slowchat

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: slowchat

Bericht door eireann »

Dat klinkt inderdaad niet vervelend
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: slowchat

Bericht door Ravelijne »

Heerlijk! Scheelt ook als je overdag wel in de koelte zit.
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door tessie »

Argh kut is dat, voleuse. Wij hebben ook zoiets gehad, voor nog een veel hoger bedrag. Kwam er toen achter wat een tering zooi het is bij de belastingdienst. Weet tot op de dag van vandaag niet of het terecht was. Ik hoop dat ik nooit meer een toeslag hoef te krijgen, want mijn ervaring is dramatisch daarmee.
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 146
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door Peter^ »

Helaas ondanks lakens aan de buitenkant voor ramen binnen 31 graden.
Geniet van de positieve momenten.
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: slowchat

Bericht door thaliya »

Hoe lang zit er eigenlijk tussen voorlopige en definitieve aanslag? Mijn voorlopige heb ik begin juni gekregen, maar kan het echt nog een paar jaar duren voordat de definitieve er is? En bij de definitieve hoor je dus pas ook of je toeslagen moet terugbetalen?

Even wennen weer na India waar het sowieso een zooitje is en Engeland waar je geen aangifte hoeft te doen. Gaat allemaal automatisch.
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door Daantje »

Definitieve aanslagen inkomstenbelasting kunnen tot 3 jaar na einde van belastingjaar worden verstuurd. Ik heb even teruggekeken, maar ik heb de afgelopen jaren steeds gelijk een definitieve aanslag gekregen na mijn aangiftes. Ik weet niet wat factoren zijn waarom je een voorlopige aanslag krijgt. Mijn aangiftes zijn eenvoudig: inkomen, hypotheek, renteaftrek en dat was het wel.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: slowchat

Bericht door Mack »

De belastingen: Leuker kunnen ze het niet maken, wel ingewikkelder! :evil:
Wij hebben ook die ellende met toeslagen gehad en intussen geleerd dat we ongeveer 2 à 3 x per jaar inloggen om de cijfers te checken. En in geval van twijfel hangen we meteen aan de telefoon om met hunzelf de cijfers te checken. Meevallers worden eerst een halfjaar of meer op de spaarrekening geparkeerd.
Daardoor hebben we nu wel voor het eerst sinds tijden een soort van reserve potje.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door Daantje »

Ik werd er door de toeslagen berekening aan herinnerd dat ik mijn zorgtoeslag moest bijstellen. Over vorig jaar een paar tientjes terugbetalen, maar nieuwe baan betekent ook nieuw salaris. Dat al snel bijgesteld met een grove schatting, maar nog even goed rekenen zodat ik niet volgend jaar mijn vakantiegeld in de collectebus van Wopke mag stoppen.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: slowchat

Bericht door thaliya »

Ik denk dat het bij mij te maken heeft met terugkeer naar Nederland halverwege het belastingjaar, ik moest ook nog een papieren aangifte doen.
Verwacht inkomen heb ik hoger staan dan ik daadwerkelijk heb en kinderopvang toeslag heb ik lager staan dan dat ik gebruik. Ik hoop dus heel hard dat het geld dat ik bij de voorlopige aanslag heb gekregen klopt want dan zou ik iig nog wat toeslagen moeten terugkrijgen over 2017.
Nou ja, afwachten dus maar...
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: slowchat

Bericht door Voleuse »

Mijn salaris is deze maand niet uitbetaald door een fout in het systeem :static: Ik heb wel geluk met geld deze maand! (Gelukkig heb ik een spaarrekening en heb ik net vakantiegeld gekregen dus ik kan er wel om lachen maar pfff beter schieten ze een beetje op met het rechttrekken)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: slowchat

Bericht door eireann »

Wat slordig zeg !
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: slowchat

Bericht door Ravelijne »

Yikes!
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: slowchat

Bericht door Pien »

Wat een prutsers.
Dat horen ze meteen recht te trekken
Gebruikersavatar
Jezebel
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 mei 2011, 08:32

Re: slowchat

Bericht door Jezebel »

Nouja, laten we dan hopen dat de financiele narigheid voorlopig weer op is!
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
MrEd
Berichten: 0
Lid geworden op: 04 nov 2016, 14:06

Re: slowchat

Bericht door MrEd »

Soms wil het helpen om het door iemand anders te laten doen (lees een deskundig en gediplomeerd belastinginspecteur) kost wel ff wat maar je heb er een hoop aan
Niet het geweld maar
Het goede vernietigt het kwaad
tolstoi
Plaats reactie