Baby kletspraat

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Re: Baby kletspraat

Bericht door Heidi »

Ik hoop voor je dat het meevalt!
Ik moet alleen prikken voor suiker en zie daar al tegenop (meer voor het gedoe en nuchter erheen. Niet eten? Ik moet echt eten, anders word ik kotsmisselijk ...)
Ik eet ook bergen fruit. Had ik de vorige zwangerschap ook: fruit fruit fruit
Maar nu ook heel veel brood :)
Do more of what makes you happy
Gebruikersavatar
puppie
Berichten: 90
Lid geworden op: 10 aug 2009, 11:42

Re: Baby kletspraat

Bericht door puppie »

Haha het blijven rare dingen, die zwangerschap cravings :lol:
Gebruikersavatar
Sabrina
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:51
Locatie: Utrecht

Re: Baby kletspraat

Bericht door Sabrina »

Hier geen ervaring met suikertest en beide keren ook niet hoeven doen, mijn BMI was geloof ik 26 toen ik zwanger raakte. Maar uit verhalen hoor ik vooral dat 't drankje heel erg vies is, haha! Hopelijk valt het mee Puppie!

Ik ben nu trouwens 22+5 en zit op amper +1. In het eerste trimester nog wat afgevallen en dat begint voorzichtig bij te trekken, maar met extra oefenecho vandaag berekenden ze dat Minidraakje zo'n 550g zou moeten zijn, dus daar nog extra bloed en vruchtwater en de likes bovenop, dan snap ik wel dat ik wat aangekomen ben. Ik vind het zo wel prima. Ze wilden bij mij eventueel wel een extra bloedonderzoek doen omdat het systeem zei dat dat moest i.v.m. tweede zwangerschap in een jaar. Toen ik uitlegde dat er 50 weken zit tussen de geboorte van nummer één en mijn tweede zwangerschap, besloot de verloskundige maar dat we die dan ook wel kunnen skippen. :lol:

My goth, ik heb wel een feestbaby trouwens! Met dik stootkussen placenta voor, schopt en beukt ze alsnog hard genoeg dat zelfs Romanticide haar al een week of twee/drie voelt nu. :lol: We kunnen dus vaak contact maken, blijft leuk!
tijgie{K} schreef:
Sabrina schreef:Ah wat cute! Ik ga smelten als de mijne dat gaat doen, haha. Ik weet nog dat de meiden van Tijgie dat deden toen ik ons Drakie voedde toen ze heel klein was, dat was ook zo schattig!
Oh ja.... :inluv: Ze waren zo nieuwsgierig en onder de indruk. Toevallig hebben Kluk en ik het dit weekend nog over Drakie en Drakinnetje gehad en ook over Knul en Knullie van Crownless en Bryan. Ik heb ze verteld dat er een Drakenzusje in je buik zit en dat Knullie al geboren is. Knullie zijn echte naam weten ze ook al. Dat komt waarschijnlijk omdat erbeen 'Knullie' bij hun in de klas zit. Die van Drakie en Knul kennen ze ook, maar ze noemen bij Knul vaak Drakie's naam. Hihi Ik geniet er zo van dat zoiets ze zo fascineert. :inluv:

Ik krijg ook regelmatig tekeningetjes van 'mama met L in haar buik' toegestopt. Maar een derde Smurfje gaat er toch echt niet komen, hoe graag ze het ook zouden willen. Wat ze doen is zo lief dat ik er elke keer van smelt. :inluv:

Ik kruip weer in mijn schulp, aangezien mijn Smurfjes wat te oud zijn voor een baby topic. ;)
Ohhh, die meiden van jou toch, ik blijf smelten!!! Zo lief! Ik zie in m'n fotoalbum van Drakie (die op mijn chromecast afspeelt als ik niets aan heb staan) nog regelmatig foto's langskomen van jouw Frutsels met haar. :inluv:
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Baby kletspraat

Bericht door eireann »

Ze loopt los! En ze valt om. 8 stapjes is het verst wat ik heb geteld tot nu :)
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: Baby kletspraat

Bericht door chell »

Voor je het weet rent ze overal heen! Die eerste loopjes zijn zo schattig <3
Gebruikersavatar
Sabrina
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:51
Locatie: Utrecht

Re: Baby kletspraat

Bericht door Sabrina »

Yayyyy! Go Rozetje! Voor je 't weet, rent ze idd de kamer door. Maar die wankele waggelstapjes zijn fantastisch!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Baby kletspraat

Bericht door Ravelijne »

Awwwwwww!!! :inluv: Go Rozetje! :)
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Baby kletspraat

Bericht door Pien »

Yay Rozetje!
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Baby kletspraat

Bericht door tessie »

Oohh zo leuk!!! <3
Gebruikersavatar
tijgie{K}
Berichten: 28
Lid geworden op: 10 aug 2009, 15:17
Locatie: Ergens onder de zon

Re: Baby kletspraat

Bericht door tijgie{K} »

:inluv: Wiebelbeentjes zijn zo leuk. :inluv:
All people smile in the same language.

We are angels with but one wing, and to fly we must embrace each other

Impotence: Nature's way of saying "No hard feelings".

Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Re: Baby kletspraat

Bericht door Heidi »

Wie heeft er tips?
Als ik zelf kook voor Lachebekkie, dan doet ze tussen de 60 en 90 minuten over haar eten (of ze nou zelf eet of dat ik haar voer)
Zelfs als ik het pureer
Een potje Olvarit eet ze in een kwartier :(
Ben alleen niet zo’n voorstander van die potjes en ze wordt er toch ook te groot voor...
Maar anderhalf uur aan tafel.... zucht
Do more of what makes you happy
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Baby kletspraat

Bericht door kitten »

Na een half uur/drie kwartier weghalen?
Gebruikersavatar
puppie
Berichten: 90
Lid geworden op: 10 aug 2009, 11:42

Re: Baby kletspraat

Bericht door puppie »

Maar waarom doet ze er dan zoveel langer over? Hapt ze niet, houdt ze het lang in haar mond? Weigert ze?
Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Re: Baby kletspraat

Bericht door Heidi »

Ze weigert geen één hapje. Uiteindelijk gaat het op...
Maar wil pas een volgend hapje als ze echt helemaal uitgekauwd is en dat gaat dus laaaaannngggzaaaammm

Kan dus wel eerder stoppen hoor Kitten, maar ben blijkbaar nog zo’n bezorgde miep moeder: ze moet toch groeien en goed eten?
Do more of what makes you happy
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Baby kletspraat

Bericht door Pien »

Groeit ze goed en ontwikkeld ze zich goed? Dan zou ik het lekker laten gaan. En inderdaad een redelijke tijd voor de maaltijd aanhouden.
Hier lijken ze een paar dagen in de week te bedenken dat ze het eten echt wel nodig hebben. En de rest belandt op de vloer.
Als je wilt, pb ik wel de struggles die we hier hadden en wat ik daarvan heb geleerd.
Eten is macht. En daar wil je echt uitblijven.
Plaats reactie