Baby kletspraat

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
lunaaa
Berichten: 28
Lid geworden op: 09 aug 2009, 19:01
Locatie: Den Bosch

Re: Baby kletspraat

Bericht door lunaaa »

Ravelijne schreef:Spullen in een luier verstoppen is toch een trucje zo oud als de mensheid. Nou ja, luiergebruik, want dat kwam later pas. Ik Heb volgens mij ook wel eens oude streekverhalen gehoord waar dat in voorkwam.

Het lijkt me dan weer niet supertof als je kindje door de douane gefouilleerd moet worden. Voelt vast niet heel fijn.
Mja, zo goed werd ie nou ook weer niet gefouilleerd, al zal ze vast even aan z'n billen hebben gevoeld of er niks hards in de luier zat. En ze was lief verder, dus heel erg vond ik het niet. Ook met de peuter voor ons gingen ze heel speels om. DIe was oud genoeg voor de scanner en werd niet gefouilleerd verder.
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Baby kletspraat

Bericht door Ravelijne »

Fijn dat ze dat goed doen!
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Baby kletspraat

Bericht door eireann »

Ik heb de opvoedkeuze gemaakt dat Rozetje (als ik/oma/oppas er is) niet alleen in slaap hoeft te vallen. We slapen dan ook samen in mijn bed. Slapend wegleggen lukt haast niet, dus heb maanden met Rozetje op schoot op de bank gezeten savonds. Nu is de televisie veel te interessant en wil ik af en toe mijn handen wel eens vrij. Dus heb ik het bed 2 weken geleden op de grond gelegd, zodat het veilig voor haar is als ik er niet ben. Nu al 2 keer gelukt dat ze samen met mij in bed in slaap valt en dat ik weg kon sluipen! Als ze wakker wordt zie ik haar lekker met haar voetjes spelen en wachten tot ik boven kom (video babyfoon). Zo fijn!

En een compliment van mam/oma, dat ze het eerst toch echt maar onzin vond maar nu het zo fijn vind om te zien hoe ze op haar gemak is als ze wakker wordt. Haha, ze zei ook dat ze heus dr wenkbrauwen nog wel eens op zou halen. Moest ik lachen en zei ik: Das prima, zijn jouw wenkbrauwen!

Ik <3 dit moeder zijn ding.
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Baby kletspraat

Bericht door Pien »

Yay! En yay voor je moeder dat ze gewoon zegt dat je het goed doet! Ondanks dat het niet haar keuze zou zijn.

Geniet van het samen slapen!
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Baby kletspraat

Bericht door eireann »

Ze werd om een uur of 8 wakker voor wat drinken, en nu slaapt ze nog. En omdat ik dat niet verwacht had zit ik half te wachten tot ze wakker wordt ipv dat ik even ga douchen :)
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Baby kletspraat

Bericht door Pien »

Gewoon even lekker niks doen is zeldzaam! Kun je ook van genieten!
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Baby kletspraat

Bericht door tessie »

Ahh heerlijk toch anne!
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Baby kletspraat

Bericht door Crownless »

Oh ja, die "verloren" wachttijd. Dat je niks gaat doen want kindlief zal wel zo wakker worden. En dat je dan een half uur later denkt: ja maar als ik nu x ga doen, wordt kindlief wel wakker. Etc etc.

Minder irritant dan andersom. Dat je net in bad ligt want normaal duurt een slaapje toch anderhalf uur...
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Baby kletspraat

Bericht door eireann »

Heb uiteindelijk alsnog tijdens haar slaap uitgebreid gedouched, andersom lijkt me idd ook vervelend!
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Baby kletspraat

Bericht door Crownless »

Inmiddels ken ik rupsje nooitgenoeg van buiten. :faint: iemand nog leuke tips voor korte boekjes? Vind "over een kleine mol die wilde weten wie er op zijn kop gepoept heeft" al aan de lange kant. (En de gruffalo ook. Eigenlijk vind ik inmiddels bijna alle boekjes nu te lang :clown:)
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: Baby kletspraat

Bericht door phedre »

eh.. heel standaard.. de nijntje boekjes
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Baby kletspraat

Bericht door eireann »

Met een fijne stoel erbij op de slaapkamer ben ik nu ook begonnen met voorlezen. Voordeel: ze trapt er nog in als ik bladzijdes oversla :)

'Raad eens hoeveel ik van je hou' doen we nu
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Baby kletspraat

Bericht door Pien »

Mama kwijt
Welterusten allemaal

Beide van Chris Haughton.

Zijn hier favoriet.

Raad eens hoeveel ik van je hou is ook altijd goed hier.
Gebruikersavatar
Yara
Berichten: 39
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:51
Locatie: Bussum

Re: Baby kletspraat

Bericht door Yara »

De boekjes van gonnie en de andere gansjes. Niet dat ik die niet uit mijn hoofd ken hoor. Of nijntje, sommige woezel en pip. R is ook gek op boeken met flapjes en geluiden.
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Gebruikersavatar
Nijntje
Berichten: 35
Lid geworden op: 11 aug 2016, 19:08

Re: Baby kletspraat

Bericht door Nijntje »

Waar is dribbel
Plaats reactie