Baby kletspraat

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Re: Baby kletspraat

Bericht door Heidi »

puppie schreef:Als je wil heb ik een meerijplank die op de bugaboo past. Amper gebruikt, want het bleek voor ons totaal niet praktisch. Ik zweerde bij mijn duowagen
Wat een lief aanbod, dank! Heeft het ook zo’n zitje/zadeltje, want dan wil ik het wel graag van je overnemen/kopen :)

Duowagen lijkt me ook wel handiger, maar ben blij met m’n Bugaboo en dan moet ik dus weer een nieuwe (Nouja tweedehands) kopen... ik woon op één hoog en de wagen moet ook steeds de trap op en af (dat was handig met een keizersnede en nu ook, nu ik niet mag tillen pff)
Ik heb geen last van m’n bekken, maar wel regelmatig van m’n onderrug.

Zal ook eens op zoek gaan naar een grotere (luier)tas dan. Want in deze past niks meer bij
En verschonen op de bank is ook wel een idee ipv op m’n best hoge commode :)

Dank voor jullie input!
Do more of what makes you happy
Gebruikersavatar
puppie
Berichten: 91
Lid geworden op: 10 aug 2009, 11:42

Re: Baby kletspraat

Bericht door puppie »

Afbeelding

Deze heb ik :)
Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Re: Baby kletspraat

Bericht door Heidi »

Die ziet er super uit :-)
Wat wil je ervoor hebben en hoe gaan we dat regelen? Ik stuur je een pb!
Do more of what makes you happy
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Baby kletspraat

Bericht door eireann »

Ik heb rode laarsjes gekocht voor Rozetje, voor de regen <3, ze wordt al zo groot maar wat is alles toch nog stiekem schattig klein.
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Re: Baby kletspraat

Bericht door Heidi »

Lief hè? Soms als ik de was ophang, is het net of ik een pop heb ;)
Do more of what makes you happy
Gebruikersavatar
Sabrina
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:51
Locatie: Utrecht

Re: Baby kletspraat

Bericht door Sabrina »

Even niet bijgelezen, gewoon twee keer babynieuws gemist! Gefeliciteerd Cinderella & AndereBart en nogmaals gefeliciteerd Crownless & Bryan!

En dat niet tillen is leuk, maar niet heul haalbaar. Gelukkig is Romanticide een ontzettende lieverd en let hij dus heel goed op om te zorgen dat ik zo min mogelijk til (en krijg ik op m'n donder als ik toch til als hij thuis is en het me pijn doet), maar het is niet altijd te vermijden. Scheelt wel dat Draak #1 heel graag klimt en dus zelf in en uit haar stoel klimt, bijvoorbeeld, maar als ze weer eens weg rent op straat moet ik er toch achteraan. :lol:

En awww, snel een foto sturen van Rozetje op laarsjes Anne! Ik vind dat altijd zo'n lief gezicht. :inluv:
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Gebruikersavatar
puppie
Berichten: 91
Lid geworden op: 10 aug 2009, 11:42

Re: Baby kletspraat

Bericht door puppie »

Ik dacht er gisteren nog aan, dat niet tillen, toen mijn boodschappen toch echt niet vanzelf naar 3 hoog liepen :lol:
Gebruikersavatar
Yara
Berichten: 39
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:51
Locatie: Bussum

Re: Baby kletspraat

Bericht door Yara »

Willen er misschien mensen kaarten winnen voor het in de wolken festival? https://www.facebook.com/45776618441837 ... 212497400/
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Baby kletspraat

Bericht door eireann »

Op een dag als dit , dat ik ziek zwak en misselijk ben twijfel ik wel of een zwangerschap nog wel een goed idee is. Weer 8 maanden spugen hoeft natuurlijk Niet, maar met rozetje er bij zou het wel zwaar zijn
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Yara
Berichten: 39
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:51
Locatie: Bussum

Re: Baby kletspraat

Bericht door Yara »

Dubbel lijkt me dat. Ik heb het ook wel ergens overigens, een derde lijkt me ergens wel leuk, maar zijn zwangerschap met 2 kleine kinderen trek ik niet. Nou hoef ik met de harde nee van Ft de afweging niet te maken dus dat is wel makkelijk en prima.

Wel blijft een zwangerschap iets wat over gaat en een tweede kind voor jou iets wat duidelijk wel een wens is. Lastige afweging.
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Baby kletspraat

Bericht door eireann »

En ik was niet misselijk en duizelig. Alleen spugen en moe.

En tegen die tijd kan rozetje ook alweer een beetje meer zelf
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
puppie
Berichten: 91
Lid geworden op: 10 aug 2009, 11:42

Re: Baby kletspraat

Bericht door puppie »

Vergeet niet dat niet elke zwangerschap hetzelfde is. Dat je bij Rozetje moe was en moest spugen betekent niet dat dat een volgende keer weer zo is
Gebruikersavatar
Yara
Berichten: 39
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:51
Locatie: Bussum

Re: Baby kletspraat

Bericht door Yara »

Dat scheelt inderdaad, ze wordt steeds zelfstandiger. En je "gewoon" instellen op een jaar weinig anders als zwanger zijn en zorgen voor kind of kinderen.

Overigens weet je ook gewoon niet hoe een tweede zwangerschap gaat lopen. Mijn tweede zwangerschap was echt anders als de eerste (veel meer misselijk, beiden zelden gespuugd, maar ik had gewoon ook flinke bekkeninstabiliteit helaas)
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Gebruikersavatar
Sabrina
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:51
Locatie: Utrecht

Re: Baby kletspraat

Bericht door Sabrina »

puppie schreef:Ik dacht er gisteren nog aan, dat niet tillen, toen mijn boodschappen toch echt niet vanzelf naar 3 hoog liepen :lol:
Zo. Ontzettend. Herkenbaar. :mrgreen: :lol:

Vandaag twintig weken! Halfway there!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Gebruikersavatar
puppie
Berichten: 91
Lid geworden op: 10 aug 2009, 11:42

Re: Baby kletspraat

Bericht door puppie »

Sabrina schreef: Vandaag twintig weken! Halfway there!
:static:

Ik bedenk me elke keer dat het tijd begint te worden om eens wat aan babyzaken te gaan regelen :lol:
Plaats reactie