Huishoudelijke zaken: vragen, problemen, tips en advies.

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Huishoudelijke zaken: vragen, problemen, tips en advies.

Bericht door Daantje »

Helaasch, op de kussens geven ze maar 2 jaar garantie volgens de webcare. Ik heb ze even uit de hoezen gehaald: rugkussens moet ik een naad voor open tornen om ze te kunnen vullen. De zitkussens hebben een rits en daar kan ik makkelijk een extra laag fiberfill/schuimrubber in leggen.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
JerryM
Berichten: 0
Lid geworden op: 19 okt 2009, 07:51

Re: Huishoudelijke zaken: vragen, problemen, tips en advies.

Bericht door JerryM »

Als je schuimrubber nodig hebt zit er hier om de hoek een fabriek, snijden de gewenste dikte en stevigheid voor je.

Onze kussens zijn trouwens deels met veren/dons gevuld.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
Bitemarks
Berichten: 15
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:17
Locatie: Zelhem

Re: Huishoudelijke zaken: vragen, problemen, tips en advies.

Bericht door Bitemarks »

Volgens mij kun je ze ook kopen voor een paar euro per stuk. Misschien is dat zelfs goedkoper dan bijvullen.
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
Gebruikersavatar
cinderella
Berichten: 95
Lid geworden op: 09 aug 2009, 10:58
Locatie: Overijssel

Re: Huishoudelijke zaken: vragen, problemen, tips en advies.

Bericht door cinderella »

Nu dan even niet van toepassing, maar ook met een familycard moet je je bonnetjes bewaren. Daar kwamen wij vorig jaar ineens achter.
toen doet er nu niet meer toe
dbj

Re: Huishoudelijke zaken: vragen, problemen, tips en advies.

Bericht door dbj »

Heb bij Jysk dit handige kledingrekje gekocht, maar wat ik erbij zoek is een hoes voor over dit rekje om de kleding zoveel als mogelijk is stofvrij te houden. Ik kan genoeg vinden maar het is of relatief duur of het zijn een soort van gesloten hangkasten. En wat ik wens is gewoon een simpele doorzichtige hoes die aan de onderzijde geheel open is.
Iemand suggesties?
Gebruikersavatar
JerryM
Berichten: 0
Lid geworden op: 19 okt 2009, 07:51

Re: Huishoudelijke zaken: vragen, problemen, tips en advies.

Bericht door JerryM »

Nop. Waarom vond je dit handig?
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Huishoudelijke zaken: vragen, problemen, tips en advies.

Bericht door Ravelijne »

Vind je € 12,99 betaalbaar? Op deze pagina vind ik wel iets wat er op lijkt, weet alleen niet of de maten goed zijn (of dat je die aan kunt passen).

@Jerry Ik neem aan dat DBJ kleren (of iets anders) op wil hangen...
dbj

Re: Huishoudelijke zaken: vragen, problemen, tips en advies.

Bericht door dbj »

Dankjewel Ravelijne, dat is inderdaad wat ik bedoel.
Maar er geldt een minimum orderbedrag van 15 euro, dus deze is te goedkoop :shock:
Wordt dus een duur grapje want er komen nog stevige orderkosten bij van 15 euro en daar bovenop nog de BTW.
Omdat het bestelbedrag minder is dan 300 euro...
Niet interessant dus. :(
Gebruikersavatar
seleena
Berichten: 0
Lid geworden op: 25 aug 2009, 15:48

Re: Huishoudelijke zaken: vragen, problemen, tips en advies.

Bericht door seleena »

@djb misschien eens afdekplastic gebruiken? Die gebruik je normaal om je meubels e.d. af te dekken als je gaat verven.
Je hebt een dunnere en dikkere versies (voor vloeren e.d.) En volgens mij niet zo duur ook ;)
Dan kan je hetzelf op maat fröbelen of zo :)
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
dbj

Re: Huishoudelijke zaken: vragen, problemen, tips en advies.

Bericht door dbj »

Voor de duidelijkheid een plaatje ervan uit mijn fetlife-profiel.
Afbeelding

Dit staat dus stof te verzamelen omdat het (te) weinig gedragen wordt...
Vandaar dat een hoes over dit geheel zeer welkom is, en Ravelijne heeft in elk geval goed begrepen wat ik zoek. Nu nog een shop die zulks verkoopt voor een vriendelijke prijs.
Gebruikersavatar
seleena
Berichten: 0
Lid geworden op: 25 aug 2009, 15:48

Re: Huishoudelijke zaken: vragen, problemen, tips en advies.

Bericht door seleena »

Ik begrijp heel goed wat je bedoelt DJB :) Mijn optie is wellicht 1tje die in je budget zou passen?
Kijk eens op Facebook of er groepen zijn 'ik geef gratis weg' of groepen voor 2e hands spullen.
Volgens mij zijn er zat van die groepen. Wel even op je regio zoeken :)
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
dbj

Re: Huishoudelijke zaken: vragen, problemen, tips en advies.

Bericht door dbj »

Ben geslaagd. In de webshop van afdekhoes uit Maastricht heb ik gevonden wat ik zocht.
De verzendkosten zijn bijna net zo hoog als het artikel zelf, maar daar ontkom je gewoon niet aan.
Zelf gaan halen is duurder :yes:
dbj

Re: Huishoudelijke zaken: vragen, problemen, tips en advies.

Bericht door dbj »

Dus niet geslaagd :nopompom:
Bleek niet meer op voorraad en ook niet meer leverbaar te zijn. Daarna een ander adres gevonden, maar na twee weken hetzelfde verhaal :(
Kreeg in beide gevallen mijn aankoopbedrag netjes teruggestort op mijn rekening.
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Huishoudelijke zaken: vragen, problemen, tips en advies.

Bericht door Crownless »

En als je kledinghoezen koopt? Voor elk kledingstuk een eigen hoes?

Op internet zag ik net dat die per rol van heel veel verkocht worden. Ook van hoezen van 2 meter lang. Das vast voor jurken en lange jassen, maar passen je bodysuits ook in. Dat zijn dan wel van die dunne doorzichtige dingen, maar als je er voorzichtig mee doet...

Ik zou eens vragen bij een stomerij of je er een paar mag hebben. Heb je in ieder geval iets.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
dbj

Re: Huishoudelijke zaken: vragen, problemen, tips en advies.

Bericht door dbj »

Crownless schreef:En als je kledinghoezen koopt? Voor elk kledingstuk een eigen hoes?
Dat is ook een mogelijkheid idd.
Ik kan er ook voor kiezen om het netjes gevouwen in de kast te leggen, ligt het ook stofvrij als het goed is.

Vraag me alleen af of het wel zo'n goed idee is om iets langere tijd opgevouwen en ongebruikt op de plank te laten liggen.
Voor de lycra pakjes verwacht ik geen problemen daarmee. Maar geldt dat ook voor leder en neopreen?
Op de foto welke ik eerder in dit topic gepost heb, zie je links een full-leder dwangbuis hangen.
En geheel rechts hangt een neopreen pak, exact hetzelfde materiaal waar ook duikpakken van gemaakt worden.

Voorheen had ik een hangkast, maar die was niet hoog genoeg en hingen mijn pakjes deels op de bodemplaat.
Een hogere hangkast (>2meter zodat alles vrij kan hangen) ben ik niet tegengekomen.
Plaats reactie