TV Series: tops, flops en wat dies meer zij...

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: TV Series: tops, flops en wat dies meer zij...

Bericht door Crownless »

Ik ga morgen voor de lol eens tellen, kijken of ik me er met Bart ook aan ga wagen.

Maar we zijn niet bij met Vikings, ik zag de teaser van game of thrones en dacht: oeh! En ik ben nog bezig met star trek discovery en wil eigenlijk weer bij drWho instromen bij het laatste seizoen. En ik ben nieuwsgierig naar de nieuwe Sabrina serie en ik wil eigenlijk ook Buffy kijken. Nog genoeg te zien. :)

En dat terwijl ik liever game.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: TV Series: tops, flops en wat dies meer zij...

Bericht door kitten »

Nee, ik kijk de gelinkte timeline, niet de papieren comics chronlogie. Nu in Jessica Jones, die ik helaas over het hoofd had gezien, want ik heb Luke Cage S1 ook al gezien en die komt hier weer in voor, dus daar gaat de volgorde... :(
Gebruikersavatar
Jezebel
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 mei 2011, 08:32

Re: TV Series: tops, flops en wat dies meer zij...

Bericht door Jezebel »

Na zoveel slechte recenties moest ik natuurlijk even die KonMarie-serie bekijken, en ik blame de hormonen/nesteldrang, maar ik ind het echt wel fijn kijkvoer XD
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: TV Series: tops, flops en wat dies meer zij...

Bericht door Ravelijne »

Aanrader met stip! 'Pose', een serie over de transgender en drag scene in de jaren '80 in New York. Als je van Ru Paul's Drag Race houdt heel erg de moeite om te kijken uit welke scene dat soort drag-als-wedstrijd voortkomt en het is ook een kei- en keisterke drama serie. Ik heb 'm zowat in één adem uitgekeken en ik denk dat ik hem nog een keer wil zien.

Verder heb ik hier volgens mij nog nooit mijn liefde voor Grantchester en Endeavor betuigd. Ik hou kennelijk van detectives en historische settings, want Grantchester is een misdaadserie waar een jonge, progressieve pastoor in de jaren vijftig samen met de lokale inspecteur misdaden oplost (meestal een moord). Heel Engels, ontzettend mooi acteerwerk, erg sterke bijrollen en in het begin is het nog een beetje episodisch maar de verhalen van de personages zelf worden hoe langer hoe sterker. Inmiddels is de serie in de late jaren '50 aangekomen en hebben we sharkskin suits en teddy boys en rock & roll en jeugd die niet meer met twee woorden spreekt. Ik vind dat ze de culturele ommezwaai erg mooi meenemen in de serie. Er is ook een LGBT story line, namelijk de (superlieve maar vaak compleet onuitstaanbare) hulppredikant die tamelijk in de knel zit omdat hij homo is en priester in een klein dorp in de jaren '50/'60, maar niet clichématig geschreven. Van mij zouden ze hem een spin-off mogen geven, qua personage en ook qua acteur. Gay priest in '50ties britain fight crime! Maar met deze erg sterke ensemble cast doe ik het er ook voor. :)

De serie Endeavor is eigenlijk niets meer of minder dan 'young inspector Morse', oftewel, de jonge jaren van de beroemde fictieve rechercheur. Het verhaal begint ergens midden jaren '60 en gaat chronologisch door naar eind jaren '60 (snorren en van die typische leren jasjes die je in de jaren '70 nog veel meer ging zien beginnen al op te duiken). Ook hier zie je over de seizoenen heen langzaam het tijdsbeeld veranderen en ook hier weer supersterk acteerwerk (yay Britse acteurs) en yay interessante verhaallijnen.
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: TV Series: tops, flops en wat dies meer zij...

Bericht door pluis »

Aanbeveling: The Umbrella Academy. Voor als je van broody shows met "superhelden" houdt en er graag een lekker deuntje bij hebt.
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: TV Series: tops, flops en wat dies meer zij...

Bericht door tessie »

Jaaaa dat is echt zo'n toffe serie! En die muziek erbij <3
Gebruikersavatar
isara
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2014, 12:53

Re: TV Series: tops, flops en wat dies meer zij...

Bericht door isara »

Sinds ik gisteravond ben begonnen met Sex Education ben ik onafgebroken in een goed humeur :D
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: TV Series: tops, flops en wat dies meer zij...

Bericht door Ravelijne »

Oeh, geniet er van, @Isara! Ik had hem al gebinged en laatst met Zarath heb ik 'm nog een keer overnieuw gekeken. Much awesome. :)

Ik ben net aan 'How To Get Away With Murder' begonnen. Had al een keer de eerste aflevering gekeken, maar kon er niet inkomen. Nu wel en erg spannend en verslavend.

Umbrella Academy ga ik in gedachten houden. :)
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: TV Series: tops, flops en wat dies meer zij...

Bericht door phedre »

designated survivor aan t kijken :) ben nogal n crimi kijker, dus valt goed in de smaak
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Bitemarks
Berichten: 15
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:17
Locatie: Zelhem

Re: TV Series: tops, flops en wat dies meer zij...

Bericht door Bitemarks »

After life. Ik kan me niet bedenken wanneer ik voor het laatst zo hard gelachen heb om een tv serie
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Re: TV Series: tops, flops en wat dies meer zij...

Bericht door Heidi »

Ik ben aan het afkicken van Wie is de Mol
En heb gisteren de eerste twee afleveringen teruggekeken van The Big Escape. Best aardig als je, net als ik, van escape rooms houdt
Do more of what makes you happy
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: TV Series: tops, flops en wat dies meer zij...

Bericht door chell »

Er is ook een Vlaamse Wie is de Mol! En stiekem is die veel leuker dan de NL versie.
Het vorige seizoen kun je terugkijken op NPO Start en het huidige op Vier.be (niet live, wel vlak na de uitzending)
Gebruikersavatar
isara
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2014, 12:53

Re: TV Series: tops, flops en wat dies meer zij...

Bericht door isara »

Pfft GoT S08E3 is niet goed voor m'n bloeddruk
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: TV Series: tops, flops en wat dies meer zij...

Bericht door Daantje »

The Long Night heftig inderdaad. Ik heb net 0805 gezien en een lijstje met voorspellingen gemaakt voor volgende week.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: TV Series: tops, flops en wat dies meer zij...

Bericht door Ravelijne »

Geen spoilers, guys! We zijn net bij seizoen 5 en ik kan niet verder kijken tot Zarath terug is...
Plaats reactie