Baby kletspraat

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Yara
Berichten: 39
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:51
Locatie: Bussum

Re: Baby kletspraat

Bericht door Yara »

Er zijn ook wasbare optrekbroekjes he, misschien daar eens een van uitproberen? Het overbroekje er van heb ik hier liggen, je mag er wel eentje lenen als je wil?
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Baby kletspraat

Bericht door Pien »

Sabrina schreef:
Meestal vind ik 't wel leuk dat we zo'n lekker eigenzinnig, temperamentvol meissie hebben, maar hiermee... :roll:

Precies dat
Gebruikersavatar
miss_meeko
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2010, 13:38
Locatie: Haarlem

Re: Baby kletspraat

Bericht door miss_meeko »

Heb je al eens aan de juffen op het kdv gevraagd hoe ze het daar doen? Wellicht hebben ze daar iets in de routine veranderd en dat ze dat ook nu liever thuis zou willen?
Gebruikersavatar
Sabrina
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:51
Locatie: Utrecht

Re: Baby kletspraat

Bericht door Sabrina »

Yara schreef:Er zijn ook wasbare optrekbroekjes he, misschien daar eens een van uitproberen? Het overbroekje er van heb ik hier liggen, je mag er wel eentje lenen als je wil?
Overbroekjes weet ik, die hebben we idd ook, en oefenbroekjes ook, maar echte luiers toch niet? Heb ik niet kunnen vinden iig... Zouden we graag lenen om te proberen anders!
miss_meeko schreef:Heb je al eens aan de juffen op het kdv gevraagd hoe ze het daar doen? Wellicht hebben ze daar iets in de routine veranderd en dat ze dat ook nu liever thuis zou willen?
Daar vindt ze het niet zo'n probleem meestal, gek genoeg. Eigenlijk alleen als ze haar storen tijdens het spelen, maar op andere momenten laat ze het met wat gemopper wel toe. Wel een goed idee om eens te vragen hoe het ritueel er daar uit ziet ja!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Gebruikersavatar
Yara
Berichten: 39
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:51
Locatie: Bussum

Re: Baby kletspraat

Bericht door Yara »

Ik heb alleen de overbroekjes van huda en petit lulu. Deze bestaan wel van grovia: https://www.nappys.nl/oefenbroekjes-gro ... oekje-rose kan je de pocket wel voor stoppen met boosters en als broekje aantrekken.
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Gebruikersavatar
JerryM
Berichten: 0
Lid geworden op: 19 okt 2009, 07:51

Re: Baby kletspraat

Bericht door JerryM »

sounds like ze gewon toe is aan zinfdelijkheid zonder luier. dat geeft een tijdje natte onderbroekjes, maar dan zou het over kunnen zijn.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
Gebruikersavatar
puppie
Berichten: 91
Lid geworden op: 10 aug 2009, 11:42

Re: Baby kletspraat

Bericht door puppie »

Eindelijk bezig met de babykamer :inluv:
Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Re: Baby kletspraat

Bericht door Heidi »

Leuk!! Ik moet nog beginnen...

Meer een zwanger kletspraat, dan babykletspraat... maar man wat zijn m’n borsten heet
Letterlijk heet, oververhit en dat kriebelt!
Do more of what makes you happy
Gebruikersavatar
puppie
Berichten: 91
Lid geworden op: 10 aug 2009, 11:42

Re: Baby kletspraat

Bericht door puppie »

Hete borsten?! Hihi ik moest ervan grinniken :lol: Maar hoe irritant is dat! Voel je je verder wel goed?

En hoe gaat het met alle andere zwangeren?

Met de babykamer bleef ik er ook continue maar tegenaan hikken, maar nu is het toch wel een lekker gevoel dat alle babyspullen straks een plekje hebben. Ik ben de afgelopen weken eerst bezig geweest met mijn huis ontzooien en de kids verhuizen naar andere kamers.

Ondertussen alweer 28 weken zwanger. Het gaat zo snel!
Ik moet nog officieel tot 28 dec werken, maar ik denk niet dat ik dat vol ga houden.
Ik heb fysiek best zwaar werk en ik begin het ondertussen goed te voelen in mijn bekken :-/
Verder gaat alles eigenlijk wel een beetje z’n gangetje. Mijn grootste vijand is maagzuur momenteel...
Gebruikersavatar
miss_meeko
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2010, 13:38
Locatie: Haarlem

Re: Baby kletspraat

Bericht door miss_meeko »

@Sabrina, kom net op limango wasbare luierbroekjes tegen. Geen idee van de kwaliteit maar wellicht is het wat. 5 voor 20 euro
https://www.limango.nl/shop/detail/6981108

Overigens voor wie wasbare luiers wil proberen. Ze hebben er nu ook starterssets met 70% korting.
Gebruikersavatar
Sabrina
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:51
Locatie: Utrecht

Re: Baby kletspraat

Bericht door Sabrina »

Thanks voor de tip! Net gemist helaas, maar we willen wel naar zoiets kijken idd. Voorlopig is Baby TV een oplossing met verschonen, één filmpje kijken terwijl ze ligt en daarna weer resoluut voorbij (wat natuurlijk drama oplevert, maar da's beter te doen dan het drama met verschonen).

Leuk om mee bezig te zijn puppie! Hier gaat 't best ok, wel carpaal tunnelsyndroom gekregen door de zwangerschap en da's behoorlijk ruk, maar baby is blij en beukt met liefde mijn ingewanden opzij, dus 't is voor een goed doel (of zoiets). En grote zus blijft zo heerlijk moederen, ik kan er geen genoeg van krijgen. :inluv: Ik moet haar alleen nog even uitleggen dat ze straks de echte baby niet met 't hoofd op de grond mag laten stuiteren... :lol:
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Gebruikersavatar
puppie
Berichten: 91
Lid geworden op: 10 aug 2009, 11:42

Re: Baby kletspraat

Bericht door puppie »

Oww bah, dat is idd flink balen Sabrina :-(

Heerlijk hoe de andere kids bezig zijn met de komst van de baby :inluv:
Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Re: Baby kletspraat

Bericht door Heidi »

Ik zit in de 27ste week en stuiterballetje beweegt nog best lief in m’n (mega) buik, nog geen beuken of karatekicks. Dat vind ik heerlijk gezellig en zal ik nog missen. Maar dat is dan ook wel het enige. M’n overhitte borsten en kriebelde huid van buik en borsten zal ik niet missen en ook niet het totale gebrek aan energie. Stuiterbal verbruikt mijn energie en Lachebekkie doet daar ook gezellig aan mee
Stilzitten gaat me nog steeds niet heel goed af :roll:

Lachebekkie is zooo lief tegen m’n buik. Knuffelt en geeft kusjes :inluv:
Geen idee hoe ze gaat reageren als er straks opeens een echte baby is haha
Do more of what makes you happy
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Baby kletspraat

Bericht door Pien »

Is de jeuk heel erg Heidi? Zeg het dan sowieso even tegen je verloskundige/gynaecoloog.

En Sabrina, carpaal tunnel syndroom gaat vast niet weg na de bevalling? Maar gaan ze daar wel wat aan doen?
Gebruikersavatar
miss_meeko
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2010, 13:38
Locatie: Haarlem

Re: Baby kletspraat

Bericht door miss_meeko »

Hier ga ik mijn laatste werkdagen in. Moet wat rustiger aandoen van verloskundige. Verder wat aan het opruimen en bezig met kasten inruimen etc.
D is ook erg betrokken bij de komst van zijn zusje. Op dit moment is alleen sinterklaas natuurlijk wel belangrijker en dat is ook helemaal niet erg. Hij wil alleen helemaal niet meer op de commode omgekleed worden en dat is wel jammer. Is toch een fijnere werkhoogte dan op het bed omkleden.

Verder stopt onze kinderopvang plotseling met de flexibele contracten (die ik met een onregelmatig rooster wel echt nodig heb) dus dat is wel een beetje stressen met nu een nieuwe kinderopvang vinden.

Sowieso de laatste tijd een stress en piekerkip hier, en last van alle hormonale buien en schommelingen. Van mij mag het snel februari/maart zijn en dan weer klaar met zwanger zijn
Plaats reactie