slowchat

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: slowchat

Bericht door pluis »

Fijn dat dat plan van tafel is. Dat was gewoon onmenselijk.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: slowchat

Bericht door eireann »

Rozetje is een 2 of een 8. En bij de 8 zet ze haar voetje neer op bed met knie omhoog <3 (ze slaapt wel zonder kussen)
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: slowchat

Bericht door Ravelijne »

Het is af en toe nog wel zonnig, maar het voelt al echt als nazomer... Deze week maar alle tomaten gaan oogsten die in de tuin nog aan de struiken hangen.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: slowchat

Bericht door Voleuse »

Nou ik ben weer terug op mijn werk hoor. Ik had voor de vakantie aan de opleidingscoördinator gevraagd om een afspraak om mee te denken over opleidingen. En nou heeft ze me een mailtje gestuurd met allemaal linkjes naar communicatie trainingen? Uhhh, hoe heb ik de indruk gewekt dat ik daar naar ik zoek was? Omdat ik een autist ben zeker :eerie:. Maar misschien trek ik nu wel te snel een conclusie. Maar ik heb er iig al meteen geen zin meer in, ik moet echt eens op zoek naar iets anders. Ik zit hier al veel te lang.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: slowchat

Bericht door chell »

Wat voor werk doe jij ook alweer voleuse?
Deleted User 178

Re: slowchat

Bericht door Deleted User 178 »

Vervelend Voleuse!
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: slowchat

Bericht door kitten »

Ik ben verdwaald in het streekarchief. :lol:

We overwegen de schuur te verbouwen en daarvoor ben ik informatie aan het verzamelen. Wat kan er, wat zijn voor- en nadelen, wat is er aan wetgeving etc etc. De financieel adviseur (tevens makelaar) verwees me naar de gemeente en die verwees me naar het streekarchief en nou heb ik bouwvergunningen gevonden waarvan de oudste uit 1912 komt! Fascinerend, dit allemaal! Het gebouw, ons huis, komt vermoedelijk van rond 1850. Ik vind dat zó bijzonder! De gedachte dat het leven zoals weerspiegeld in Downton Abbey in dezelfde periode heeft afgespeeld als dit huis!

Teksten als "Naam van den aanvrager, naam en woonplaats van den bouwmeester of werkbaas die met de uitvoering is belast." en "Ik heb de eer Uw geacht College beleefd te verzoeken vergunning te willen verleenen tot het aanbrengen van een winkelpui in het winkelhuis aan de (oude spelling straatnaam), alhier, bewoond door den Heer van (naam) en wel volgens bijgaande teekening in duplo."
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: slowchat

Bericht door Voleuse »

Ik werk bij xxxxxxxxxxx (mod edit op verzoek)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: slowchat

Bericht door Ravelijne »

Gaaf, @kitten! Lijkt me bijzonder om te lezen en die verbinding terug de tijd in te zien.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: slowchat

Bericht door Voleuse »

Oke er is geen ranttopic meer volgensmij dus ik zet dit maar in de slowchat. Ik erger me namelijk zo aan deze reclame:

https://youtu.be/G2KvkaB8MkQ

Vriendelijke damesstem: Kinderen zouden eigenlijk meer planten moeten eten (Oké sure)
Ja! Planten! (Zo'n revolutionair concept is dat nou ook weer niet hoor dame)
Neee, niet alles van de plant natuurlijk, alleen het beste (Goed oke, alleen het beste)
Alleen de olie! uit de zaadjes!
Alleen
de
olie..............?
VRIEND WAAR HEB JE HET OVER

Hoe bedoel je olie is het beste van een plant?? Wat dacht je van vitamines, of mineralen? Of vezels of eiwitten of letterlijk ALLES BEHALVE DE FUCKING OLIE. Fuck het broodje met hummus en plakjes komkommer, geef ze een boterham gedrenkt in olijfolie want dat is echt het beste arghdtdtyfg :frusty:
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: slowchat

Bericht door eireann »

Welles!

Ik heb hem ge-upt voor je :)
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: slowchat

Bericht door kitten »

:schater: schitterende rant!
Deleted User 1996

Re: slowchat

Bericht door Deleted User 1996 »

kitten schreef:Ik ben verdwaald in het streekarchief. :lol:

Teksten als "Naam van den aanvrager, naam en woonplaats van den bouwmeester of werkbaas die met de uitvoering is belast." en "Ik heb de eer Uw geacht College beleefd te verzoeken vergunning te willen verleenen tot het aanbrengen van een winkelpui in het winkelhuis aan de (oude spelling straatnaam), alhier, bewoond door den Heer van (naam) en wel volgens bijgaande teekening in duplo."
Wat zouden ze anno 2018 opkijken in het gemeentehuis wanneer je een bouwaanvraag doet in deze bewoordingen. Ja, er zijn mensen die heel kundig zijn om teksten te schrijven in oud-hollandsch.
Ik zou hun gezichten wel willen zien wanneer ze die aanvraag lezen...
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: slowchat

Bericht door Ravelijne »

Prachtig ook om je voor te stellen dat dat waarschijnlijk nog met een kroontjespen geschreven werd. Of was het al wel getypt, @kitten?
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: slowchat

Bericht door kitten »

Het meeste is getypt, maar ook daarin herken je de oude, mechanische typemachines. En op eentje zit zelfs een ouderwets waszegel! Die dus ook is ingescand. :D
Plaats reactie