slowchat

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: slowchat

Bericht door Voleuse »

Ik HAD plannen vandaag. Maar t schiet niet zo op allemaal en net viel ik in slaap :P. We zullen het maar een uitrustdagje noemen.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: slowchat

Bericht door Pien »

Haha, ik heb ook een middag dutje gedaan.
En de eerste erwtensoep gekookt.
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: slowchat

Bericht door chell »

Ik heb voorgelezen over Pippi Langkous, Prinses Prutje, Dikkie Dik en nog zo wat van die dingen
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door Daantje »

Ik heb een rustig weekendje, dat was wel nodig ook. Rondje ikea. Gewerkt aan het in elkaar zetten van die leren dobbelsteen. Vanmiddag een wandelingetje over de hei en daar een goede hand vol beukennootjes en eikels verzameld voor het voorjaar. En dadelijk pannenkoeken bakken.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: slowchat

Bericht door Voleuse »

Ohja ik had die Shephards pie van chell geprobeerd gisteren (Chellpards pie? :schater: ). Was best lekker, alleen ik was de worchestersaus vergeten dus het was een klein beetje flauw. Maar ik kan vandaag gewoon iets in de oven schuiven, yay.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: slowchat

Bericht door chell »

Hier is de BBQ aangestoken en eten we bratwurst mit kartoffelsalat. When in Germany... Gisteren had ik ook al curryworst.
Gebruikersavatar
isara
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2014, 12:53

Re: slowchat

Bericht door isara »

Daantje schreef:Da's wel jammer Chell, om zo het seizoen af te sluiten. (Is er een echt trouwseizoen eigenlijk, of loopt dat het hele jaar door?)

Net met rijles mijn eerste stukje snelweg. Ik snap nu waarom iedereen zegt dat er die eerste keren snelweg die instructeur naast je 'harder, harder, harder, harder' roept. Ik reed echt heeeeeel hard! Toch heus wel euh... 90 waar je 130 mag .:oops: Dus toen nog maar verder intrappen en doorschakelen. Ik heb nèt de 120 gehaald volgens mij.
Hahaha ja heel herkenbaar! Ging het goed verder?
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: slowchat

Bericht door eireann »

We zijn de nacht doorgekomen zonder te spugen en het bed te hoeven verschonen! Hoezee!
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: slowchat

Bericht door Ravelijne »

Klinkt goed! Begon het bij jou als een branderige keel en een rillerig gevoel toevallig? :(
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: slowchat

Bericht door eireann »

Nee, begon met flauw voelen, ik dacht dat het kwam omdat ik niet genoeg had gegeten. Toen wat gegeten en dat vrij snel uitgespuugd. Toen waren de rapen gaar. (dat was zondag eind van de middag/begin van de avond). Nu voel ik me nog wat slapjes en bleh en mn buik rommelt wat.
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: slowchat

Bericht door eireann »

Tussen 7.30 en 12.00 komt de afvaldienst grofvuil ophalen bij me. ik houd niet van zulke brede tijdsopties. Heb toch het gevoel dat ik niet even iets kan gaan doen.

Moet nog ontbijten, wel honger maar geen trek. ofzo.
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: slowchat

Bericht door eireann »

Nou ze zijn weer geweest hoor. Echt die 15 euro voorrijdkosten zijn het zo waard! (kan je nog geen aanhanger van huren, als ik al een trekhaak had). Hup hup alles weg. 5 minuten werk.
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door Daantje »

Halen ze het dan ook binnen bij je op, dat zo'n tijdsslot geven?

Hier is het afspraak maken voor ophalen en op de ophaaldag voor x uur aan de weg zetten.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: slowchat

Bericht door chell »

Ja bij ons idd ook afspraak voor een dag en dan gewoon aan de weg zetten. En dan is de helft ook meteen weg, nog voor de afvaldienst komt.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: slowchat

Bericht door eireann »

Het kost 5 eurocent per kilo, dus met alleen neerzetten ben je er niet, moet thuis zijn om te betalen (die 5 cent kost het ook per kilo als je het brengt). Ze trekken het wel de garage uit ook, maar dat is omdat mijn garage heel gunstig staat ten opzichte van de straat.
**Self Rescuing Princess**
Plaats reactie