Sexual Blueprint Quiz

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Sexual Blueprint Quiz

Bericht door Ravelijne »

Ik ben normaal niet zo van de quizzen, maar deze vind ik echt leuk. Mijn score:

27,27% Kinky
27,27% Energetic
22,73% Sensual
18,18% Shapeshifter
4,55% Sexual

Ik heb nog wat interviews over haar 'blueprint systeem' opgezocht en ik kan echt wel wat met haar insteek. Ik ben Kinky/Energetic (yep!) en Zarath scoorde Sexual/Kinky (ook yep!). Het klopt wel met hoe ik inderdaad van binnen werk en het communiceert makkelijker met elkaar. Erg grappig! :)
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: Sexual Blueprint Quiz

Bericht door pluis »

27,27% Shapeshifter
27,27% Kinky
22,73% Energetic
13,64% Sensual
9.06% Sexual

Ik ben een seksuele weerwolf, muahahaha :D
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Sexual Blueprint Quiz

Bericht door kitten »

Moet ik een geldig email adres invullen of maakt dat niet uit?
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Sexual Blueprint Quiz

Bericht door Voleuse »

maakt niet uit
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Sexual Blueprint Quiz

Bericht door kitten »

36,36% Kinky
27,27% Sexual
22,73% Shapeshifter
13,64% Sensual
0% Energetic

:)
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Sexual Blueprint Quiz

Bericht door Ravelijne »

Leuk om jullie antwoorden te zien. Kloppen ze een beetje voor je gevoel? Dat kinky hoog in de lijstjes staat verrast me alvast niet. :)

@Pluis Weerwolf zo rond halloween/allerheiligen/allerzielen past ook wel bij het seizoen. ;)
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Sexual Blueprint Quiz

Bericht door Daantje »

Ik kom op
62,5% kinky
12,5% sexual
12,5% sensual
12,5% energetic
0% shapshifter

Ik sta er nog van te kijken hoe hoog ik scoor op de dingen die niet kinky zijn. De kinky vragen zijn de enige waar ik een positief antwoord op heb gegeven. Waarschijnlijk omdat je niet op alles 0% kan scoren vermoed ik zo, want dat zou meer bij de waarheid liggen.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: Sexual Blueprint Quiz

Bericht door pluis »

Ik vind t wel lastig om te beoordelen of het klopt omdat ik nog niet helemaal door heb wat de verschillende archetypes dan precies inhouden. Ik kan me wel vinden in het 'van alles een beetje en liefst allemaal tegelijk' en het 'aanpassen aan je partner en je snel vervelen en vaak oelen dat je "teveel" bent' van de shapeshifter, maar vind het dan wel weer heel pretentieus dat ze dat dan het 'most sophisticated type' noemen. Dat voelt dan gelijk een beetje ieuw.

Ik moet me nog wat meer in de videos verdiepen, maar moet toegeven er momenteel niet zo voor in de stemming te zijn. Zal wel komen doordat ik bij m'n ouders zit :P Later nog ns kijken en Lief ook n quizje laten doen :)
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Sexual Blueprint Quiz

Bericht door Ravelijne »

Als ik het goed begrijp bedoelt ze met 'most sophisticated' vooral dat je op alle blueprints ongeveer evenveel resoneert (zoiets als alle aminozuren in voldoende hoeveelheid aanwezig om een compleet eiwit te vormen? :D). Ze noemt trouwens als schaduwzijde van haar eigen energetic blueprint dat je wat pretentieus en hiërarchisch kan zijn, en dat ze dat vroeger toen ze heel erg into tantra was ook enorm was. Misschien dat dat hier nog even de hoek om komt kijken. Leuk dat je er ook wel iets van herkenning in vindt, @Pluis. Was wel benieuwd hoe dat voor anderen met andere blueprint scores is. :)

@Daantje Nul procent zou wel moeten kunnen, want ik had 'm eerst al gedaan (maar mijn scores niet opgeschreven) en toen scoorde ik 0% sexual (kennelijk toch ergens één vraag net een anders beantwoord in de herhaling). Op zich, als je van kroelen en knuffelen houdt, is het volgens mij al erg moeilijk om 0 op sensual te scoren. Energetic gaat grotendeels over gevoeligheid voor prikkels en ruimte nodig hebben en sensatie door je hele lijf ervaren (tegenover geconcentreerd in de erogene zones). Misschien dat je daar nog iets in herkent? En zoniet, tsja, het is maar een internet quizje. :) Maar ik vind 'm wel leuk en ik vermaak me wel met me er meer in verdiepen. :)
Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Re: Sexual Blueprint Quiz

Bericht door Heidi »

Ik vind m ook leuk en interessant :)

26,09% Kinky
21,74% Sensual
17,39% Sexual
17,39% Energetic
17,39% Shapeshifter

Een stuk oppervlakkiger, maar wel grappig; kennen jullie de tijgerpunten? https://www.tijgerpunt.nl
(Mijn score 37 ;) )
Do more of what makes you happy
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Sexual Blueprint Quiz

Bericht door thaliya »

Mijne:

30,77% energetic
23,08% kinky
23,08% sensual
15,38% shapeshifter
7,69% sexual

Ik herken mezelf er wel in, met name dat sexual zo laag scoort. En energetic hoog inderdaad, dat verbaast me ook niet.
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: Sexual Blueprint Quiz

Bericht door JJV »

Daantje schreef: Waarschijnlijk omdat je niet op alles 0% kan scoren vermoed ik zo,
zo te zien wil de test perse 100% verdelen
Heidi schreef:Een stuk oppervlakkiger, maar wel grappig; kennen jullie de tijgerpunten? https://www.tijgerpunt.nl
(Mijn score 37 ;) )
ik vind dat t strepen moeten zijn ipv punten.
(btw: 45)

ow
en om niet flauw niet mee te doen:

35.29 sensual
23.53 shapeshifter
17.65 kinky
11.76 sexual
11.76 energetic

" if something is 'off' .. you lose your turn on" .. erg herkenbaar.
~\v/~
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Sexual Blueprint Quiz

Bericht door Daantje »

Ravelijne schreef: @Daantje Nul procent zou wel moeten kunnen, want ik had 'm eerst al gedaan (maar mijn scores niet opgeschreven) en toen scoorde ik 0% sexual (kennelijk toch ergens één vraag net een anders beantwoord in de herhaling). Op zich, als je van kroelen en knuffelen houdt, is het volgens mij al erg moeilijk om 0 op sensual te scoren. Energetic gaat grotendeels over gevoeligheid voor prikkels en ruimte nodig hebben en sensatie door je hele lijf ervaren (tegenover geconcentreerd in de erogene zones). Misschien dat je daar nog iets in herkent? En zoniet, tsja, het is maar een internet quizje. :) Maar ik vind 'm wel leuk en ik vermaak me wel met me er meer in verdiepen. :)
Ach 12% van 0 is nog steeds niets. In dat geval klopt de uitslag best aardig.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Re: Sexual Blueprint Quiz

Bericht door Heidi »

JJV schreef: ik vind dat t strepen moeten zijn ipv punten.
(btw: 45)
:biggrin:
Mee eens, maar eerst waren er saaie pandapunten
En toen heeft iemand de wat meer kinky tijgerpunten bedacht (m’n telefoon wilt trouwens graag tijgerprintje ervan maken haha)
Do more of what makes you happy
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: Sexual Blueprint Quiz

Bericht door JJV »

:shutup: :shutup: vast telefoon met bling :shutup:
~\v/~
Plaats reactie