Baby kletspraat

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Baby kletspraat

Bericht door kitten »

Nog steeds een beetje in denial, puppie? :lol:
Gebruikersavatar
puppie
Berichten: 91
Lid geworden op: 10 aug 2009, 11:42

Re: Baby kletspraat

Bericht door puppie »

Haha nou dat niet. Heb gewoon de puf nog niet om te beginnen met kamers ombouwen. (lees, heel veel opruimen en weggooien)
En zolang er geen ‘babyruimte’ is merk ik dat ik ook nog niks wil kopen, omdat het dan soort van in de weg staat ofzo
Gebruikersavatar
Sabrina
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:51
Locatie: Utrecht

Re: Baby kletspraat

Bericht door Sabrina »

Regelen? Moet dat ook nog joh? :lol:
Ik wacht wel tot ik nesteldrang krijg. :clown:
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Baby kletspraat

Bericht door Crownless »

Bij mij kwam de nesteldrang niet :lol: en had Bryan alle opruim en regelkriebels.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Baby kletspraat

Bericht door kitten »

Praktisch. Uitbesteden die onzin. :lol:
Gebruikersavatar
Sabrina
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:51
Locatie: Utrecht

Re: Baby kletspraat

Bericht door Sabrina »

Crownless schreef:Bij mij kwam de nesteldrang niet :lol: en had Bryan alle opruim en regelkriebels.
Delegeren kun je leren! (nou ja, heb jij al prima onder de knie)
Van Draak 1 heb ik wel geleerd dat 't leuk is, zo'n kamertje helemaal mooi klaarmaken, maar de eerste zeven maanden werd het cosleepen en de planning is om dat deze keer nog langer te doen. Dus dat komt allemaal wel als we verhuisd zijn.

En de 20w-echo was helemaal goed, hartje ook dikke prima en groei goed op peil, dus we gaan lekker zo door! :static:
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Gebruikersavatar
puppie
Berichten: 91
Lid geworden op: 10 aug 2009, 11:42

Re: Baby kletspraat

Bericht door puppie »

Ik heb bij de jongste twee helemaal geen babykamer gehad, daarom wil ik het nu wel.
En ‘s nachts gaat ie mee naar boven, maar voor overdag kan hij straks prima in zijn eigen kamertje (beneden) slapen :)

En yay voor een goede SEO :static:
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Baby kletspraat

Bericht door juffie »

Hoe ga je het verdelen puppie? Henkie in de taartenkamer en jullie op de grote meidenkamer? Ofzo?
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
puppie
Berichten: 91
Lid geworden op: 10 aug 2009, 11:42

Re: Baby kletspraat

Bericht door puppie »

Wij slapen al heel lang boven en de kids beide beneden. Er gaat er nu één naar de ‘rommelkamer’ en de baby krijgt beneden een kamer
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Baby kletspraat

Bericht door juffie »

Ah (Kun je nagaan hoe lang ik je al niet gezien heb..) :(
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
puppie
Berichten: 91
Lid geworden op: 10 aug 2009, 11:42

Re: Baby kletspraat

Bericht door puppie »

Een jaar of 2 *kuch*
Gebruikersavatar
Sabrina
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:51
Locatie: Utrecht

Re: Baby kletspraat

Bericht door Sabrina »

puppie schreef:Ik heb bij de jongste twee helemaal geen babykamer gehad, daarom wil ik het nu wel.
En ‘s nachts gaat ie mee naar boven, maar voor overdag kan hij straks prima in zijn eigen kamertje (beneden) slapen :)

En yay voor een goede SEO :static:
Snap ik helemaal! En GUO in mijn geval, aangeboren hartafwijking :) maar de kleine dame heeft gelukkig een prachtig kloppend hartje zonder gekke dingen!

Oh! En een supertrots op Draak #1! We oefenen met het potje en we hebben deze week al drie plasjes op het potje gehad! Echt compleet onverwacht gezien haar leeftijd, maar ze toonde interesse dus we wilden het gewoon proberen. En ook zelf bewust gaan zitten als ze moet plassen en opstaan en armpjes naar ons uitsteken als ze klaar is! :static:
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Gebruikersavatar
Jezebel
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 mei 2011, 08:32

Re: Baby kletspraat

Bericht door Jezebel »

Jay voor potjestraining die werkt! Onze minion gaat inmiddels met veel plezier naar de wc, dat vindt ze reuze interessant. Vooral om te poepen, en daar mag je dan niet bijblijven: 'ga maar weg, doeidoei!' zegt ze dan XD

Afgelopen week hebben we de 20-weken echo gehad, die was goed. Alles zit erop en eraan, en lijkt te werken zoals het hoort, dus daar zijn we wel blij mee! Minion2 is wel heel erg beweeglijk, qua beweging zouden het er makkelijk twee kunnen zijn. Nu past het nog wel als 'ie besluit zich uit te rekken, maar ik zie behoorlijk op tegen hoe dat gaat voelen over een week of 15.

Sowieso zie ik nogal op tegen de tweede helft van de zwangerschap... ik ben nog steeds heel erg moe, dat lijkt niet over te gaan. Die beloofde energie van semester twee? Die heb ik nog niet gezien :( Ondertussen slaan mijn hormonen totaal op hol. Dit weekend had ik na wat aarzelen bedacht dat ik jam op mijn broodje wilde voor het ontbijt. Maar toen ik het (nieuwe) potje jam opendraaide bleek daar een laag schimmel op te zitten. Niet te eten dus. Maar in plaats van dan gewoon wat anders op mijn brood te leggen begon ik te huilen. Ik bedoel, om een broodje jam, dat ik drie seconden daarvoor had bedacht?
Diezelfde hormonen (denk ik dan) zorgen ook voor een nogal gammel bekken. Twee weken geleden zat ik 's avonds bij de eerste hulp omdat het in mijn rug was geschoten, maar ik voelde het ook wat in mijn buik. Dus toch maar langs voor controle (alles goed, inderdaad spit volgens de dienstdoende arts). Bekkeninstabiliteit runs in the family, dus ik had daar al een boek over liggen - en een gammel bekken dat uitstraalt naar je rug voelt precies als spit. Resultaat: ik kan al een dikke twee weken mijn minion van 2.5 niet tillen (succes daarmee), omdat ik, als ik dat wel doe, daarna twee dagen amper kan lopen. Als ik te lang sta, of te lang loop, of te snel loop, of iets til ( iets > 2 kg), of op een verkeerde stoel zit, of verkeerd lig, of een random verkeerde beweging maak strompel ik daarna rond als een hoogbejaarde, en doet alles pijn. En ik ben pas op de helft!
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Baby kletspraat

Bericht door eireann »

Oef, sterkte jezebel! Pratende dreumes lijkt me zo gezellig :)

Cinderella hoe gaat het met jou en kleinebart?
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: Baby kletspraat

Bericht door chell »

Oh beterschap Jezebel! Klinkt heel naar en onhandig!
Plaats reactie