Baby kletspraat

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Re: Baby kletspraat

Bericht door Heidi »

:inluv:
Do more of what makes you happy
Gebruikersavatar
Sabrina
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:51
Locatie: Utrecht

Re: Baby kletspraat

Bericht door Sabrina »

cinderella schreef:Is er ook iemand die wasbare luiers gebruikt, maar waarbij de opvang alleen wegwerp wil gebruiken? Ik mag onze zoon wel met een wasbare luier brengen, maar hij wordt daar verschoond in wegwerpluiers ivm de hygiëne. Ik merk dat ik me daar wat ongemakkelijk bij begin te voelen.
Ja, doet onze opvang ook. De luiers zitten bij de prijs in, dus ik laat het maar zo. We brengen haar in wasbaar en dat stoppen ze voor ons in de wetbag, maar verder zit ze in wegwerp daar. Zien we wel terug in haar huid; ze heeft na opvangdagen nog wel eens uitslag, terwijl ze dat met wasbaar nooit heeft.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Gebruikersavatar
miss_meeko
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2010, 13:38
Locatie: Haarlem

Re: Baby kletspraat

Bericht door miss_meeko »

Sinds ongeveer anderhalve maand is D overdag zindelijk met nog maar af en toe een ongelukje. En sinds hij overdag geen luier meer aan hoefde wilde hij eigenlijk dr nacht ook niet meer. Vannacht voor het eerst zonder luier geslapen en helemaal droog gebleven :D . Nu een supertrotse D en natuurlijk ook een blije trotse mamma :)
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Baby kletspraat

Bericht door eireann »

Dat is fijn!
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Baby kletspraat

Bericht door eireann »

Rozetje giegelde net in haar slaap <3
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
miss_meeko
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2010, 13:38
Locatie: Haarlem

Re: Baby kletspraat

Bericht door miss_meeko »

:inluv: Zo schattig dat soort dingen
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Baby kletspraat

Bericht door thaliya »

Super knap van D, en snel gedaan!
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Baby kletspraat

Bericht door Crownless »

Knullie ligt nog steeds in het ziekenhuis en ik ben op. Zo ontzettend moe. Vannacht kon ik niet slapen omdat het huis zo leeg is. Bryan was bij Knullie, Knul slaapt bij opa en oma. Toen ik sliep werd ik wakker van de kat die zich in de cosleeper had genesteld en ik dacht even dat het Knullie was die me nodig had.
(als Knullie weer naar huis mag maken we die cosleeper weer goed schoon en mogen de poezen niet meer de slaapkamer in. Sowieso ligt de cosleeper nu vol met kussens en meuk zodat de katten niet op de matras liggen)

Het is nu ruim 2 weken sinds opname en ik ben emotioneel en fysiek eigenlijk op. Maar we gaan maar door hè? Wat moet je anders.

De artsen hadden het over misschien vandaag of morgen naar huis. Ik durf al niet meer te hopen. Niet sinds ie gisteren ineens nauwelijks meer dronk. Schijnbaar heeft ie vannacht het licht gezien en weer goed gedronken, maar ik moet het zelf nog zien.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Baby kletspraat

Bericht door eireann »

Verse knuffels crownless!
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
cinderella
Berichten: 95
Lid geworden op: 09 aug 2009, 10:58
Locatie: Overijssel

Re: Baby kletspraat

Bericht door cinderella »

We duimen dat hij toch snel opknapt en de komende week goed aansterkt, zodat jullie met de Kerst weer met z'n viertjes van elkaar kunnen genieten. Sterkte!
toen doet er nu niet meer toe
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Baby kletspraat

Bericht door Ravelijne »

Ik kan me voorstellen dat je gesloopt bent inmiddels. Knuffels en sterkte en ik hoop dat jullie snel weer samen thuis zijn.
Gebruikersavatar
puppie
Berichten: 90
Lid geworden op: 10 aug 2009, 11:42

Re: Baby kletspraat

Bericht door puppie »

Aww Crownless, ik snap zo goed dat de batterij leeg is!
Verse knuffels en duimen voor een snel herstel voor Knullie :hug:
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Baby kletspraat

Bericht door Pien »

Knuffels Crownless. Ik hoop echt dat jullie snel weer met z'n vieren zijn en dat je dan weer aan jezelf kunt denken en energie kunt bijtanken.
Ik snap helemaal dat je op bent. Het wordt beter, echt.
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: Baby kletspraat

Bericht door chell »

Het ís ook gewoon heftig en slopend en vermoeiend. Twee weken zorgen en ziekenhuis en gescheiden van elkaar gaat niemand in de koude kleren zitten. Ik hoop dat jullie snel weer allemaal samen zijn en even lekker met z'n viertjes kunnen cocoonen.
Gebruikersavatar
isara
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2014, 12:53

Re: Baby kletspraat

Bericht door isara »

Ik vind het zo naar voor jullie en kan me goed voorstellen dat je kapot bent. Knuffel en ik duim ook voor jullie.
Plaats reactie