Baby kletspraat

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Baby kletspraat

Bericht door Pien »

Dat is zeker ineens stressen miss_meeko.
Kunnen ze zomaar bestaande contracten niet meer leveren?
Gebruikersavatar
miss_meeko
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2010, 13:38
Locatie: Haarlem

Re: Baby kletspraat

Bericht door miss_meeko »

Die van mijn zoontje zouden ze niet zomaar kunnen wijzigen. Maar mijn dochter is pas vanaf 1 jaar welkom (want baby's komen er ook werkelijk pas als 1 jarige uit....) als flexibel contract en alleen dan nog maar voor hele dagen en niet meer voor halve... Dus daar heb ik weinig aan. En ik ga niet 2 kids naar 2 verschillende opvangen brengen...
Gebruikersavatar
puppie
Berichten: 90
Lid geworden op: 10 aug 2009, 11:42

Re: Baby kletspraat

Bericht door puppie »

Ow bah, vervelend dat je zo weinig energie hebt Heidi. En ik snap dat je van die jeuk ook niet heel gelukkig wordt :( Wat zegt de VK ervan?

Balen Meeko! Opvang blijft gedoe... Hier hebben ze uberhaupt geen plek voor baby, de wachtlijst is tot ergens eind volgend jaar :-/ En aangezien ik ook gebonden ben aan flexibele opvang zitten we een beetje vast aan bepaalde lokaties...

Wij zijn vandaag op pad geweest met de meiden om een 3D echo te laten maken.
Tis echt een broer van de dames, dikke bolle wangen en een arm voor zijn gezicht. Ze schatte ‘m nu op zo’n 1350 gram.
Met zijn andere hand hield hij zijn ballen vast :lol: Dat zorgde uiteraard voor veel giechels bij de pubers :biggrin:
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Baby kletspraat

Bericht door eireann »

Hahahaha dat klinkt wel als een plaatje ja!
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
cinderella
Berichten: 95
Lid geworden op: 09 aug 2009, 10:58
Locatie: Overijssel

Re: Baby kletspraat

Bericht door cinderella »

Hier in het verre oosten gaat opvang gelukkig nog makkelijk. Geen wachtlijsten, flexibele opvang: kleinebart komt soms maar voor 3 uurtjes of minder, en de gastouder doet in overleg ook aan opvang 's nachts. Ze heeft een kindje waarvan beide ouders in ploegendienst werken. En ik heb hem pad aangemeld bij het gastouderbureau nadat hij voor de eerste keer naar de opvang was gegaan. Ik had eerst rechtstreeks contact met de gastouder opgenomen.
toen doet er nu niet meer toe
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Baby kletspraat

Bericht door eireann »

Hoe gaat het met kleineBart en papa en mama?
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Re: Baby kletspraat

Bericht door Heidi »

puppie schreef:Met zijn andere hand hield hij zijn ballen vast :lol: Dat zorgde uiteraard voor veel giechels bij de pubers :biggrin:
Hahaha hilarisch

De jeuk is absoluut killing. Maar ik heb al m’n hele leven eczeem. En de combi van een andere bloedsomloop/bloedgroep dwars door de mijne (afweersysteem/immuunsysteem nog meer in de war) en rekkende huid = eczeem uitbraak. Had ik vorige zwangerschap ook. Daarbij wil ik ook nog eens niet m’n herfstigste hormoonzalven gebruiken op dit moment...
Vorige keer ging het steeds wat beter de maanden na de geboorte, dus daar ga ik nu ook weer vanuit. Ik moet geduld hebben (Euh... ben ik heul goed in :mrgreen: )

Lastig die opvangperikelen voor jullie!!
Ben ik weer extra blij met m’n oppasmeiden aan huis. Aangezien ik bijna altijd s avonds werk, heb ik niet zoveel aan een kinderdagverblijf. Maar ook hier zijn daar lange wachtlijsten voor...
Hoop dat jullie ook fijne oplossingen vinden!
Do more of what makes you happy
Gebruikersavatar
Sabrina
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:51
Locatie: Utrecht

Re: Baby kletspraat

Bericht door Sabrina »

Pien schreef:Is de jeuk heel erg Heidi? Zeg het dan sowieso even tegen je verloskundige/gynaecoloog.

En Sabrina, carpaal tunnel syndroom gaat vast niet weg na de bevalling? Maar gaan ze daar wel wat aan doen?
Meestal wel, omdat het een beklemming is van de zenuw in mijn pols en die beklemming wordt veroorzaakt door het vasthouden van vocht (denk ook maar aan dikke enkels, al heb ik die dan weer niet). Dat vocht raak je na de bevalling kwijt en dan zou dus ook de zenuwbaan weer vrij moeten komen te liggen, is het idee.

Die jeuk lijkt me echt verschrikkelijk Heidi! Ik hoop voor je dat het toch nog iets minder wordt!

En balen van de opvang Meeko, ik snap dat je daar stress van krijgt ja. :(

Superleuk zo'n echo puppie, en zeker met de dames erbij!

Wij zijn inmiddels bezig met de cursus Hypnobirthing en ik word er echt helemaal blij van. Nu al zoveel vertrouwen in een goede geboorte en geweldig team work met Romanticide. :inluv: Nu was hij vorige keer al mijn held, maar nu oefenen we ook heel veel samen met hypnose en ontspanningsoefeningen en dat geeft zoveel rust voor ons allebei. Ik eindig half in subspace soms joh. :lol: Wat als bonus heeft dat ik er wel lekker op slaap!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Baby kletspraat

Bericht door eireann »

Hypnose is geweldig om te slapen en te ontspannen!
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Baby kletspraat

Bericht door Voleuse »

(En te spelen.... :P)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
puppie
Berichten: 90
Lid geworden op: 10 aug 2009, 11:42

Re: Baby kletspraat

Bericht door puppie »

Wat gaaf om te lezen dat het zo goed bevalt Sabrina!
Lijkt me tof om zo samen een team te zijn bij de bevalling.
Grappig hoe iedere vrouw dan weer anders is met bevallen :)
Ik ben meer het ‘laat me met rust en laat me mijn ding doen’ type als het op bevallen aankomt :lol: Niemand mag me aanraken enso lol
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Baby kletspraat

Bericht door Crownless »

Mijn baby heeft een RS-virus en ligt in het ziekenhuis :'(
Met plakkertjes en draadjes en een klemmetje op zn teen en een slangetje in zijn neus. Hij wil alleen maar zijn mama of papa. En eigenlijk de borst, maar hij is te moe om te drinken. :'(
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Baby kletspraat

Bericht door Voleuse »

Oh nooooes! :(. Veel beterschap voor babyknul en sterkte voor jullie.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Baby kletspraat

Bericht door thaliya »

Beterschap en sterkte voor jullie allemaal!
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
Yara
Berichten: 39
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:51
Locatie: Bussum

Re: Baby kletspraat

Bericht door Yara »

Ah nee! Sterkte en heel veel beterschap voor hem!
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Plaats reactie