slowchat

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: slowchat

Bericht door JJV »

Ik begrijp via mn leerlingen dat er een seventies revival aan komt. Dus wild gekleurde jassen zou geen probleem moeten zijn binnenkort.

Ik heb paar jaar terug bij een esprit outlet (onder station bijlmer) een soort neopreen achtige jas gescoord die nu nog veeel te warm is.. Maar waar ik bij ijzige regenbuien toch wel erg blij mee ben. Wel effen zwart. Maar das hoe ik rol.
~\v/~
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: slowchat

Bericht door Voleuse »

No such thing als teveel boob :neenee:
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: slowchat

Bericht door Pien »

Hahahaha teveel boob had ik vroeger echt moeite mee. Zeker toen ik minder dik was en ik dus echt geen jurkjes kon vinden die pasten, want of het was vormloos of de boobs pasten er niet in. Dingen met knoopjes kon alleen maar met iets eronder want knoopjes pasten nooit dicht.

Nu lijkt er ook meer te koop voor grotere maten. Maar alsnog ga ik met 3 bikini's op vakantie nadat ik in Italië een bikini nodig had want de mijne ging kapot en de verkoopster pakt de grootste maat, laat enthousiast zien hoever het rekt. Ik denk dat ik er 3 nodig had om mijn borsten in kwijt te kunnen.
Ik kan er nu om lachen maar toen vond ik het verschrikkelijk.
Ik ben nu best blij met mijn boobs. Zeker in een mooie bh. En nu wil ik minder buik. Het is ook nooit goed :shutup:
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: slowchat

Bericht door Voleuse »

Jaa, ik snap ook dat het met kleding en BH's en rugpijn en dergelijke onhandig kan zijn. Maar ik vind ze gewoon zo mooi :mrgreen:
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: slowchat

Bericht door Pien »

Grijnst. Okeeee daar heb je gelijk in. Er zitten hele mooie exemplaren tussen. Best veel.
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door Daantje »

Voleuse schreef:Jaa, ik snap ook dat het met kleding en BH's en rugpijn en dergelijke onhandig kan zijn. Maar ik vind ze gewoon zo mooi :mrgreen:
Totally agree. Boobs!!! Al heb ik small boob privileges zoals no-bra days, zonder dat ik ergens last van krijg.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: slowchat

Bericht door chell »

Ik hoef ook niet per se minder boob. Nou ja, beetje minder zou wel mogen. Minder buik wil ik ook!

En no-bra days kunnen bij mij echt alleen binnenshuis.
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: slowchat

Bericht door Pien »

chell schreef:Ik hoef ook niet per se minder boob. Nou ja, beetje minder zou wel mogen. Minder buik wil ik ook!

En no-bra days kunnen bij mij echt alleen binnenshuis.

Ja. Pas had ik een no-bra day bedacht. Note to self: doe de deur op slot. Er is nog nooit zoveel onverwacht (maar heel lief en leuk en gezellig) bezoek gekomen.
Toch maar wel ff snel een bh aangedaan
Gebruikersavatar
JerryM
Berichten: 0
Lid geworden op: 19 okt 2009, 07:51

Re: slowchat

Bericht door JerryM »

Meer laagjes, Daantje.
Ik had het gisteren ook hoor, het was echt fris. En zeker met die koude wind.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: slowchat

Bericht door Ravelijne »

Sommige wollen jassen zijn wel winddicht, als de wol dicht geweven is en gevilt of gevold (voor zover dat niet hetzelfde is). Dus van die echte 'mantelstof' wol. Maar die zijn vaak ook meteen ontzettend duur want die stof is ook echt een stuk duurder.

Ik zit met winterjassen ook altijd enorm omhoog. Ik zit met die textielverf allergie en jassen heb ik nog niet gevonden in van die ecologische kleurstoffen waar ik wel tegen kan. Dus ik kijk sowieso eigenlijk altijd naar witte jassen die ook een witte voering hebben (wat dus best zeldzaam is, meestal is de voering dan juist weer een kleurtje, voor het leuk). En dan blijft er ook niet veel over. Ik heb er ééntje in een kleurtje waar ik tegen kan van Zilch, maar die is idd bij lange na niet winddicht en volgens mij ook niet bijzonder waterdicht.

Wat wel redelijk helpt is een wollen omslagdoek er overheen. Ik heb een geweven alpaca omslagdoek (breisel is meestal losser) die wel echt heel veel weersbescherming toevoegt. In de herfst ga ik rustig met alleen die omslagdoek naar buiten, nog. Als het nog kouder wordt, sla ik die over mijn winterjas heen om.

Grappig genoeg is het andere wat tegen kou helpt op blote voeten lopen. I know, weirdo, maar ik heb het wel sterk gemerkt. Daar zit echt de temperatuurregeling en als die goed werkt (dus dat je buiten niet meer meteen koude voeten hebt), dan blijft de rest ook op temperatuur. Zelfde reden dat de traditionele sauna-gang begint met warm voetenbad en ook weer eindigt met warm voetenbad na koude dorpeling. Ik merkte het een keer heel sterk toen ik 's avonds toen het al was afgekoeld in een dun jurkje naar huis liep. Ik had mijn schoenen juist wel aan, om het nog een beetje warm te hebben, maar ik leek het alleen nog kouder te hebben. En idd, toen ik mijn schoenen uitdeed had ik het meteen minder koud.

Maar dat is a) een hard core oplossing en b) bij echt sneeuw en zo doe ik dat ook niet meer. Dat kan ook nog wel, schijnt, maar dan moet je echt zo'n Wim Hof 'Ice Man' training doen, en zo hardcore ben ik ook niet. :D

Edit: Wat Jerry zegt dus. Maar dan met veeeeeeel meer woorden. :D
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: slowchat

Bericht door Voleuse »

Hier is elke dag no-bra day haha, bralettes all the way (of eh, gewoon niet dus)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door phedre »

hier ook altijd no-bra day, tenzij het sociaal noodzakelijk is of t echt n deftig uitje is ofzo. Ik vind t ondingen, zitten niet prettig, ook goede en nagemeten maten niet. Maar ik heb gewoon hekel aan ondergoed, draag t echt zo weinig mogelijk
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: slowchat

Bericht door chell »

Ja, zo'n echte hele dure wollen jas is wel echt heel lekker warm. Maar duur. En ik kan ook niet zo goed tegen echte wol, want dat prikt. Ik bedoel met "wollen" jas dus waarschijnlijk eigenlijk vooral neppe wollen jassen :') Geen idee waar de jas die ik nu nog heb van gemaakt is. Stof iig.
En wol of stof vind ik dus vooral ook niks met regen. Dan heb je nog 2 dagen een doorweekte jas hangen.

Gedoehoehoe!

Ik zou best tevreden zijn met gewoon een simpele warme en waterdichte parka, zonder dekbedeffect. Maar dan NIET in zwart, groen of donkerblauw en zonder bontkraag. Gewoon lekker gevoerd met teddy.
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: slowchat

Bericht door Ravelijne »

Bontkraag is vaak afneembaar, misschien opent dat wat perspectieven? Bon Prix heeft wel gekleurde jassen in grotere maten, volgens mij, maar weet niet of daar een model tussen zit wat jouw smaak is.
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: slowchat

Bericht door chell »

Bonprixjassen vind ik doorgaans niet mooi. Die ogen vaak IRL heel goedkoop en zijn ook kwalitatief niet heel goed. En nadeel van afneembare bontkragen vind ik weer dat er dan lelijke drukknopen te zien zijn. Verder ben ik niet lastig hoor.
Plaats reactie