Baby kletspraat

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Re: Baby kletspraat

Bericht door Heidi »

Wat herkenbaar Crownless! Echt leuk om te lezen, lachebekkie is precies zo / doet precies zo. (Behalve het huilen bij het naar bed brengen)
Lachebekkie is nu echt bijna 1
Iedereen zegt altijd dat het allemaal zo snel gaat, maar deze cliché is zo waar!
Do more of what makes you happy
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Baby kletspraat

Bericht door Crownless »

Uit het Ramen in Rotterdam topic:
lunaaa schreef:Sinds gisteravond ligt onze kleine man in het ziekenhuis, minstens nog tot morgen, misschien langer. Dus ik zie het niet zitten om dit weekend een groot deel van de dag weg te zijn. De kans is groot dat ie dan al thuis is, maar het voelt gewoon niet goed en bovendien is er niets vermoeiender dan dit.
Oh nee Lunaaa, wat is er gebeurd? Sterkte!
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Baby kletspraat

Bericht door eireann »

Hoe gaat het nu? Ziekenhuis is naar :(

Rozetje heeft nog steeds koorts en groot verdriet. Als ze morgen nog koorts heeft de huisarts weer bellen. Ze drinkt ook minder dat is wel eng, goed opletten.

Wel schattig: als ze het maskertje op krijgt voor een pufje als ze benauwd is gaat ze heel hard lachen <3
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Baby kletspraat

Bericht door Ravelijne »

Arm Rozetje! Beterschap.
Gebruikersavatar
Jezebel
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 mei 2011, 08:32

Re: Baby kletspraat

Bericht door Jezebel »

Oei, beterschap voor alle zieke kleintjes!
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
Gebruikersavatar
lunaaa
Berichten: 28
Lid geworden op: 09 aug 2009, 19:01
Locatie: Den Bosch

Re: Baby kletspraat

Bericht door lunaaa »

Crownless schreef:Uit het Ramen in Rotterdam topic:
lunaaa schreef:Sinds gisteravond ligt onze kleine man in het ziekenhuis, minstens nog tot morgen, misschien langer. Dus ik zie het niet zitten om dit weekend een groot deel van de dag weg te zijn. De kans is groot dat ie dan al thuis is, maar het voelt gewoon niet goed en bovendien is er niets vermoeiender dan dit.
Oh nee Lunaaa, wat is er gebeurd? Sterkte!
T. had al vanaf de 24e koorts, en met kerst ging hij ook steeds minder eten en drinken. Eerste kerstdag naar de huisartsenpost, hij bleek oor- en keelontsteking te hebben. Toen hij tweede kerstdag helemaal niet meer dronk en ook heel snel en oppervlakkig ademde, zijn we terug gegaan. Toen is ie dus opgenomen. Inmiddels zijn we al weer even thuis (vanaf donderdag) en knapt T. wel weer op. Man en ik zijn nu wel allebei hartstikke belabberd. En T. heeft wel een knauw gehad van de opname, hij is heel aanhankelijk en vooral 's nachts gaat het slapen heel slecht. Maar goed, het is een geluk bij een ongeluk dat Pieter en ik allebei vakantie hebben en dat het niet in een drukke werkweek gebeurt. Wel jammer is dat ik echt heel erg toe was aan vakantie, maar het voelt nu niet zo. En even extra vrijnemen kan dan weer niet in het onderwijs.
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Baby kletspraat

Bericht door Pien »

Hoe gaat het nu Lunaaa?

Hier nu de jongste van anderhalf hoge koorts. Hopelijk morgen beter, anders toch ook huisartsenpost ben ik bang.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Baby kletspraat

Bericht door eireann »

Bijna zes maanden alweer. Dit weekend met de hapjes beginnen, vind ik best spannend. Maar jeetje wat moet je veel dingen leren als je net moeder bent zeg.

zoals:
Niet alleen een flesje meegeven als ze naar oma gaat omdat jij solliciteert; ook het speentje er bij doen!

Hoe is het met de andere wurmpjes?
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Baby kletspraat

Bericht door Pien »

Oeh vast voedsel! Leuk!!
Je hebt je vast al ingelezen, maar vries in ijsblokjeshouders in als je zelf gaat koken. Kun je makkelijker doseren. Als Rozetje meer gaat eten, werken flexibele muffinvormen ook goed (vond ik)

De babycook (wat ik een bizarre naam vindt overigens) heb ik amper gebruikt. stomen ging in een grote pan minstens zo goed.
Oh en gekookte aardappels invriezen is niet lekker. Puree kan wel.

Hier doen ze het prima gelukkig! Ze worden zo groot......
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Baby kletspraat

Bericht door eireann »

Ik vind het vaste voedsel helemaal niet leuk! Ik vind het gedoe! en een beetje eng. Zo met melk gaat alles goed; het is vertrouwd. Ik vind het eng dat te veranderen. En dan gepureerd, of rapley en als je rapley doet moet het dan wel gekookt? En dan lees je een beetje en dan zie je staan dat ei en vlees ook zou mogen want eiwitten zijn beter? Ik vind het veel te veel keuzes en het geeft eerlijk gezegd een beetje stress.
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Baby kletspraat

Bericht door Pien »

Ik moet zeggen dat ik een beetje mijn eigen regels maakte.
Gepureerd/geprakt eigenlijk met een stuk gekookt groenten ernaast.
Puree voert makkelijker en kunnen ze alsnog aan stronk broccoli knagen.

Geen stress. Het is oefenen. Melk is nog waar ze van groeit. Maar je wil niet dat ze niks eet wanneer ze wel groeit op vast voedsel. Dus zie het ook nog niet als vervanging
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Baby kletspraat

Bericht door eireann »

Ik heb het overwogen; borstvoeding tot haar 16e en dan gelijk door naar de McDonalds. Maar dat schijnt toch afgeraden te worden :)
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
JerryM
Berichten: 0
Lid geworden op: 19 okt 2009, 07:51

Re: Baby kletspraat

Bericht door JerryM »

Volgens mij aten ze bij ons gewoon mee. De melk is het voedsel, het mee-eten is bekend raken en wennen aan vast voedsel. Geef ze ook dingen die jij niet lekker vind.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Baby kletspraat

Bericht door eireann »

Ja :) de bedoeling is dat ik met haar mee ga eten :) haha
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Baby kletspraat

Bericht door Pien »

eireann schreef:Ik heb het overwogen; borstvoeding tot haar 16e en dan gelijk door naar de McDonalds. Maar dat schijnt toch afgeraden te worden :)
Grijnst. Het is een poging waard :)

Vriendin van me maakte zich zorgen omdat haar kind niet wilde eten. Kreeg er zo ongeveer een banaan over een hele week in. Tot kind een jaar was, toen ging het ineens wel eten. Blijkbaar was eerder niet nodig en deed de borstvoeding het werk. Ook goed toch. Als ze maar groeien en ontwikkelen.
Plaats reactie