Baby kletspraat

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
puppie
Berichten: 91
Lid geworden op: 10 aug 2009, 11:42

Re: Baby kletspraat

Bericht door puppie »

Owww zo :-)
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Baby kletspraat

Bericht door Crownless »

Heidi schreef:Lief!!! Hoe oud is Knul nu?
21 maanden. Hij is echt enorm aan het groeien, maakt twee woord zinnen ("meer vlees" is een favoriet bij avondeten), en lijkt al zo ontzettend veel te snappen. Het ene moment is hij heel rustig bezig met dublo of een boekje, het andere moment wil hij contact en dingen gooien en rennen.

Vanochtend is hij zwemmen met papa. En lig ik nog te snoozen terwijl de kraamzorg de badkamer poetst. Dit is best chill.

Het bevalling verslag wil nog niet zo. Dus hier even kort: de bevalling was relatief relaxed, maar eindigde met een placenta die niet los liet en ik verloor ruim 2,5 liter bloed. Dus ik ben ontzettend bleek (zo gothic!) en slap en zo moe. Dus tussen de voedingen door (mijn borsten gaan als een trein!) slaap of snooze ik een eind weg.

Hopelijk knap ik snel weer een beetje op.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
puppie
Berichten: 91
Lid geworden op: 10 aug 2009, 11:42

Re: Baby kletspraat

Bericht door puppie »

Ow bah, daar voel je je zo naar door :-/
Rustig aan en zoveel mogelijk snoozen en genieten!
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Baby kletspraat

Bericht door Pien »

Dat lijkt me naar. Hopelijk snel weer meer energie.
Fijn dat de voeding goed gaat!
Gebruikersavatar
Jezebel
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 mei 2011, 08:32

Re: Baby kletspraat

Bericht door Jezebel »

Nog gefeliciteerd! Wat leuk dat Knul betrokken is - voor zover zijn concentratie dat aankan dan. Ik hoop dat je snel herstelt, 2.5 liter is niet niks... ik ben wel benieuwd naar je verhaal :)

Hier gaat alles goed, maar ik ben nog steeds zo (snel) moe. Nu in week 17, mijn buik is afgelopen week ontzettend gegroeid. Ik hoop dat dat niet doorzet in dit tempo, want dan besta ik over een tijdje alleen nog maar uit buik. Op mijn werk gaat een collega bijna met verlof, mijn buik is nu al ongeveer net zo groot als die van haar (ik weet het, alle zwangere buiken zijn anders en vergelijken is zinloos, maar toch!).

Hoe gaat het met de rest?
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
Gebruikersavatar
puppie
Berichten: 91
Lid geworden op: 10 aug 2009, 11:42

Re: Baby kletspraat

Bericht door puppie »

Hier net de 20 weken echo achter de rug. Alles zag er goed uit :) Henkie ligt goed op schema en ik verbaas me nog steeds dat er daadwerkelijk een baby groeit in mijn redelijk platte buik. Dat was de vorige zwangerschappen wel anders :lol:
Qua vermoeidheid wil het bij mij ook nog niet echt. Zeker na een dubbele dienst ben ik de volgende dag weinig waard.
Maar ik krijg wat last van nesteldrang, ik ben (eindelijk) begonnen aan de opruim boven. Er moet een heleboel (vooral speelgoed) weg en de dames moeten van kamer gaan wisselen. Zodra we daar stappen in maken krijg ik hopelijk wat rust om aan babydingen toe te komen, tot nu toe heb ik nog niks gekocht :bloos:
Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Re: Baby kletspraat

Bericht door Heidi »

Ik zit in de 18e week en heb ook al echt een buik (heel anders dan de vorige keer in het begin)
Ik voel de nesteldrang wel, maar koop nog niks, ruim nog geen kasten op, doe niks aan een babykamer. Omdat ik nog steeds giga moe ben! Alle energie (die ik niet heb) gaat op aan werk en Lachebekkie
Zij is 20 maanden, dus super herkenbaar die dingen die Crownless vertelt over Knul :-)
En ze zegt wel baby tegen mijn buik, maar ook tegen haar eigen buikje haha
Do more of what makes you happy
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Baby kletspraat

Bericht door Crownless »

Oh, herkenbaar van de energie Heidi. Werk, dreumes, beetje huishouden en dag energie. Ik sliep vaak al om acht uur, half negen. Werd Bryan weer een beetje chagrijnig van. Maar ja.

Gisteren wees Knul naar de box in de kamer. "Baby. Kom maar."
En daarna kwam hij naar mij toe, naar Knullie, met armpjes gestrekt: "kom maar."

Het duurde even, maar ik snapte hem. Knullie moest duidelijk in de box. Dus dat heb ik maar gedaan. En daarna kroop Knul meteen op schoot. Even mama time. Dus dat geeft ie blijkbaar aan :)
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Baby kletspraat

Bericht door Ravelijne »

Awwwww. Wat lief. Schattig ook, helemaal de oplossing zelf verzinnen.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Baby kletspraat

Bericht door eireann »

Zo schattig!
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: Baby kletspraat

Bericht door chell »

Wat slim! En schattig
Gebruikersavatar
Yara
Berichten: 39
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:51
Locatie: Bussum

Re: Baby kletspraat

Bericht door Yara »

Goed bedacht en heel lief.

Mijn kleuter onder het eten: mama, mag ik voor mijn vijfde verjaardag een kus van jou wensen?
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Gebruikersavatar
tijgie{K}
Berichten: 28
Lid geworden op: 10 aug 2009, 15:17
Locatie: Ergens onder de zon

Re: Baby kletspraat

Bericht door tijgie{K} »

Crownless schreef: Gisteren wees Knul naar de box in de kamer. "Baby. Kom maar."
En daarna kwam hij naar mij toe, naar Knullie, met armpjes gestrekt: "kom maar."

Het duurde even, maar ik snapte hem. Knullie moest duidelijk in de box. Dus dat heb ik maar gedaan. En daarna kroop Knul meteen op schoot. Even mama time. Dus dat geeft ie blijkbaar aan :)
Wat een ontzettend lief en slim schatje!!! Ik zie het helemaal voor me hoe lief Knul dat doet. :inluv:
All people smile in the same language.

We are angels with but one wing, and to fly we must embrace each other

Impotence: Nature's way of saying "No hard feelings".

Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Re: Baby kletspraat

Bericht door Heidi »

:inluv:
Do more of what makes you happy
Gebruikersavatar
cinderella
Berichten: 95
Lid geworden op: 09 aug 2009, 10:58
Locatie: Overijssel

Re: Baby kletspraat

Bericht door cinderella »

Wij zijn sinds gisteravond papa en mama. Ook bij mij veel bloedverlies, maar net aan geen trip naar het ziekenhuis voor een bloedtransfusie. Dus snel duizelig, maar gek genoeg ben ik ook heel erg kortademig. Maar met de kleineBart gaat alles gelukkig wel goed.
toen doet er nu niet meer toe
Plaats reactie