slowchat

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: slowchat

Bericht door Voleuse »

Goed bezig anne, vandaag gaat de dag zijn dat we dingen doen (sprak zij hoopvol)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: slowchat

Bericht door kitten »

Hahaha, je bent nog steeds verbaasd hè Anne? :lol:
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: slowchat

Bericht door eireann »

Yup.
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: slowchat

Bericht door eireann »

Go voleuse! Maak een todo tada lijstje!
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: slowchat

Bericht door Ravelijne »

Go Anne! :)
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: slowchat

Bericht door Crownless »

Weet je aan wie ik vandaag ineens dacht? Brabbeldasje. Ondanks wat er gebeurd is, hoop ik dat het goed gaat met haar.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
miss_meeko
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2010, 13:38
Locatie: Haarlem

Re: slowchat

Bericht door miss_meeko »

Tijd terug (alweer een jaartje ofzo) een berichtje van haar gehad. Ze had haar leven beter op orde en was met een schone lei nu weer terug aan het komen in beperkte mate in de kinkwereld. Ze zag de toekomst positief in en wilde nog haar excuses aanbieden.

Die aanvaard en veel succes gewenst. Dus hoop dat het nog steeds goed met haar gaat.
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: slowchat

Bericht door Ravelijne »

Wat tof om te horen. Ik zag niet zo lang na wat er hier gebeurt was haar profiel op Fet nog eens in het voorbijgaan, en toen had ik de indruk dat ze goed bezig was en de goeie kant op aan het gaan. Fijn om te horen dat het goed met haar gaat.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: slowchat

Bericht door kitten »

In de tijd dat ik nog caretaker was, wat best ruim na haar tijd hier was, heeft ze nog valse profielen op FetLife gehad. Dus ik ben nog niet heel happig op het aanvaarden van excuses of het geloven dat ze haar leven gebeterd heeft.
Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Re: slowchat

Bericht door Heidi »

Nieuwsgierig aagje dat ik ben; oude berichten terug gelezen. Niet gezellig... (laat ik het zo maar noemen)
Do more of what makes you happy
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: slowchat

Bericht door Voleuse »

kitten schreef:In de tijd dat ik nog caretaker was, wat best ruim na haar tijd hier was, heeft ze nog valse profielen op FetLife gehad. Dus ik ben nog niet heel happig op het aanvaarden van excuses of het geloven dat ze haar leven gebeterd heeft.
Nee dat heb ik ook.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
miss_meeko
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2010, 13:38
Locatie: Haarlem

Re: slowchat

Bericht door miss_meeko »

Ik denk dat ze zeker een lange weg te gaan heeft/had. Maar geloof wel dat mensen zich op den duur (ook als er terugvallen zijn) kunnen beteren. En het drama wat er toen was heb ik nooit meer in die mate voorbij zien komen dus heb ik gewoon goede hoop.
Maar snap ook zeker de sceptische gevoelens. Denk dat het goed is dat ze in ieder geval niet teruggaat naar waar ze het het meest verprutst heeft.
Verder zelf ook geen contact meer hoor. Ook geen behoefte aan. En dat lijkt mij prima voor beide partijen.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: slowchat

Bericht door kitten »

Ik ben nu bijna twee jaar aan het schrijven met een gevangene in Amerika. Ze was veroordeeld voor tippelen. En morgen komt ze vrij!!

Eerst met brieven over en weer. Ongeveer een jaar geleden ging het digitaal en kon ze bij de kiosk op een publieke computer een kwartiertje een e-mail typen. Toen heb ik haar ook gesponsord zodat ze een tablet van dat systeem kreeg, zodat ze vanuit haar eigen cel kon typen. En nu zitten haar 6 jaren erop!

Heel benieuwd, morgen of overmorgen zal ze wel bellen en dan gaat ze ook op Facebook enzo. :D
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: slowchat

Bericht door eireann »

Wat bijzonder kitten!
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: slowchat

Bericht door Mack »

6 jaar gevangenis voor tippelen? :shock:
Ben ik nou raar of is dat zwaar overtrokken? In welke staat is dat?
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Plaats reactie