Baby kletspraat

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Baby kletspraat

Bericht door Pien »

AH biologisch was hier de vervanger voor als ik zelf niet kookte. Ik lette wel op dat ik niet de varianten kocht waar ze ondanks de 'geen suiker toegevoegd' wel appelmoes oid als extra zoetmakertje in stopten. Dat vond ik zo irritant hahaha.
Gebruikersavatar
Sabrina
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:51
Locatie: Utrecht

Re: Baby kletspraat

Bericht door Sabrina »

Herkenbaar Anne, wij hadden dat ook toen we met hapjes begonnen. Inmiddels zijn we er een stuk relaxter in. Thuis en bij de opa's en oma's doen we Rapley/Kleintjes (we volgen de introductielijst van Kleintjes wel een beetje), voor het kdv maken we ook verse groenten maar maken we nog wel een prakje omdat ze dat daar liever hebben. En als we op stap gaan, geven we een enkele keer wel eens een potje. Gaat ze ook niet dood van, ze probeert alleen de lepel af te pakken en zelf te eten. :mrgreen: :clown:
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Baby kletspraat

Bericht door eireann »

Waar ze bij banaan het nog wel interessant vond, al keek ze er wat vies bij; bij wortel blijft de mond dicht, wordt de lepel weggeduwd en mn arm krijgt een schop met het voetje. Ik geloof dat ze geen fan is :)

Lepel pakken wil ze hier ook; maar dat is meer omdat ze net doorheeft dat ze dingen kan pakken :) ALLES wordt gepakt en geknepen en gedraaid. Haar, vingers, speelgoed, kleding, tepels. Echt... Alles
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Sabrina
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:51
Locatie: Utrecht

Re: Baby kletspraat

Bericht door Sabrina »

Yep, herkenbaar. Gezicht is hier nu favoriet! Neus, lippen, ogen, alles wil ze pakken. Maar als ze de lepel pakt, dan voert ze zichzelf dus ook echt ermee. Dat is dan wel weer schattig.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Baby kletspraat

Bericht door eireann »

Ik ben echt blij met mn nieuwe baan, serieus echt blij. De eerste maand is volledig opleiding, en om dan gelijk al 20% te missen is wat veel; dus de eerste maand ga ik 5 dagen in de week werken ipv 4. Normaal ben ik op woensdag vrij.

Naast dat ik het zelf best veel vind, vind ik het ook sneu voor Rozetje. Ze heeft het naar haar zin bij het Kinderdagverblijf hoor, maar toch.
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Baby kletspraat

Bericht door Ravelijne »

Snap dat dat wel even een verandering is! Succes met de eerste maand. Kun je daarna terug naar 4?
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Baby kletspraat

Bericht door eireann »

Ja, mijn contract is voor 80%
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Baby kletspraat

Bericht door Pien »

Ik blijf het moeilijk vinden. Werken en kinderen. Hoe vaak of weinig ik ook werk. Soort van spagaat. Continu
Gebruikersavatar
lunaaa
Berichten: 28
Lid geworden op: 09 aug 2009, 19:01
Locatie: Den Bosch

Re: Baby kletspraat

Bericht door lunaaa »

Herkenbaar. Omdat ik op dinsdag naar school ga tot half tien 's avonds, zie ik T. soms bijna 24 uur niet, want de nachtvoedingen van dinsdag op woensdag doet man, omdat hij vrij is op woensdag. Laatst flikte T. het ook nog om tot 7.30 te slapen op woensdagochtend. En ik moet op woensdag om 7.30 de deur uit, dus meer dan een snelle knuffel kon niet. Zo stom!
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Baby kletspraat

Bericht door eireann »

Nu ik deze maand veel met haar thuis ben voelt het inderdaad ook lastig; doe ik wel genoeg met haar, op de opvang heeft ze veel meer stimulatie!
Het is nu maar voor een maandje. Blij dat ik het financieel red met 4 dagen sowieso.

24 uur is ook lang lunaaa! Gelukkig ook wel tijdelijk, opleidingen duren meestal niet eeuwig :)
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Sabrina
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:51
Locatie: Utrecht

Re: Baby kletspraat

Bericht door Sabrina »

Herkenbaar, ik vind het met 32u al best veel soms! Ben dan wel weer extra blij als ik onze Draak kan knuffelen. Maar mijn vrije dag op woensdag is wel echt tijd samen, daar geniet ik wel van. Al is ze nu ziek door eerste tandje én ook nog een oorontsteking erbovenop, dus vandaag was ze vooral heel zielig. :(
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Baby kletspraat

Bericht door eireann »

Babypoep wordt er niet frisser op als er hapjes in gaan!
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Baby kletspraat

Bericht door Pien »

Eet ze goed?
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Baby kletspraat

Bericht door eireann »

Ze doet blij het mondje open als ze het lepeltje ziet :) Ik denk het wel :)
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Baby kletspraat

Bericht door Pien »

Goed dan toch!
Zolang ze het leuk vindt, gaat het goed
Plaats reactie