Baby kletspraat

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Baby kletspraat

Bericht door kitten »

Oh positiekleding!! Dat is echt een gat in de markt, als iemand daar ooit leuke dingen voor gaat maken ipv zoetsappige teksten. Mijn favoriet was "Oops I did it again", minder zoetsappig en gewoon zo toepasselijk voor mij. Helaas werd die na 2 wasbeurten al vaal. :eerie: Maar gewoon zoiets eenvoudigs als leuke bootcut broeken of zo? Nope. Ik vrees alleen dat het gat in de markt een te klein gaatje is...

En ik was zo blij toen Oudste ging lopen tijdens mijn zwangerschap! Dat scheelt zoveel sjouwen. Ze werd ook heel goed in zelf in de auto en op stoelen klimmen in die tijd.
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: Baby kletspraat

Bericht door pluis »

't klinkt als een opgave, Crownless. Je stukje is (zoals we van je gewend zijn ;)) natuurlijk hilarisch, maar de fysieke dingen die je omschrijft lijken me echt heel lastig. Ik wens je een paar snel voorbijgaande maanden toe.
Gebruikersavatar
tijgie{K}
Berichten: 28
Lid geworden op: 10 aug 2009, 15:17
Locatie: Ergens onder de zon

Re: Baby kletspraat

Bericht door tijgie{K} »

Ten eerste Crownless dikke knuffel!!

Nu realiseer ik me wederom wat een mazzel ik heb gehad met mijn tweeling zwangerschap en bevalling die omschreven werden door mijn gynaecoloog als perfect.
All people smile in the same language.

We are angels with but one wing, and to fly we must embrace each other

Impotence: Nature's way of saying "No hard feelings".

Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: Baby kletspraat

Bericht door JJV »

Webshop & etsy @kitten?
~\v/~
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Baby kletspraat

Bericht door kitten »

Destijds niet in ieder geval... En nu heb ik het niet meer nodig. Maar gezien de rant van Crownless gok ik dat er nog geen verbetering heeft plaatsgevonden.
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Baby kletspraat

Bericht door juffie »

Hee, naaiskillz hier!
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: Baby kletspraat

Bericht door JJV »

bedoelde als gat in de niche markt
dus als : begin er 1

ik heb laatst shirts via etsy besteld en die kwamen uit Litouwen.
alleen kwestie van t spul ergens laten maken
(misschien dat ik mn kids hier ook ff op tip .. leuke project opdracht voor hun opleiding)
~\v/~
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: Baby kletspraat

Bericht door Mack »

Dank je Crownless.
Meestal, als Beestje het vermoeden krijgt dat zij in de toekomst wel eens aan de mogelijkheid zou kunnen gaan denken om een MonsterBeestje op de wereld te zetten, gaan wij op een zaterdag naar de Ikea. Dan is dat weer snel over.
Maar jouw rant werkte ook heel goed (niet dat er op dit moment aanleiding was hoor), en was een stuk vrolijker.

Sterkte met de Laatste Loodjes.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Baby kletspraat

Bericht door Crownless »

Thanks guys.

Het is ook niet alsof het allemaal Gruwelijk Ontzettend Zwaar ende Ellendig is ofzo. Het zijn allemaal relatief kleine dingen die gewoon stom zijn. Ik schreef het ook niet met het doel dat het knuffels zou oogsten (hoewel wel fijn natuurlijk), maar meer een hè, wat stom allemaal.

Ik kan zwanger zijn echt alleen maar aanbevelen als je heel graag een kind wilt. Ik zou dit never-nooit voor de lol doen. Eerste trimester was ik kotsmisselijk en moe en ontzettend emotioneel flexibel, dat vond Bryan ook maar niks, en dat snap ik wel. Ik heb liever pijn in mijn kruis dan die misselijkheid, dus ik tel mijn zegeningen.

En ik weet ook dat er mensen zijn die een moord zouden doen om al deze kwaaltjes te hebben omdat ze zelf niet of moeilijk zwanger worden. Ik snap dat. Ik vind het daarom ook wel moeilijk om te klagen. Het kan zo'n pijnlijk onderwerp zijn.
Tegelijkertijd, ik wil straks gewoon een kind in mijn armen houden, en blij zijn met schopjes en op een roze wolk door mijn zwangerschap zweven. Maar dat zit er niet in. Wat dat betreft ben ik ook niet gemaakt om zwanger te zijn. En zit ik nu al tegen Bryan te grappen of ze niet, zodra ik dat kind eruit geperst heb, niet in een moeite door een spiraal erin kan laten schieten, want ik ben zo klaar.

Als het kon, zette ik hierna mijn baarmoeder met liefde op marktplaats. "Gratis af te halen, warmgedraaide baarmoeder, 2 van de 3 zwangerschappen resulteerde in kind, weinig menstruatieklachten. Snel gebruiken, kans aanwezig vroeg in de overgang te gaan." Echt. Als dat kon.

Dus tja, dat. Zwanger zijn is best wel een ding. Vind ik.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Baby kletspraat

Bericht door kitten »

Klagen kan zo tegenstrijdig zijn. Mijn laatste zwangerschap vond ik echt zwaar gewoon. En dan zo'n journalist tegenover je (of de tandartsassistent of vriendin van je tante op een verjaardag, whatever) die dan zegt: draagmoeder? Oh, ben je zo graag zwanger? :eerie:

Klagen? Je vroeg er toch zelf om? Jij wou dit zo nodig... En dan nog de balans tussen hulp vragen/klagen en niet tot last willen zijn. :faint:
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Baby kletspraat

Bericht door Crownless »

kitten schreef:Klagen? Je vroeg er toch zelf om? Jij wou dit zo nodig... En dan nog de balans tussen hulp vragen/klagen en niet tot last willen zijn. :faint:
Dat! Precies dat. Maar uiteindelijk komt het erop neer dat ik graag een kind wil, niet dat ik zo graag geen trap meer wil lopen en moet nadenken hoe ik boodschappen uit de auto krijg terwijl er een dreumes rondwaggelt die dolgraag de straat op wilt (gelukkig is hij ook gaan waggelen, het is zo schattig :inluv:)

En ik heb dat soms ook met Knul. Soms wil ik hem achter het behang plakken. En dan roept zo'n stemmetje: jij wilde toch zo graag een kind? Zeur niet!

:faint:
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
cinderella
Berichten: 95
Lid geworden op: 09 aug 2009, 10:58
Locatie: Overijssel

Re: Baby kletspraat

Bericht door cinderella »

Volgens mij zou je in principe meteen of in ieder geval vrij snel een spiraal kunnen laten plaatsen. Na een abortus kan het meteen, en dan heb je ook een periode dat je heel erg op je hygiëne moet letten en geen sex mag hebben.
Het zou natuurlijk wel kunnen dat je eerst moet wachten tot je baarmoeder weer zijn oorspronkelijke volume heeft, dus dat je geen krampen meer hebt.
toen doet er nu niet meer toe
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Baby kletspraat

Bericht door Crownless »

Nee man, je moet sowieso wachten tot je baarmoeder gekrompen is (minimaal 6 weken, kan langer omdat baarmoeders soms eigenwijze krengen zijn) en de wond die je placenta achter laat genezen is.
Dus dat in een moeite door kan echt niet.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Baby kletspraat

Bericht door Crownless »

Plus dat al dat extra opgebouwde slijmvlies ook eerst je baarmoeder uit moet.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Baby kletspraat

Bericht door kitten »

Tegenwoordig 3 maanden, kwam ik achter. Omdat anders de kans te groot is dat de baarmoedermond nog te ver open staat en je hem verliest. Of zo.
Plaats reactie