Baby kletspraat

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: Baby kletspraat

Bericht door phedre »

oeh dat zal idd weer wennen zijn. Hoop dat alles goed gaat :)
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Baby kletspraat

Bericht door Ravelijne »

Lijkt me een hele overgang om weer te gaan werken! Ik wens jou en je kleintje vast succes. Komt vast goed allemaal. :)
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Baby kletspraat

Bericht door Pien »

Succes, het zal zeker wennen zijn voor jullie. Maar wel fijn dat je een beetje op kunt bouwen
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Baby kletspraat

Bericht door eireann »

Baby is bij mij na het eten, ze slaapt wat, wordt wakker en huilt. Ik wieg en sus en ze sabbelt mn pink er af maar blijft onrustig... Gegeten, schone luier, geen boertje dwars... Ik wieg en sus wat meer... en nog wat meer.... Leg haar toch even in de box om wat drinken te pakken.... Blij kind, speelt met de babygym, niks aan de hand. Ah. die had ik nog niet zien aankomen ;)
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Baby kletspraat

Bericht door eireann »

Awwww... als ik mee speel gaat ze nog harder lachen :inluv:
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Baby kletspraat

Bericht door Pien »

Heerlijk....
Gebruikersavatar
Sabrina
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:51
Locatie: Utrecht

Re: Baby kletspraat

Bericht door Sabrina »

Sterkte weer met eerste werkdag Anne!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Gebruikersavatar
lunaaa
Berichten: 28
Lid geworden op: 09 aug 2009, 19:01
Locatie: Den Bosch

Re: Baby kletspraat

Bericht door lunaaa »

Wat vliegt de tijd!! Succes met weer werken! Heb je fijne opvang gevonden?

Wij hadden dit weekend een ziek kind. Een restje verkoudheid zorgde voor hoestbuien, tijdens zo'n hoestbui kwam er soms heel veel melk uit, heel zielig. Daarnaast had ie zaterdag koorts en heeft ie nu de vijfde ziekte. Komt meestal voor bij oudere kindjes, maar T. is nu al aan de beurt. Hij is vooral heel hangerig en zit onder de rode plekjes. Wel een beetje balen was dat we dit weekend met mijn ouders weg waren. Ziek zijn is thuis al niet tof, maar ergens anders is het nog onrustiger. Hopelijk helpt het dat we nu weer thuis zijn, daar is toch wat meer ritme en rust.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Baby kletspraat

Bericht door kitten »

Laat ik ook even updaten. De meeste vaste WS'ers hebben het op Facebook al gezien, maar ik ben inmiddels dus ook bevallen. Een week geleden al, zelfs. Maar het is deze vijfde keer echt wat zwaarder gevallen dan vorige keren. Op dit moment, laatste dag kraamzorg, ben ik nog steeds niet noemenswaardig uit bed geweest. Kraamzorg was ook tegen gevallen deze keer, helaas. Ik heb zelfs met hulp van de verloskundige voor deze laatste dag kraamzorg via een andere organisatie. Om in ieder geval nog één dag fijne, goede zorg te hebben...

Het kolven gaat tegelijkertijd heel goed en heel slecht. Bizarre opbrengsten van 200-300ml per kolfbeurt (ter vergelijking: baby drinkt nu 90ml per keer) maar alles met handexpressie, want geen enkel kolfapparaat werkt, ze doen allemaal pijn. Inmiddels heb ik de snelheid van handexpressie wel verbeterd en kost het me nog maar 30-40 minuten. Dus ik overweeg nu om me er maar bij neer te leggen. De opbrengst is iig motiverend genoeg!

Verder hoop ik dat ik vanaf nu sneller opknap en binnenkort ook daadwerkelijk meer dan een uurtje mijn bed uit kan... :(
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Baby kletspraat

Bericht door juffie »

Knuffels!
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Baby kletspraat

Bericht door Pien »

Knuffel! Mocht je het nog niet geprobeerd hebben.... Ik heb een difrax kolf liggen en een handpomp.
Heel bizarre kolfopbrengst, wel fijn dat je de melk er wel uitkrijgt.

Sterkte met opknappen en herstellen
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Baby kletspraat

Bericht door kitten »

Nah, ik heb nu 3 merken geprobeerd met verschillende maten en types borstschild. Het resultaat is steeds hetzelfde helaas.
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Baby kletspraat

Bericht door Pien »

Dan zou ik het ook laten ja.
Mocht je later toch willen, pb maar.
Gebruikersavatar
lunaaa
Berichten: 28
Lid geworden op: 09 aug 2009, 19:01
Locatie: Den Bosch

Re: Baby kletspraat

Bericht door lunaaa »

Wat balen van de slechte kraamzorg! Zijn de papa's en baby nog bij jullie of zijn die inmiddels naar huis toe?

Hopelijk knap je snel een beetje op! Ik voelde me zelf zo veel meer mens toen ik na een week ofzo weer eens een half uurtje buiten had gezeten (het was eind maart ongeveer hetzelfde weer als dat het nu is). Een rondje lopen ging nog niet, maar even frisse lucht deed echt heel veel.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Baby kletspraat

Bericht door eireann »

Knuffels kitten! en nog eens gefeliciteerd!

Je borsten zullen wel Enorm Huge zijn met die opbrengsten!
**Self Rescuing Princess**
Plaats reactie