Baby kletspraat

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Baby kletspraat

Bericht door Pien »

Sterkte Jezebel. Ik hoop dat je je toch snel beter voelt. En fijn dat de 20 weken echo goed is!
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Baby kletspraat

Bericht door Ravelijne »

Balen dat je zo’n last hebt, Jezebel!
Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Re: Baby kletspraat

Bericht door Heidi »

Sterkte Jezebel!
Hier ook geen tweede semester energie, maar vooral een mega vermoeidheid nog steeds, plus een giga verkoudheid die ook lekker in m’n longen is gaan zitten...

Ook een goede 20 weken echo :static: en een ontzettend stuiterend beweeglijk ukkie meisje! Draait alle kanten op, hoop ook dat ze m’n ribben met rust laat als ze groter wordt!
Want nu is het nog wel erg gezellig om haar zoveel te voelen bewegen :inluv:
Do more of what makes you happy
Gebruikersavatar
puppie
Berichten: 90
Lid geworden op: 10 aug 2009, 11:42

Re: Baby kletspraat

Bericht door puppie »

Oww bah Jezebel, wat een domper :-/

En yay voor een goede echo Heidi!
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Baby kletspraat

Bericht door eireann »

Rozetje is zoooooooo lief met babies <3
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Baby kletspraat

Bericht door Pien »

Aaaaaah dat is zo leuk Eireann!

Heidi, fijn dat de echo goed is. En hopen dat in ieder geval de verkoudheid snel weg is.
Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Re: Baby kletspraat

Bericht door Heidi »

puppie had je m’n pb nog ontvangen? X
Do more of what makes you happy
Gebruikersavatar
Jezebel
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 mei 2011, 08:32

Re: Baby kletspraat

Bericht door Jezebel »

Bedankt voor jullie reacties, jullie zijn lief!
Het gaat nu weer wat beter, mijn hormonen hebben zich de laatste paar dagen wat op de vlakte gehouden (of ik raak gewend aan deze hormoonstand, dat kan ook) en dat scheelt behoorlijk.
Fijn dat de echo bij jullie ook goed was Heidi! Maar die verkoudheid is wel weer naar :( ik hoop dat ie snel weer overgaat.

Onze minion is nu op de opvang steeds met poppen aan het spelen, wat ze eerder nooit deed. Ze zegt ook dat ze een baby in haar buik heeft, superschattig. Verder lijkt ze het nog niet echt te begrijpen, maar dat komt nog wel. We zijn ook nog niet echt actief aan het voorbereiden, maar ze weet tenminste wel dat er iets is met een baby, en het concept baby kent ze ook al van de opvang, want daar zit ze in een verticale groep.
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Baby kletspraat

Bericht door Pien »

Dat is zo lief!!
Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Re: Baby kletspraat

Bericht door Heidi »

Haha ja Lachebekkie denkt ook dat zij ook een baby in haar piepkleine buikje heeft :inluv:
Do more of what makes you happy
Gebruikersavatar
puppie
Berichten: 90
Lid geworden op: 10 aug 2009, 11:42

Re: Baby kletspraat

Bericht door puppie »

Bij mij zijn de kids zich natuurlijk super bewust, maar ze hebben geen besef hoe klein een baby eigenlijk is bij geboorte.
Ze gingen totaal in de ‘awwww wat schattig’ mode toen ik een pakje maat 56 omhoog hield :inluv:
Gebruikersavatar
Sabrina
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:51
Locatie: Utrecht

Re: Baby kletspraat

Bericht door Sabrina »

Oef, hopelijk gaat de stijgende lijn door Jezebel!

En superschattig om te lezen hoe iets grotere broertjes en zusjes met zwangerschap omgaan :inluv:.

Als ik aan ons Draakje vertel dat er een kindje in mama's buik groeit, tilt ze m'n shirt op en gaat zoeken naar het kindje. Verder snapt ze er natuurlijk nog niets van, maar ze is de laatste tijd wel heerlijk aan het moederen met de poppen op het kdv en thuis met haar knuffels. Ben benieuwd of dat nog steeds zo gaat als haar zusje er is.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Baby kletspraat

Bericht door Pien »

De oudste gaf de pop borstvoeding terwijl ik de jongste voedde. Ze had zelfs haar eigen voedingskussen (vond ze zelf). Ik vond het wel lekker rustig. Haalde ze in ieder geval geen kattenkwaad uit.
En het was ook echt heel schattig om te zien
Gebruikersavatar
Sabrina
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:51
Locatie: Utrecht

Re: Baby kletspraat

Bericht door Sabrina »

Ah wat cute! Ik ga smelten als de mijne dat gaat doen, haha. Ik weet nog dat de meiden van Tijgie dat deden toen ik ons Drakie voedde toen ze heel klein was, dat was ook zo schattig!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Gebruikersavatar
miss_meeko
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2010, 13:38
Locatie: Haarlem

Re: Baby kletspraat

Bericht door miss_meeko »

Bij ons ging het voeden wat lang door. (Tot 2.5) En in de avond als D dan nog de borst kreeg, legde hij ook soms zijn knuffel aan de andere borst :)
En hij deed ook weleens pogingen om het aan een ander kindje aan te bieden, of aan de kat of pappa (met gebaren leek het daar in elk geval op)

Ben ook benieuwd wat hij ervan gaat vinden als straks zijn zusje aan de borst gaat.

Meneer is trouwens nu fanatiek bezig in het Intertoys cadeauboek om zowel voor zichzelf als voor zijn zusje een wenslijst op te stellen. :)
Plaats reactie