Singlesbankje

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Singlesbankje

Bericht door Daantje »

Weer eenzaam. Gewoon behoefte aan zomaar een knuffel. Uitwisselen van datingtips. Of wil je de single WS'ers een hart onder de riem steken? Welkom op het singlesbankje!

Afbeelding

Plof hier neer met een dekentje, een extra kussen en je teddybeer....
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Singlesbankje

Bericht door Daantje »

Heb 'm maar gewoon geopend. Zal hier nog wel even blijven hangen ook.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Singlesbankje

Bericht door kitten »

Wauwwwww... Wat een mooie bank!

Knuffels voor jou fixertje!
colet

Re: Singlesbankje

Bericht door colet »

Sfeervol aangekleed fixertje!
Ik plof graag naast je neer om dan wat te praten over teddyberen, eenzaamheid, relaties, het leven en om knuffels te geven. Soms serieus, soms met lol.
Voor de momenten dat je gaat denken "Pffft die colet"....zet ik een grote pot met oordopjes op tafel. Overigens kan 'die colet' ook serieus stil zijn, hoor ;)

Van mij hoef je echter geen hyper enthousiaste verhalen te verwachten over het single-bestaan :nooo: Ik moet de voordelen nog ontdekken.

Voorlopig kruip ik nog in een hoekje van de bank. Ik heb al gezien dat de kieren tussen de kussens groot genoeg zijn om soms eventjes heel erg weg te kunnen kruipen.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Singlesbankje

Bericht door eireann »

Wat een mooi bankje! Eerlijk gezegd ben ik ook erg blij dat ik er af ben... Hoop dat hier de turnover tijd ook vlot verloopt!
**Self Rescuing Princess**
dbj

Re: Singlesbankje

Bericht door dbj »

Wat een prachtige sfeervolle ruimte heb je voor ons, fixertje :thumbsup:
Singlesbankje? Pffff, het is wel een royale luxe bank hoor wat je neergezet hebt.

Ik neem wel plaats rechtsonder in het donkere hoekje op de foto; val ik niet meteen op en zit dan niemand in de weg :)
Gebruikersavatar
skaoot
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2010, 18:08
Locatie: Den Bosch

Re: Singlesbankje

Bericht door skaoot »

*vleit zich neder in het hoekje met alle kussens* moet er toch het beste van maken. En dan zit ik mooi in het zicht van leuk potentieel gezelschap :mrgreen:
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: Singlesbankje

Bericht door phedre »

ik kom er ook gezellig bij zitten.
hoe lekker het hier ook gaat, en hoe blij ik ook ben met iedereen om me heen.. neemt niet weg dat ik wel hartstikke single ben vanzelf, en soms is dat ff helemaal niet leuk, sterker nog,.. is het gewoon zwaar k*t... en toch zou ik het nu ff niet anders willen hebben (roep ik niet op die momenten dat het k*t gaat hoor!!!). Ben zo hard op zoek naar mezelf.. zo goed onderweg om mijn leven op de rails te zetten, dat ik er op dit moment ff niemand voor vast naast wil hebben. Mezelf kennende ga ik dan weer leunen op die ander, en stop ik weer met verder groeien en verder zoeken....

Ik ga er inmiddels van uit dat er vanzelf wel wat op mijn pad komt, op moment dat het daar tijd voor is en tot die tijd zal ik op andere manier het leven door moeten, maar dat lukt me:) en niet eens zo slecht op dit moment.

Op gebied van liefdesrelaties ben ik toch inmiddels een jaar of 10 single. Tussendoor D/s relaties gehad van 7, 9 en 7 mnd en een van bijna vijf jaar. Bij de eerste van die relaties was er best sprake van vet veel meer, al kwam ik daar eigenlijk pas achter toen het voorbij was. En hoeveel ik ook op mijn manier van die anderen heb gehouden, dat stukje houden van elkaar in de vorm van elkaars levenspartner willen zijn, mis ik toch al wel een tijdje... best wel.

Knuffffffffffffels voor de singles... zo samen op de bank hangen is toch leuker dan in je uppie zitten kniezen...
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Singlesbankje

Bericht door Voleuse »

Ik kom er half bijzitten. Ik ben tenslotte maar half single. Maar zelfs daar baal ik al best van!
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Singlesbankje

Bericht door kitten »

Herken ik hoor, Voleuse! Maar half-singles zijn vast ook welkom!
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Singlesbankje

Bericht door Daantje »

Half-singles zijn uiteraard ook welkom. :) Net zoals niet-singles die niet opzoek zijn maar gewoon de eenzaamheid komen ledigen en knuffels komen uitdelen. :biggrin: Gedeelde smart is halve smart!

Wat Phedre zegt herken ik in mijzelf ook wel. Ik heb een boel mensen om me heen maar alsnog ben ik eenzaam. Ook ik ben hard opzoek naar mezelf, dat is een pad dat ik deels gewoon alleen moet bewandelen. Zonder dat ik te hard op anderen leun.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Rauw Beestje

Re: Singlesbankje

Bericht door Rauw Beestje »

Komt alle singels even knuffelen! :hug: Knuffelen is fijn!
colet

Re: Singlesbankje

Bericht door colet »

Knuffelen is zeker fijn! En sinds ik WS-ers ken, ken ik ook de kracht van de knuffels. :inluv:
Zhenna

Re: Singlesbankje

Bericht door Zhenna »

Hallo allemaal.

Ik kom er ook lekker bij zitten ben sinds 2 jaar single en hoewel ik soms wel iemand tegenkom was het tot nu toe nog niet de juiste persoon. Ik herken ook wel veel van wat phedre zegt maar ik wil nu juist de uitdaging aan gaan om me zelf niet in een relatie te verliezen en teveel op mijn partner te leunen. Ik weet dat ik het alleen kan dat heb ik 8 jaar gedaan maar daarna een relatie van 7,5 jaar gehad waarin ik mezelf weer helemaal kwijt bent geraakt omdat ik te veel inlever en aanpas. Dus nu wil ik ook in een relatie mezelf blijven. En de kracht behouden door niet op een ander te leunen.
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 aug 2009, 12:57
Locatie: Tiel

Re: Singlesbankje

Bericht door Arno »

Hoi

Hier nog een single ws'er die nog steeds op zoek is, dus ik kom bij jullie op deze fraaie bank zitten. :mrgreen:
Vrijheid ervaren, die als basis wortelt in jezelf.

Coördinator Kinky & Casual Nijmegen
Coördinator Diapers day Nijmegen
Owned and collared by Gomora

Met vriendelijke groet;
Arno
Plaats reactie