Baby kletspraat

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Baby kletspraat

Bericht door eireann »

Zoutzuurpoep! Dat klinkt niet fijn!
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Baby kletspraat

Bericht door Pien »

Het lijkt serieus de huid weg te bijten. En ik wissel meteen de luier. Had de oudste niet.
Vooral voor de kleine zielig.
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: Baby kletspraat

Bericht door phedre »

flink smeren met vaseline of sudocreme
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
miss_meeko
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2010, 13:38
Locatie: Haarlem

Re: Baby kletspraat

Bericht door miss_meeko »

Hier helpt poeieren met maïzena en daarna smeren met sudocreme als de billen echt stuk aan het gaan zijn. Kan hier trouwens ook megasnel gebeuren ondanks veelvuldig verschonen. Hoop zo dat de zindelijkheid binnenkort aantreedt....
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Baby kletspraat

Bericht door Pien »

Sudo doet helemaal niks. Lijkt zelfs pijn te doen.
Ik ga maïzena uit de kast trekken
Gebruikersavatar
JerryM
Berichten: 0
Lid geworden op: 19 okt 2009, 07:51

Re: Baby kletspraat

Bericht door JerryM »

Hier een kind met stalen kont, de andere was zo rood. Sudo deed wel wonderen.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
Gebruikersavatar
Sabrina
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:51
Locatie: Utrecht

Re: Baby kletspraat

Bericht door Sabrina »

Sudo helpt hier ook wel, maar tegen de echte open wonden op haar billetjes deed dat weinig. Toen heeft Romanticide bepanthen baby gehaald en dat deed wonderen. Binnen een paar uur werd het minder!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Gebruikersavatar
lunaaa
Berichten: 28
Lid geworden op: 09 aug 2009, 19:01
Locatie: Den Bosch

Re: Baby kletspraat

Bericht door lunaaa »

Hier vandaag ook vier poepluiers verschoont...

Wij waren van zaterdag t/m woensdag in Rome en het ging zo goed met T. en het was ook echt hartstikke leuk! Vroeg wakker, dan nog een dutje van 8.00 tot 9.30 ofzo en dan gingen we meestal tot een uur of vier de hort op. In de draagzak of wandelwagen viel hij nog wel regelmatig even in slaap tussendoor. Aan het eind van de middag deed hij nog een lange dut in bed en dan konden we 's avonds met hem uit eten. Hij ontfermde zich met veel enthousiasme over het broodmandjes. Nu weer in het normale ritme.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Baby kletspraat

Bericht door Voleuse »

Klinkt super lunaaa!
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Baby kletspraat

Bericht door Pien »

leuk!!
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: Baby kletspraat

Bericht door chell »

Jullie foto's op Instagram waren ook zoooo leuk!
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Baby kletspraat

Bericht door eireann »

Hoe ging het vliegen? Was het veel slepen? Alleen handbagage lukt niet meer gok ik :)
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Baby kletspraat

Bericht door kitten »

Alleen handbagage met een baby! :schater:
Gebruikersavatar
lunaaa
Berichten: 28
Lid geworden op: 09 aug 2009, 19:01
Locatie: Den Bosch

Re: Baby kletspraat

Bericht door lunaaa »

eireann schreef:Hoe ging het vliegen? Was het veel slepen? Alleen handbagage lukt niet meer gok ik :)
Nope! We hadden een koffer voor T. (ook omdat ik een eigen matrasje mee wilde nemen omdat ik dat toch wel zo hygiënisch vind. Niet alleen voor T., maar ook voor anderen, aangezien T. een week voor onze vakantie regelmatig spuugde 's nachts. Hij had dus een koffer vol zitten met kleding, hydrofielen, speelgoed en een matrasje. Daarnaast deelden Pieter en ik een weekendtas. Ook de handbagage was zo verdeeld: één tas voor T., één voor Pieter en mij. :lol:

Het vliegen ging heel goed, hij drinkt normaal gesproken rond de tijd dat we zouden opstijgen. Fles klaar dus, maar door alle indrukken van de ochtend viel hij in slaap voor het opstijgen en werd hij pas hoog in de lucht weer wakker. We hadden wat speelgoed bij ons en de vlucht duurde natuurlijk niet heel lang (inclusief taxiën enzo ongeveer tweeëneenhalf uur). Hij mekkerde een beetje tijdens het dalen, maar ook dat was niet noemenswaardig.

Waar ik me trouwens over verbaasde, was dat T. ook gefouilleerd werd op Schiphol. Niet superuitgebreid, maar toch. Hoe bizar is deze wereld als het blijkbaar nodig is om een baby te fouilleren?
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Baby kletspraat

Bericht door Ravelijne »

Spullen in een luier verstoppen is toch een trucje zo oud als de mensheid. Nou ja, luiergebruik, want dat kwam later pas. Ik Heb volgens mij ook wel eens oude streekverhalen gehoord waar dat in voorkwam.

Het lijkt me dan weer niet supertof als je kindje door de douane gefouilleerd moet worden. Voelt vast niet heel fijn.
Plaats reactie