Baby kletspraat

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
miss_meeko
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2010, 13:38
Locatie: Haarlem

Re: Baby kletspraat

Bericht door miss_meeko »

Congratz!
We kunnen bijna met de hele groep zwangeren een kink friendly bevalcursus of ruilbeurs gaan organiseren ;)

Hier straks 3.5 jaar tussen nr1 en nr2. Geen idee of dat uiteindelijk bevalt maar als ik nu zie hoe leuk nr1 met de zoon van Thaliya omgaat (ook bijna 4 jaar verschil) denk ik dat het wel goedkomt.
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Baby kletspraat

Bericht door Pien »

Het komt altijd goed ;)
Gebruikersavatar
Sabrina
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:51
Locatie: Utrecht

Re: Baby kletspraat

Bericht door Sabrina »

Wanneer ben jij uitgerekend dan? Geloof dat we idd een half pufclubje bij elkaar hebben. :)
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Gebruikersavatar
Yara
Berichten: 39
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:51
Locatie: Bussum

Re: Baby kletspraat

Bericht door Yara »

Dat geloof ik sowieso, dat het wel goed komt.

Wij geven 2 1/2 jaar verschil en dat vind ik fijn. Ik denk dat voor ons eerder heel zwaar geweest was en veel later te lang had geduurd. Overigens riep ik rond de eerste verjaardag van C dat ik alvast wilde stoppen met anticonceptie want bij hem had het ruim anderhalf jaar geduurd, M was tegen. Niet nodig, maar 2 maanden er over gedaan om zwanger te worden.
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Gebruikersavatar
lunaaa
Berichten: 28
Lid geworden op: 09 aug 2009, 19:01
Locatie: Den Bosch

Re: Baby kletspraat

Bericht door lunaaa »

Wat leuk, al die verse baby's begin volgend jaar!! Als ik dat lees gaat het hier ook weer kriebelen, maar wij wachten nog even. Eerst verhuizen.
Gebruikersavatar
miss_meeko
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2010, 13:38
Locatie: Haarlem

Re: Baby kletspraat

Bericht door miss_meeko »

Wij hadden om de verhuizing voor D makkelijker te maken zijn babykamer meeverhuist en zelfde behang enzo opgehangen als in het oude huis. Dus nu staat de babykamer meteen weer klaar :) en we konden in alle rust een grote jongenskamer maken.
Maar ook wel heel blij dat verhuizing en zwangerschap niet samen vielen!

@ Sabrina Ik ben de laatste week van februari uitgerekend.
Gebruikersavatar
tijgie{K}
Berichten: 28
Lid geworden op: 10 aug 2009, 15:17
Locatie: Ergens onder de zon

Re: Baby kletspraat

Bericht door tijgie{K} »

Ik kan jullie uit eigen ervaring vertellen dat een leeftijdsverschil van 8 minuten ook een aardige kluif is. :shutup: :clown:
All people smile in the same language.

We are angels with but one wing, and to fly we must embrace each other

Impotence: Nature's way of saying "No hard feelings".

Gebruikersavatar
miss_meeko
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2010, 13:38
Locatie: Haarlem

Re: Baby kletspraat

Bericht door miss_meeko »

Helaas en gelukkig tegelijkertijd ga ik dat niet meemaken :)
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Baby kletspraat

Bericht door juffie »

Ik vind dit ook een heel bijzondere periode, nu Jeejtje bijna 7 is en ze zo bewust is dat ze nog een zusje krijgt straks. Ze is er zó mee bezig en zo blij met de komst van zusje. Echt een cadeautje extra dat ik niet had zien aankomen, dat het zo leuk zou zijn om met grotere kinderen nog een kleintje te krijgen.
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
Sabrina
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:51
Locatie: Utrecht

Re: Baby kletspraat

Bericht door Sabrina »

tijgie{K} schreef:Ik kan jullie uit eigen ervaring vertellen dat een leeftijdsverschil van 8 minuten ook een aardige kluif is. :shutup: :clown:
Hahahaha, dat geloof ik direct! :lol:
juffie schreef:Ik vind dit ook een heel bijzondere periode, nu Jeejtje bijna 7 is en ze zo bewust is dat ze nog een zusje krijgt straks. Ze is er zó mee bezig en zo blij met de komst van zusje. Echt een cadeautje extra dat ik niet had zien aankomen, dat het zo leuk zou zijn om met grotere kinderen nog een kleintje te krijgen.
Dat lijkt me ook leuk idd! Ik vind het nu ergens wel jammer dat Draak 1 het niet zo bewust meekrijgt, al doen we wel speciaal een paar pretecho's waar zij mee mag om haar toch een beetje te betrekken in het hele proces. En omdat extra baby kijken ook voor ons geen straf is, natuurlijk. 8-)
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Gebruikersavatar
puppie
Berichten: 91
Lid geworden op: 10 aug 2009, 11:42

Re: Baby kletspraat

Bericht door puppie »

Dat is bij ons idem Juffie. De meiden zijn heel erg blij met de aankomende gezinsuitbreiding. Alle winkels die we inlopen moet er voor de baby gekeken worden en ze zijn al druk bezig met namen verzinnen :lol:
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Baby kletspraat

Bericht door juffie »

Ja toen Tweetje kwam was ze ruim 2,5 jaar. Toen wist ze ook wel dat er een broertje kwam, maar dat ‘was gewoon zo.’ Ze was daar toen veel minder mee bezig. Dit is zó leuk! Ze is ook echt beledigd dat ze de naam niet mag weten, maar ze kan haar mond niet houden. :mrgreen:
MILF :grin_ani:
wandering_one

Re: Baby kletspraat

Bericht door wandering_one »

Gefeliciteerd Sabrina! Wat leuk zo veel zwangeren hier!

Wat lief, dat lijkt mij ook heel leuk, dat ze het zo bewust mee krijgen.
Hier zit er 16 maanden tussen, en ik vond het in het begin niet zwaar (ik denk vooral omdat de 2e een makkelijke baby was), maar nu ze beide peuters zijn wel. Elk leeftijdsverschil heeft zo zijn voor en nadelen denk ik. ;)
Gebruikersavatar
Jezebel
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 mei 2011, 08:32

Re: Baby kletspraat

Bericht door Jezebel »

Gefeliciteerd allemaal! Dan is dit misschien het goede moment de babyboom nog iets uit te breiden :) onze minion wordt ook grote zus in februari!
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Baby kletspraat

Bericht door Pien »

Gefeliciteerd!
Plaats reactie