Baby kletspraat

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Re: Baby kletspraat

Bericht door Heidi »

Graag Pien! Dankjewel alvast!

En ze is ietsje kleiner en lichter dan gemiddeld. Maar ik ben ook klein, dus dat is niet gek.
Ze is wel haar gewone vrolijke ik, tijdens het eten. Dat gelukkig dan wel weer
Ik denk dat ik minder lekker kan koken dan de Olvarit mensen haha
Do more of what makes you happy
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: Baby kletspraat

Bericht door Mack »

Waarschijnlijk is Olvarit op de een of andere manier zoeter gemaakt dan "gewoon" eten.
Werkt als een speer! (zegt de suikerjunk)
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Baby kletspraat

Bericht door eireann »

Als je de ingrediënten leest valt dat reuze mee hoor.

Rozetje kan deuren open maken... die zat in de woonkamer achter een dichte deur en was toen ineens halverwege de zoldertrap...
Klinken maar omhoog zetten.
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: Baby kletspraat

Bericht door phedre »

Cinderella, hoe gaat het bij jou?
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: Baby kletspraat

Bericht door chell »

Klinken omhoog hebben ze ook zo door hoor Anne. Traphekjes lijkt me effectiever
Gebruikersavatar
Jezebel
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 mei 2011, 08:32

Re: Baby kletspraat

Bericht door Jezebel »

eireann schreef:Als je de ingrediënten leest valt dat reuze mee hoor.

Rozetje kan deuren open maken... die zat in de woonkamer achter een dichte deur en was toen ineens halverwege de zoldertrap...
Klinken maar omhoog zetten.
Groot is ze dan al! Onze minion kan sinds kort naast de binnendeuren ook de buitendeur openmaken. 'Doeidoei, ik ga naar school! :bye: ' zei ze, en toen liep ze ineens buiten :shock:
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Baby kletspraat

Bericht door eireann »

31 STAPJES! ACHTERELKAAR ! <3

Ze stond en wou mijn been pakken en toen deed ik allemaal kleine stapjes naar achter en zij naar voren <3

Ze wordt zo groot, krijgt kiesjes en ze wordt brutaal. In mn gezicht petsen en lachen als ik Nee zeg of boos wordt. Dus dan zet ik haar weg of draai ik me om. En dan gaat ze huilen....
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Re: Baby kletspraat

Bericht door Heidi »

Ahh zo herkenbaar allemaal nog
En schattig!
Do more of what makes you happy
Gebruikersavatar
Sabrina
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:51
Locatie: Utrecht

Re: Baby kletspraat

Bericht door Sabrina »

Yaaaaaay voor Rozetje!

Onze Grote Kleine Draak heeft een oorlog gestart tegen het verschonen. Het was al een hele tijd drama met opstaan, wegdraaien en als 't effe kan van de commode springen, maar ze heeft een manier gevonden om het nog een tandje erger te maken. Nu is het krijsen alsof ze geslacht wordt zodra de commode in zicht komt (en bij een andere verschoonplek zodra ze moet liggen)... :sad:

We verschonen inmiddels maar standaard met z'n tweeën, maar 't is geen doen zo. Anderen nog ideeën? Luierbroekjes zijn een last resort omdat we wasbaar gebruiken, liedjes zingen/dansjes doen/speelgoed geven/dingen geven die geen speelgoed zijn hebben we allemaal al geprobeerd en ook haar favoriete afleiding "Wat zegt de hond/poes/leeuw/tijger/uil/koe/geit/schaap/haan/kip/olifant/Cthulhu/aap/varken?" (waarbij zij de geluidjes nadoet, zo leuk) is echt compleet kansloos als het om verschonen gaat. Boos worden maakt meer overstuur, rustig blijven en tegen haar blijven praten en emoties erkennen haalt zilch uit.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Baby kletspraat

Bericht door Voleuse »

Misschien zeg ik iets doms nu als niet-moeder, maar compleet negeren? Geen oogcontact maken, geen speeltjes of liedjes, niet tegen haar praten? Mijn gedachte is dat je zo het gedrag niet stimuleert en het ook zo snel mogelijk over laat zijn.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
miss_meeko
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2010, 13:38
Locatie: Haarlem

Re: Baby kletspraat

Bericht door miss_meeko »

Staand verschonen? Zelf een doekje in handen geven en ook mamma/pappa billen (gewoon op kleding) laten schoonvegen? Die trucs werkten bij ons wel. Evenals samen lichaam bekijken/benoemen. Misschien vindt ze het leuk om samen de luier voor te bereiden....
Gebruikersavatar
puppie
Berichten: 90
Lid geworden op: 10 aug 2009, 11:42

Re: Baby kletspraat

Bericht door puppie »

Geen tips hier, kan me niet echt herinneren dat mijn meiden er problemen mee hadden.
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Baby kletspraat

Bericht door Ravelijne »

@Voleuse Dat is eigenlijk een soort Still Face Experiment en dat geeft enorme stress voor jonge kinderen. Dat is ook waarom 'time out' niet meer populair is als manier om gedrag te beïnvloeden. Kinderen kunnen heftig reageren of dichtslaan, maar de fysieke stress niveaus gaan echt sky high in beide gevallen. Vandaar dat het niet meer de eerste keus is, vaak.

@Sabrina Goeie tips van miss_meeko. Ik wilde ook zoiets zeggen, van of je datgene wat ze dan rottig vind niet kan veranderen. Enig idee waarom ze het naar is gaan vinden? Doet er iets pijn aan de houding of is het de onderbreking van het spelen of iets dergelijks?
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Baby kletspraat

Bericht door Pien »

Hier hebben ze allebei die oorlog gevoerd. Uiteindelijk bij beiden een week of 2 heel onvriendelijk (oké dat is een understatement) verschoond door 1 hele onderarm op dat bovenlijfje te drukken om de worstelkoning(in) soort van in bedwang te houden.
Boos worden hielp, nou ja, hielp. Dan bleven ze stil liggen maar ging het volume wel omhoog. Liever dat dan de inhoud van de luier over de commode en muur gesmeerd.

De genoemde opties van miss_meeko werkten hier niet helaas. Het leek meer op een machtstrijd zoals die met zindelijkheid ook voor kan komen. Ze kwamen beiden ook gewoon voor me staan: 'poep!' En dan wegrennen...
Je zou toch denken ze dat juist die luiers snel weg willen...
Gebruikersavatar
Sabrina
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:51
Locatie: Utrecht

Re: Baby kletspraat

Bericht door Sabrina »

Thanks voor het meedenken allemaal!

@Voleuse: Het lastige is dat ze wel oud genoeg is om zelf een driftbui te krijgen, maar niet oud genoeg om er zelf weer uit te komen. Dus als we dat negeren, hebben we op een gegeven moment een kind dat panisch zit te huilen en piepen (haast hyperventileren) omdat ze alleen nog maar weet dat ze heel intens verdrietig is en geen idee meer heeft waarom. :(

@miss_meeko: Staand verschonen lukt met ons luiersysteem helaas niet. We hebben het wel geprobeerd, maar ze beweegt gewoon te veel om de luier dan goed vast te maken, met lekkages alom als gevolg. Ze vindt het wel heel leuk om luiers voor te bereiden en speelt volop moedertje met haar knuffels, die ook regelmatig een luier om moeten (met ons tweedelige systeem pakt ze dus ook echt een luier, een overbroekje en een papieren inlegvel en is ze pas tevreden als ze alledrie heeft) en aangekleed moeten worden, maar luier klaarmaken als we haar moeten verschonen, dat wordt dan weer genoped.

@Ravelijne: Het lijkt erop dat ze gewoon de beperking in haar bewegingsvrijheid niet tof vindt, dus aankleden, uitkleden, verschonen, afdrogen na bad/douche: het is allemaal reden voor oorlog. En inderdaad, het onderbreken tijdens het spelen is ook niet leuk, maar ze komt ook vaak zelf naar ons toe om te laten merken dat ze verschoond moet worden, of tegenwoordig dat ze op het potje moet. Dus zelfs als het verschonen op haar verzoek is, is het vervolgens gewoon drama.

@Pien: De onvriendelijke onderarm op het bovenlijf is inderdaad een must, maar maakt alleen maar bozer omdat ze daardoor nog minder kan bewegen. De extra boos betekent hier helaas nog meer bewegen, dus dan eindigt het juist tegen de muur haha. Zindelijkheid vindt ze juist leuk en op het potje plassen is razend interessant, maar dat gedoe met die luier eromheen... Zodra ze geplast heeft, stapt ze van de pot af en rent ze - als het even kan - in haar blote kont het huis door. Hilarisch om te zien maar wat minder handig met de volgende keer dat er aandrang komt. :lol:

Meestal vind ik 't wel leuk dat we zo'n lekker eigenzinnig, temperamentvol meissie hebben, maar hiermee... :roll:
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Plaats reactie