Baby kletspraat

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Baby kletspraat

Bericht door eireann »

De drie twijfel embryo's zijn niet doorgegroeid. Dat maakt het een spannende twee weken. We zullen zien!
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
puppie
Berichten: 91
Lid geworden op: 10 aug 2009, 11:42

Re: Baby kletspraat

Bericht door puppie »

Spannend Anne!

Hoe gaat het met jouw zwangerschap Thaliya?
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Baby kletspraat

Bericht door thaliya »

Spannend, Anne!

Met de mijne vooralsnog goed :) de constante misselijkheid is sinds een weekje over, geen medicijnen meer nodig. Buik is echt aan het groeien, ik heb nu met 10 weken al net zoveel buik als bij de eerste met 14 weken.
As vrijdag de termijn echo, weer een (hopelijk positieve) mijlpaal.
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
Jezebel
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 mei 2011, 08:32

Re: Baby kletspraat

Bericht door Jezebel »

Oe, spannend! En wat fijn dat alles goed gaat Thaliya!

Iemand nog tips om te slapen met een pijnlijk bekken? Ik kan op geen enkele manier meer goed liggen, en dat slaapt wat lastig. Met voedingskussen (dat ik als een soort koala vasthoud) gaat het redelijk, maar ik ben nu op het punt dat ik eigenlijk paracetamol 'moet' voor ik kan slapen.
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
Gebruikersavatar
puppie
Berichten: 91
Lid geworden op: 10 aug 2009, 11:42

Re: Baby kletspraat

Bericht door puppie »

Hetzelfde hier Jezebel, jammer genoeg geen tips :-/
Mijn vk dacht vorige week grappig te zijn door te zeggen dat ik dan maar snel moest bevallen.... Ik kon haar wel wurgen :slaan:
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Baby kletspraat

Bericht door kitten »

Fysio. Ik had bekkenfysio met oefeningen.
Gebruikersavatar
puppie
Berichten: 91
Lid geworden op: 10 aug 2009, 11:42

Re: Baby kletspraat

Bericht door puppie »

Die heb ik ook gehad, braaf oefeningen doen, maar ondertussen helpt het nog maar weinig :-/
Ik laat me nu elke week verwennen met een zwangerschapsmassage :lol:
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Baby kletspraat

Bericht door Ravelijne »

Ik heb met dezelfde beweging-methode waar ik soms workshops in geef ook al een zwangere danslerares in 2 behandelingen van haar bekkenpijn afgeholpen voor de rest van haar zwangerschap. Ik doe met liefde een gratis sessie als één van jullie wil uitproberen of het ook voor jullie resultaat geeft, maar dan moeten jullie wel naar hier zien te komen (half uurtje onder Breda).
Gebruikersavatar
puppie
Berichten: 91
Lid geworden op: 10 aug 2009, 11:42

Re: Baby kletspraat

Bericht door puppie »

Dat is super lief Ravelijne :-)
Maar ik ben zaterdag 39 weken, ik hoop stiekem dat ik niet al te lang meer hoef :lol:
Gebruikersavatar
miss_meeko
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2010, 13:38
Locatie: Haarlem

Re: Baby kletspraat

Bericht door miss_meeko »

Ik ga als mijn bekken teveel pijn doet nu op het matras va n Toran liggen (die al enige tijd is verbannen naar het logeerbed... ) het hardere matras helpt dan wat en halverwege de nacht draai ik weer naar mijn eigen fijnere matras als de pijn minder is. De fysio helpt hier ook steeds minder, maar gelukkig is er nu wel een uitzettingsbevel (inleidingsdatum) uitgeschreven voor de kleine meid voor over een paar weken dus nu maar aftellen.
Gebruikersavatar
Jezebel
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 mei 2011, 08:32

Re: Baby kletspraat

Bericht door Jezebel »

Gedeelde smart is halve smart, dan maar? Jammer dat jullie ook geen instant-oplossing hebben. Ik mag zo naar de chiropractor, dat helpt meestal erg goed - tijdelijk dan.
Op mijn rug liggen met een dik kussen onder mijn knieen is ook prettig, dat verlicht ook daarna wel wat. Alleen voelt lang op mijn rug liggen dan weer niet fijn want zware baby en dichtgedrukte bloedvaten enzo. Heb je dat weer XD

@Ravelijne, dat is heel lief aangeboden! Ik houd het voor een volgende evt. zwangerschap in gedachten, als dat mag, want ik merk dat ik echt een huismusje aan het worden ben en liever niet te ver weg ga (rationeel niet nodig, blame the hormons), en van boven Groningen naar onder Breda valt momenteel wel onder 'ver weg'.
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Baby kletspraat

Bericht door eireann »

Dat valt altijd onder 'ver weg' !
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
puppie
Berichten: 91
Lid geworden op: 10 aug 2009, 11:42

Re: Baby kletspraat

Bericht door puppie »

Haha wat Anne zegt!
Ik begin ook meer en meer te cocoonen merk ik, geef me nog even over aan de laatste restjes nestel(poets)drang en hoop gewoon dat ie volgende week ergens besluit te komen.
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Baby kletspraat

Bericht door thaliya »

Goede termijn echo vandaag, hoewel Plopje op de rug lag en ze officieel van de zijkant moeten meten dus as donderdag nog een keer. Echo moest nog een keer inwendig want uitwendig nog niet goed te zien, waarschijnlijk door uitgezette darmen (heb ook echt al een zichtbaar buikje).
Omdat N bij de geboorte aan de kleine kant was ga ik sowieso 3 extra groei echo’s krijgen aan het einde. En ik ben Rhesus C Negatief dus ook nog een keer extra bloed prikken ergens.

Ik heb geen last gehad van bekkenklachten dus helaas geen tips :(
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Baby kletspraat

Bericht door Ravelijne »

Van Groningen naar hier is een eind en ik snap de behoefte om thuis te blijven ook zonder die afstand. :) Een collega heeft veel tips en video's op Facebook staan, ik stuur jullie wel een linkje, misschien heb je daar wat aan. :)
Plaats reactie