Baby kletspraat

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
miss_meeko
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2010, 13:38
Locatie: Haarlem

Re: Baby kletspraat

Bericht door miss_meeko »

Ja, dat is prima :) het zijn denk ik wel 2 big shopper tassen (ben nog bezig met uitzoeken). Dus denk dat het handig is om dan even het van de ene kofferbak naar de andere te zetten en niet mee naar binnen te nemen. Maar dat komt dan vast goed :)
Gebruikersavatar
Sabrina
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:51
Locatie: Utrecht

Re: Baby kletspraat

Bericht door Sabrina »

Pfoe, over vermoeidheid gesproken, ik had even geen fut om WS bij te lezen met werkdrukte laatste twee weken. Ik had een hoop bij te lezen!

Knuffels voor Anne en alvast cheers voor het begin-volgend-jaar-plan!
En knuffels voor Crownless voor de laatste loodjes!
Tof puppie, een kleine man erbij!
En fijn dat alles goed is meeko!
Cinderella, hier ook een positief bevallingsverhaal. Ik kan 't niet beter verwoorden dan kitten deed. :)
Phe, ik zie er juist meer naar uit bij de tweede keer. Vorige keer was zonder twijfel heftig en zijn veel dingen heel anders gelopen dan ik gepland had, maar ik trek er juist lessen uit over hoe ik het deze keer anders wil gaan doen. Dat maakt dat ik er wel soort van zin in heb, haha. Ik weet beter wat ik kan verwachten en kan me er daardoor beter op voorbereiden.

Hier gaat alles nog steeds goed gelukkig. NIPT mislukte eerste keer, bij tweede keer bleek alles goed met baby en mij! En we hebben maandag een geslachtsbepalingsecho gehad en weten dat we ons tweede meisje verwachten, we zijn superblij! Energie is nog steeds lastig en flauwvallen gebeurt vrij regelmatig, maar soit, dat overleven we wel. Ik vind alleen de honger elke avond bloedirritant. :lol:

Oh! En ik voelde, ondanks placenta aan de voorkant, maandag voor 't eerst schopjes!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Baby kletspraat

Bericht door Crownless »

Yay voor schopjes!

Ik kwam er gisteren achter dat een ijzerinfuus dezelfde kleur heeft als ketjap / sojasaus. Dus ik voelde me even een nasi-schotel, en kreeg zin in sushi.

Na afloop was ik een beetje misselijk. Maar het was niet duidelijk of dat kwam door het infuus of brandend maagzuur.

Blijkbaar zie ik erg bleek, want er waren minimaal 2 verpleegkundigen die zeiden dat ik dat ijzer-infuus vast goed kon gebruiken.

Ik was wel verrast door de efficiëntie. Er is blijkbaar een zaal met 14 bedden en twee lounge stoelen waar allemaal mensen aan een infuus lagen. Beetje surrealistisch vond ik het wel.
Ik heb heel erg mijn innerlijke kat gechanneled, ik heb liggen soezen, want het was te licht en te rumoerig om echt te slapen. Dus op zich was het wel chill. Er werd op een gegeven moment een dekentje over me heen gelegd <3

Ik heb maandag weer een afspraak met de gyn, ben benieuwd.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: Baby kletspraat

Bericht door chell »

Ik hoop dat het infuus snel effect heeft Crownless! (en geen stomme bijwerkingen)
Gebruikersavatar
puppie
Berichten: 91
Lid geworden op: 10 aug 2009, 11:42

Re: Baby kletspraat

Bericht door puppie »

Dat klinkt positief Crownless!
Hopelijk ga je je snel een beetje beter voelen
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Baby kletspraat

Bericht door eireann »

Wat lief dat dekentje <3

Vanaf welke leeftijd kregen jullie kindjes sochtends geen fles meer in bed maar een bord pap/boterham aan tafel?
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Baby kletspraat

Bericht door Pien »

Hopelijk merk je snel effect van het infuus Crownless.

Hier aten ze al vrij snel gewoon ontbijt. Volgens mij al rond 9 maanden al mee aan tafel, misschien al eerder. Komt ook door eetproblemen bij de oudste. In het begin combi met borstvoeding/opvolgmelk.
Vanaf een jaar geen opvolgmelk meer. Karnemelk of gewone melk en havermout
Gebruikersavatar
miss_meeko
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2010, 13:38
Locatie: Haarlem

Re: Baby kletspraat

Bericht door miss_meeko »

Ontbijt zijn we tussen de 6 en 9 maanden gaan aanbieden volgens mij. Gewoon brood, pap vond hij nooit boeiend. Maar de borst in de ochtend is er pas met 2.5 jaar afgegaan....
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Baby kletspraat

Bericht door Crownless »

Knul krijgt een papfles op de bank... sinds hij zelf kan zitten zijn we daarmee begonnen. Nu drinkt ie m zelf op. En komt hij bedelen bij mijn boterham of cornflakes.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Baby kletspraat

Bericht door juffie »

Hier hebben ze nooit een fles in bed gekregen. Ik denk een maand of 9? Toen kregen ze brinta/bambix in een papfles, later met een bordje en lepel en iets dikkere substantie.
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Re: Baby kletspraat

Bericht door Heidi »

Lachebekkie is 20 maanden en vindt het nog steeds heerlijk om s ochtends bij mij in bed, zelf, haar fles pap te drinken. Dus wat jij wilt, denk ik :)

Ik hoop dat het je helpt Crownless!
Ik drink nu Roosvicee Ferro. Niet te vergelijken met zo’n infuus, maar dat beetje extra ijzer helpt me al een beetje
Al ben ik nog steeds bizar moe

Sabrina super leuk! Hier ook een tweede meid
En ook piepkleine schopjes, die meer als duwtjes voelden :inluv:
Do more of what makes you happy
Gebruikersavatar
isara
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2014, 12:53

Re: Baby kletspraat

Bericht door isara »

Voor ijzer; Floradix, koop je bij Kruidvat. Aanbevolen door m’n huisarts. De vloeibare vorm is beter dan de pilvorm die er ook is. Ik gebruik het iig tijdens m’n menstruatie. Overigens niet voor bizar grote ijzertekorten natuurlijk; dan zou ik gewoon de pillen van de ha slikken.
Gebruikersavatar
Sabrina
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:51
Locatie: Utrecht

Re: Baby kletspraat

Bericht door Sabrina »

eireann schreef:Wat lief dat dekentje <3

Vanaf welke leeftijd kregen jullie kindjes sochtends geen fles meer in bed maar een bord pap/boterham aan tafel?
Maand of 9 denk ik? Dan nog wel de melk erbij, naarmate ze meer brood ging eten is de fles weggegaan en vervangen voor melk in een bekertje. Sowieso omdat we Rapley volgen zijn we haar al snel gaan betrekken in ons ontbijtritueel, dus ook toen ze nog geen brood wilde, zat ze aan tafel zelf haar fles te drinken.
Heidi schreef:Lachebekkie is 20 maanden en vindt het nog steeds heerlijk om s ochtends bij mij in bed, zelf, haar fles pap te drinken. Dus wat jij wilt, denk ik :)

Ik hoop dat het je helpt Crownless!
Ik drink nu Roosvicee Ferro. Niet te vergelijken met zo’n infuus, maar dat beetje extra ijzer helpt me al een beetje
Al ben ik nog steeds bizar moe

Sabrina super leuk! Hier ook een tweede meid
En ook piepkleine schopjes, die meer als duwtjes voelden :inluv:
Ahh wat tof! Ook een huis vol dames dus straks! En ja, hier ook nog meer duwtjes idd. Of ja, bubbeltjes in m'n buik :inluv: zo heerlijk! En ik krijg nu al regelmatig complimentjes dat m'n buik zo mooi groeit, da's ook leuk om te horen!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Gebruikersavatar
puppie
Berichten: 91
Lid geworden op: 10 aug 2009, 11:42

Re: Baby kletspraat

Bericht door puppie »

Al die kleine dametjes die eraan komen :inluv:
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Baby kletspraat

Bericht door eireann »

Ik heb geen ontbijt /ochtendritueel op werkdagen... kleren aan en de deur uit.
**Self Rescuing Princess**
Plaats reactie