuis en dan blijkt een bril enorm te hebben weerkaatst of een pluk haar recht overeind te staan... Je moet het maar zien op het kleine schermpje in een paar seconde.
Gebruikersavatar
Nijntje
Berichten: 35
Lid geworden op: 11 aug 2016, 19:08

Re: Vrolijk!

Bericht door Nijntje »

Geposeede foto’s zijn gewoon meestal stom...
Ik word wel blij van mooie candids, want die zijn spontaner. Ik trek altijd een stom gezicht bij poseren.

Verdere vrolijk, het is weekend!
Gebruikersavatar
isara
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2014, 12:53

Re: Vrolijk!

Bericht door isara »

Ik ben op Ibiza!! En toen ik aankwam regende het kei-en keihard en moest ik in het donker door diepe plassen op een totaal onbekende plek naar m’n airbnb rijden. Scheet bijna in m’n broek zo in m’n eentje, maar het is gelukt! Morgen hopelijk zon!
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Vrolijk!

Bericht door Voleuse »

Dat doe jij gewoon ff! Veel plezier :)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Vrolijk!

Bericht door Pien »

Heel veel plezier!
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: Vrolijk!

Bericht door pluis »

Heerlijke (en zeer spannende) avond gehad met Daantje! Leuke bondagescene gevolgd met een bijzonder stel (hij onder, Zij bovenop), en toen nog flink met messen gespeeld. Heb 'r drie keer lekker met allerhande substanties besmeurd, ook nog :p
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Vrolijk!

Bericht door kitten »

Wauw, waar was dat?
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Vrolijk!

Bericht door Pien »

Wauw
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Vrolijk!

Bericht door Ravelijne »

Yay voor spannende avonden!
Bitemarks
Berichten: 15
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:17
Locatie: Zelhem

Re: Vrolijk!

Bericht door Bitemarks »

Klinkt goed! :)
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
Plaats reactie