slowchat

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: slowchat

Bericht door chell »

Ik heb dat op mijn werktelefoon ook heel lang gehad. Irritant!
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: slowchat

Bericht door Pien »

Kan je werkgever je geen ander nr geven?
Gebruikersavatar
skaoot
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2010, 18:08
Locatie: Den Bosch

Re: slowchat

Bericht door skaoot »

Irritant!
Zo krijgen wij nog regelmatig post van vorige bewoner (2 jaar later!) En soms ook dingen waarvan ik denk lijkt me belangrijk. Oh well.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: slowchat

Bericht door Ravelijne »

Adres doorstrepen, 'adres onbekend' in grote blokletters erop zetten, en terug in de brievenbus gooien. Dan weet de instantie in ieder geval dat ze de juiste persoon niet bereikt hebben.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: slowchat

Bericht door Voleuse »

Ja bij post inderdaad gewoon retour afzender sturen (ik schrijf er altijd op 'woont hier niet'), dan stopt het vanzelf.
Maan bij telefoon is dat lastiger, staat het nummer soms nog ergens op de website verkeerd ofzo?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
skaoot
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2010, 18:08
Locatie: Den Bosch

Re: slowchat

Bericht door skaoot »

Ravelijne schreef:Adres doorstrepen, 'adres onbekend' in grote blokletters erop zetten, en terug in de brievenbus gooien. Dan weet de instantie in ieder geval dat ze de juiste persoon niet bereikt hebben.
Zou je denken maar toch kwam er dan soms toch nog eens post. Maar ik doe het toch maar.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: slowchat

Bericht door eireann »

Er zijn bedrijven die geen fuck doen met retour gestuurde post. Als het blijft komen gaat het zo naar het oud papier. Ik blijf niet bezig. (ik krijg nog 2x per jaar post voor een oud bewoner, woon er nu bijna 8 jaar)
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: slowchat

Bericht door kitten »

Ik heb na de derde retour wel eens gebeld. Was een groot bedrijf, energie of zo. Die legden me uit dat ze een automatische postopener hadden die gewoon alle brieven open trekt. Tekst op de envelop werd daarom niet gezien... Ergens vind ik het een vaag verhaal, maar ok.
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: slowchat

Bericht door Ravelijne »

Ja, beetje suf, want het is wel een document wat ze zelf al verstuurd hebben. Dus lijkt me logisch dat je dan weet dat het niet klopt. Ik heb ook wel eens een deurwaarder voor een vorige bewoner aan de deur gehad. Maar gelukkig drong die niet aan of zo, ik hoefde alleen maar te zeggen 'die woont hier niet'.
Gebruikersavatar
cinderella
Berichten: 95
Lid geworden op: 09 aug 2009, 10:58
Locatie: Overijssel

Re: slowchat

Bericht door cinderella »

skaoot schreef:
Ravelijne schreef:Adres doorstrepen, 'adres onbekend' in grote blokletters erop zetten, en terug in de brievenbus gooien. Dan weet de instantie in ieder geval dat ze de juiste persoon niet bereikt hebben.
Zou je denken maar toch kwam er dan soms toch nog eens post. Maar ik doe het toch maar.
Ook de rode print doorstrepen die de computer op de envelop heeft geprint, want daar staan jouw gegevens nog op.
toen doet er nu niet meer toe
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: slowchat

Bericht door Pien »

skaoot schreef:Irritant!
Zo krijgen wij nog regelmatig post van vorige bewoner (2 jaar later!) En soms ook dingen waarvan ik denk lijkt me belangrijk. Oh well.

Wij ook. Tot rouwkaarten aan toe. Zelfs een pakketje op ons adres laten bezorgen. 7 jaar na verhuizen....
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: slowchat

Bericht door Crownless »

Ik heb toen ik op kamers woonde, 3 maanden lang stug alle post van oud bewoners retour afzender gestuurd. We kregen daar 5 keer zoveel post voor oud bewoners dan voor onszelf. En daardoor miste je zelf soms post omdat het in die enorme stapel lag. Plus, er zat ineens ook een incasso dreigbrief bij. Ik had geen zin in gedoe, dus die maar gebeld, en daarna dus gaan retourneren. En dat hielp echt heel goed. Soms nog een brief "aan de bewoners van dit pand" met de vraag waar de oud bewoner was gebleven (geen idee, studentenflat, kan overal heen zijn).

Motiveerde mij ook heel erg om goed de adreswijziging door te geven.

Wij krijgen soms nog reclame voor de vorige bewoners, maar niet echt ontzettend gerichte post.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: slowchat

Bericht door pluis »

Stroomstoring op t werk. Half uurtje fanatiek archief gemaakt en mappen leeggehaald. Nu is er weer stroom maar is het duimendraaien tot het serverpark weer draait.

:gaap:
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door Daantje »

Oei, serverparken opstarten kan wel even duren. Geen noodstroomvoorziening?
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: slowchat

Bericht door pluis »

Nee, daar zijn we dan weer te klein voor - serverpark is ook een beetje dichterlijke vrijheid, we hebben er maar een paar :)
Plaats reactie