Bikkeltopic!!! (Posten tussen 2:00 en 6:00)

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Bikkeltopic!!! (Posten tussen 2:00 en 6:00)

Bericht door Ravelijne »

Yay voor leuke redenen om te bikkelen! Klinkt als een leuk klein feestje. :)
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: Bikkeltopic!!! (Posten tussen 2:00 en 6:00)

Bericht door pluis »

Jetlag :(

Jetlag als in 'ik kan niet slapen' niet als in 'ik ben alweer wakker'. Dat had ik minder erg gevonden.
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Bikkeltopic!!! (Posten tussen 2:00 en 6:00)

Bericht door Pien »

Feestje!
Gebruikersavatar
Nijntje
Berichten: 35
Lid geworden op: 11 aug 2016, 19:08

Re: Bikkeltopic!!! (Posten tussen 2:00 en 6:00)

Bericht door Nijntje »

Oh die is naar Pluis, sterkte!

Zelf veroorzaakte bikkel hier, iets met een wekker om kwart voor 4 en muziek
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: Bikkeltopic!!! (Posten tussen 2:00 en 6:00)

Bericht door Mack »

Oh ja, er is natuurlijk nog een ander bij-effect van stoppen met die pilletjes. :030:
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
miss_meeko
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2010, 13:38
Locatie: Haarlem

Re: Bikkeltopic!!! (Posten tussen 2:00 en 6:00)

Bericht door miss_meeko »

Pfff. Wat kan een bloedneus en een peuter die ervan overstuur raakt een enorme rommel geven. Nu weer alles schoon en bijna rust in de tent.... slaap lekker weer
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: Bikkeltopic!!! (Posten tussen 2:00 en 6:00)

Bericht door Mack »

:030:
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Bikkeltopic!!! (Posten tussen 2:00 en 6:00)

Bericht door kitten »

Ik lig normaal nooit ergens wakker van. Piekeren leidt bij mij niet tot slapeloosheid. De meest vreselijke dingen kunnen gebeuren, maar ik slaap als een blok. Maar nu lig ik wakker. Ontzettend moe en intens verdrietig. Gisteren exact zeven jaar geleden besefte ik hoe waanzinnig gaaf ik de optredens van mijn meiden vond. Hoe graag ik onderdeel zou zijn van die vereniging. Exact zeven jaar later besef ik me dat dat nooit gaat gebeuren. Niet zoals ik het zou willen. Omdat ik geen piemel heb. Ik word niet serieus genomen in de decorbouwgroep. Ik mag helpen, maar niemand boeit het of ik er ben. Niemand vraagt of ik mee ga wat drinken. Niemand vertelt me wat er gaat gebeuren. Ik had gehoopt dat dat dit jaar anders zou zijn, nu ik zelf geen kind meer bij de vereniging heb en dus niet meer min of meer verplicht kom helpen. Ik had gehoopt nu mee te gaan tellen als gewaardeerde vrijwilliger. Nope. Nog steeds word ik voorbij gekeken. Wordt er gezegd, oh, dat decorstuk is best zwaar, even een man zoeken. HALLO?? Ik sta naast je!! Ik heb een gezonde rug, ik kan dat gewoon! En jonge gast die nog nooit geholpen heeft, geen idee heeft hoe zoiets gaat, krijgt wel verantwoordelijkheid, wordt gevraagd om zijn mening. Ik niet. Ik tel gewoon nog steeds niet mee. Mijn naam werd overgeslagen in het vlugge rijtje bij de bedankjes. En ik HOEF ook geen bedankje. Gewoon een Hey (kitten) we pakken zo nog een biertje, loop nog ff mee! Maar nee... Want ik heb geen piemel. Ik moet braaf kostuums naaien achter het naaimachine. Braaf wasmoeder zijn. Zoals het hoort.

En nu lig ik in bed wakker te wezen, want steeds als ik weg zak, hoor ik de liedjes van de laatste productie. En dan word ik weer verdrietig. Titels als "waarom" en "zeg geen vaarwel" helpen ook niet... Ik wilde het zo graag en ik heb er een jaar lang veel uren in gestoken, maar ik moet het gewoon loslaten. :cry: en toch ga ik het missen.

Gelukkig gaat Facebook me er nog jaren aan herinneren... :roll: Zoals gisteren met die prachtige foto van zeven jaar geleden. :cry: :cry: :cry:
Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Re: Bikkeltopic!!! (Posten tussen 2:00 en 6:00)

Bericht door Heidi »

Wat stom en wat vervelend voor je Kitten! Wat middeleeuws!
Knuffels!
P.s. En ik lig wakker omdat m’n maagzuur killing is. Iemand een tip?
Do more of what makes you happy
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Bikkeltopic!!! (Posten tussen 2:00 en 6:00)

Bericht door Crownless »

Och kitten, wat ontzettend verdrietig en zo, zo, zo stom van die gasten. Ik kan me zo voorstellen hoe het steekt dat een nieuweling wel meteen erbij hoort vanwege man-zijn.
Ik vind ze echt gewoon dom ook. Hoeveel meer mensen zouden er zijn afgehaakt? En hoeveel kinderen leren nu dat decor een mannentaak is, en kostuum en grime voor vrouwen? Is er over 30 jaar een vader of moeder die wel mee wil helpen, maar niet past in het plaatje en dus maar afhaakt?

De jaren vijftig belde, ze wil haar genderstereotypering terug.

Knuffels! Het is stom.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Bikkeltopic!!! (Posten tussen 2:00 en 6:00)

Bericht door Crownless »

Meer dan rennies knagen en de mantra dat het voorbij is na de bevalling kon ik voor mezelf niet bedenken Heidi. Maagzuur zuigt. Soms hielp melk of een yoghurtje ook wel.

Ik werd wakker omdat knullie last had van lucht in zijn lijfje. En lig nog wakker want ik ben gaan piekeren en beetje somber. En ineens zelf ontzettend bewust dat mijn lijf pijn doet want verkouden en stijve spieren en bluhg.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: Bikkeltopic!!! (Posten tussen 2:00 en 6:00)

Bericht door pluis »

Aw :( Kitten wat ontzettend stom en zonde en eh... lullig. Dat er dan ook niet ff een zo'n kerel bij zit die wel verder kan kijken dan zn neus lang is, he. En die dat dan ziet en denkt 'hee, die kitten, daar heb je wat aan.' Soms heb je er maar eentje nodig en dan pakt de rest het ook vanzelf op.

Er valt ook weinig troostends over te zeggen, want dat het hun verlies is, snap jij ook wel, maar daar heb je weinig aan als je er toch geen toegang mee krijgt. Ik had je beter gegund.

Ik ben aan het aftellen. Nog 8 weken en dan hoef ik niet meer elke weekdag op bikkeltijden m'n bed uit. 'T is maar een minibikkeltje in vergelijking met zwanger zijn en alle bijbehorende narigheid, maar ik kan wel kitten de hand schudden over een cultuurje waarin je als vrouw er gewoon nooit echt helemaal bij gaat horen, Dat is hopelijk met acht weken ook voorbij.
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Bikkeltopic!!! (Posten tussen 2:00 en 6:00)

Bericht door Pien »

Kitten, ik hoop dat je nog wat hebt kunnen slapen. Wat ongelooflijk vervelend en naar als er zo met je om wordt gegaan. Of eigenlijk hoe er niet met je om is gegaan.
Knuffels.

@Pluis. Elke werkdag op bikkeltijden eruit is geen minibikkeltje. Dat is slopend. Zeker als je ook op bikkeltijden thuiskomt. En in vergelijking met zwangerschap, tis maar net welke zwangerschap ;) bij de oudste wilde ik er zo nog wel 6. Na de jongste nooit meer haha!
Nog 8 weken Pluis, volhouden en aftellen!
Gebruikersavatar
puppie
Berichten: 91
Lid geworden op: 10 aug 2009, 11:42

Re: Bikkeltopic!!! (Posten tussen 2:00 en 6:00)

Bericht door puppie »

Heidi schreef: P.s. En ik lig wakker omdat m’n maagzuur killing is. Iemand een tip?
Bevallen :lol:
Hier helpt helemaal niks.. helaas
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Bikkeltopic!!! (Posten tussen 2:00 en 6:00)

Bericht door kitten »

Ik bluste maagzuur met vla en melk. Het is echt blussen, lucht hooguit eventjes op.
Plaats reactie