Baby kletspraat

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: Baby kletspraat

Bericht door phedre »

in t bloed kunnen kankermarkers zitten maar die zeggen niks over waar t eventueel zit. met scans kijken ze naar de plekken waar het al eerder is geconstateerd of t is teruggekomen in t zelfde orgaan, de plek dus met t grootste risico
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Re: Baby kletspraat

Bericht door Heidi »

Dank voor jullie uitleg, links (interessant) en ideeën!
Las inderdaad “Met de huidige techniek kunnen we in het bloed onderscheid maken tussen een aantal veel voorkomende tumoren, maar nog niet voor de zeldzamere tumoren die moeilijker te identificeren zijn.”

Wel een beetje kort door de bocht dat de echoscopiste in het ziekenhuis zei: we kunnen dan ook meteen opsporen of je kanker hebt... Zo is het dus ook niet echt helemaal...
Het zit aan vaders- en moederskant nogal in de familie :( Dus verwacht bijna wel ooit ook iets te krijgen. Maar mijn beide ouders zijn nu wel schoon, na alle operaties, chemo en immuno. Dus de medische wetenschap gaat steeds verder vooruit (en ze waren er beide op tijd bij en elke vorm is weer anders). Complex.
Do more of what makes you happy
Gebruikersavatar
Jezebel
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 mei 2011, 08:32

Re: Baby kletspraat

Bericht door Jezebel »

Edit: Hoera voor alle goede uitslagen, en @Meeko: ik duim voor een goede uitslag!
puppie schreef:Even een update :)

begin september: cinderella
24 september: Crownless
15 december: juffie
9 februari: puppie
20 februari: Sabrina
23 februari: Heidi
23 februari Jezebel
28 februari: Meeko
Nu dus bijna 14 weken, en het is al aardig te zien. Wat dragen/droegen jullie op dat punt in je zwangerschap dat positiekleding echt nog veel te ruim valt, maar je normale kleding eigenlijk niet meer past en niet meer lekker zit?
Bij de eerste zwangerschap droeg ik veel harembroeken (met lekker veel elastiek, one size fits de hele zwangerschap lang), maar nu sta ik voor de klas en wil ik er (een beetje) representatief uitzien. Tips zijn welkom!
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
Gebruikersavatar
Yara
Berichten: 39
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:51
Locatie: Bussum

Re: Baby kletspraat

Bericht door Yara »

Mijn kanker was niet in mijn bloed te zien destijds, dat was volstrekt normaal. Ik voelde me ook volstrekt normaal. Alleen ik had wel een rare bult in mijn nek en zo bleek uit scans ook bij het vlies rond mijn longen.
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Baby kletspraat

Bericht door Pien »

Jezebel schreef:Edit: Hoera voor alle goede uitslagen, en @Meeko: ik duim voor een goede uitslag!
puppie schreef:Even een update :)

begin september: cinderella
24 september: Crownless
15 december: juffie
9 februari: puppie
20 februari: Sabrina
23 februari: Heidi
23 februari Jezebel
28 februari: Meeko
Nu dus bijna 14 weken, en het is al aardig te zien. Wat dragen/droegen jullie op dat punt in je zwangerschap dat positiekleding echt nog veel te ruim valt, maar je normale kleding eigenlijk niet meer past en niet meer lekker zit?
Bij de eerste zwangerschap droeg ik veel harembroeken (met lekker veel elastiek, one size fits de hele zwangerschap lang), maar nu sta ik voor de klas en wil ik er (een beetje) representatief uitzien. Tips zijn welkom!
Jurkjes. Die van de Hema gingen de hele zwangerschap mee. Allebei de keren. Niet eens uit de positiekledingcollectie.
En toch ook positiebroeken, met gewone lange hemdjes met een shirt erover. Positiebroeken bleven toch wel zitten want er zat zonder baby al buik genoeg.
Gebruikersavatar
puppie
Berichten: 91
Lid geworden op: 10 aug 2009, 11:42

Re: Baby kletspraat

Bericht door puppie »

Ik draag leggings met jurkjes ook :)
Gebruikersavatar
miss_meeko
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2010, 13:38
Locatie: Haarlem

Re: Baby kletspraat

Bericht door miss_meeko »

Ik heb 2 maten zwangerschapsbroeken gekocht. Eentje die nu goed zit en de ander die ik waarschijnlijk tot het einde kan dragen. Vooral op marktplaats en in de kringloopwinkel om toch niet teveel geld kwijt te zijn.

De zwangerschapsspijkerbroeken van de Lidl heb ik ook een paar van gekocht. Waren erg goedkoop en vind ze nog best aardig zitten.
Gebruikersavatar
lunaaa
Berichten: 28
Lid geworden op: 09 aug 2009, 19:01
Locatie: Den Bosch

Re: Baby kletspraat

Bericht door lunaaa »

De hema heeft inderdaad hele fijne jurkjes en rokken. Die rekken onwijs en kun je dus echt je hele zwangerschap dragen. Ze kosten ook niet veel.
Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Re: Baby kletspraat

Bericht door Heidi »

Ik heb twee zwarte zwangerschapsbroeken van H&M die representatief zijn voor m’n werk en voorderest nog m’n gewone kleding. Ik heb ook al echt een bolletje. Grappig dezelfde datum Jezebel.

Heftig Yara! Hoe lang is dat geleden?
Do more of what makes you happy
Gebruikersavatar
Yara
Berichten: 39
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:51
Locatie: Bussum

Re: Baby kletspraat

Bericht door Yara »

Begin 2010 werd ik ziek.
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Baby kletspraat

Bericht door juffie »

Jeetje zo lang alweer geleden... weet het nog goed...
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Re: Baby kletspraat

Bericht door Heidi »

Hoop dat je helemaal hersteld bent!?
Do more of what makes you happy
Gebruikersavatar
Yara
Berichten: 39
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:51
Locatie: Bussum

Re: Baby kletspraat

Bericht door Yara »

Ja gelukkig all jaren. Na een periode van chemotherapie en daarna bestraling was ik schoon en dat ben ik 8 jaar later nog steeds. (heb overigens wel behoorlijke restverschijnselen waar ik last van heb in de vorm van vermoeidheid en een niet werkende schildklier)
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Baby kletspraat

Bericht door kitten »

Ik heb een hele doos zwangerschapskleding te koop staan! :biggrin:
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Baby kletspraat

Bericht door Crownless »

Ik draag dit soort shirts:
https://www.large.nl/p/can-you-read-my- ... ml#start=1

En ik heb meerdere positie broeken, van de H en M, Lidl en Bon Prix. Maar ik draag er eigenlijk maar eentje graag. Ik verdraag kleding niet meer zo heel goed, alles zit wel ergens stom of vervelend.

Heb wel hele fijne onderbroeken van ali express.

Nog een maand. De baby is ontzettend beweeglijk. En ik wilde vandaag nog iemand slaan die zei "dat gevoel ga je missen hoor!"
Ja, die lieflijke trillinkjes die als een soort vlindervleugel tegen je buikwand aan wapperen, die mis ik. Die allereerste voorzichtige porretjes.
Dat ik nu onder mijn linkerborst een inwendig beurse plek aan het ontwikkelen ben omdat meneer daar meestal zijn voetje heeft, ga ik dus echt ontzettend niet missen. Dit is echt mijn buikwand als boksbal. Van het gehalte horrorfilm waar een hand zogenaamd uit een muur (spandex) wordt gedrukt. Dat miste ik niet van Knul, dat ga ik ook niet missen van deze baby. Want het doet gewoon pijn ja!

En oooooh, ik ben zo benieuwd naar deze baby! Het is wel een beetje een kadootje dat ik maar steeds meesjouw en niet mag uitpakken.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Plaats reactie