slowchat

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door tessie »

Voleuse schreef:Ugh ik ben echt een beetje verslaafd aan de kitkats met pindakaassmaak, ik vind ze echt ZO lekker. Maar niet alle winkels hebben ze, en als ik ze in huis heb zijn ze ook zo weer weg. Dus nu zit ik weer een beetje over kitkats te dromen (zal ik anders even naar de winkel gaan...? Wat is er groter, de roep om kitkats of de roep om lui op de bank te blijven :P)
Hahahaha :D Ik vind die roze kitkats dus echt SUPER lekker en daar zit ook geen aroma in. In de normale platte versie dan, in die dikke versie weer wel. Maar die hebben ze dus ook lang niet overal. En als ik er dan één (of twee) heb, dan zijn ze ook zo weg :O
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: slowchat

Bericht door eireann »

Roze kitkats?
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Toran
Berichten: 39
Lid geworden op: 10 aug 2009, 09:31

Re: slowchat

Bericht door Toran »

"Just erotic. Nothing kinky. It's the difference between using a feather and using a chicken."

— Terry Pratchett (Eric)
Gebruikersavatar
miss_meeko
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2010, 13:38
Locatie: Haarlem

Re: slowchat

Bericht door miss_meeko »

Ze liggen hier best vaak bij de Ah bij de kassa... ik kan ze erg aanraden :)
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door Daantje »

Vanmorgen met rijles de toeristische rondrit gedaan. Door Naarden-Vesting :shock: Dat is een behoorlijke uitdaging als je voertuigbeheersing nog niet je van het is. Ik merk dat ik het nog lastig vind om in te schatten hoeveel die auto om je heen uitsteekt.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Deleted User 1996

Re: slowchat

Bericht door Deleted User 1996 »

Ow, rijles en dan in de smalle straatjes van een oude stad. Dat valt idd niet mee als je nog weinig ervaring hebt. Ook met al het andere verkeer aldaar. Als je schadevrij hebt gereden is dat toch een mooi resultaat.
Succes met alle nog komende rijlessen. Ik heb het ook ooit moeten leren, incl. theorielessen.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: slowchat

Bericht door Voleuse »

Ohhhhhh ik moest vanochtend met mijn kat naar de dierenarts en ik zit al een beetje krap want Japan en also ik ga naar een feestje vanavond en uit eten. En dinsdag naar de film.

Pray for my bank account please (beter is mijn sociaal leven echt fantastisch en mijn ass blauw na al dit haha)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: slowchat

Bericht door Pien »

Nieuwe week. En wat voor één. Maar nu eerst koffie

Sinterklaas begint een serieus ding te worden hier
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: slowchat

Bericht door chell »

Het is saai op kantoor vandaag. Mijn kamergenoot is ziek (ik mis hem eigenlijk niet, maar aangezien hij normaal 5 kwartier in een uur praat EN tegen zichzelf praat als hij iets aan het doen is, is het meteen wel erg stil). De externe die er normaal op maandag is, is er ook niet. Mijn manager is met vakantie. Alle andere flexmensen zonder vaste werkplek zijn niet hier/vrij/in ieder geval niet bij mij neergestreken. De servicedesk komt zowaar eens niet met vragen.

En nu verveel ik me. Genoeg te doen, maar ik kan me nergens echt toe zetten.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: slowchat

Bericht door Voleuse »

tegen zichzelf praat als hij iets aan het doen is
Ohhh daar zou ik echt gillend gek van worden.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door phedre »

LOL. Ik doe dat zelf ook heel vaak, zeker als het niet helemaal gaat zoals ik wil, ga ik lopen foeteren op mezelf
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door Daantje »

Oh ja, ik praat ook constant hardop tegen mezelf. Als mensen daarop reageren zeg ik altijd: "Dat kan twee dingen betekenen: óf ik ben gek, óf ik ben geniaal. En ik kan bewijzen dat ik niet gek ben, daar is een vuistdik dossier van."
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: slowchat

Bericht door thaliya »

Hoe was het bij de dierenarts, Voleuse?
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: slowchat

Bericht door Voleuse »

Oh, lief dat je t vraagt :) . De dierenarts dacht aan een blaasontsteking en ik moet nou 7 dagen pijnstilling geven en dan kijken hoe het gaat. Maar vanochtend heb ik geen gemauw meer gehoord dus dat is een goed teken.

Mijn kat was wel echt super bang ik vind dat altijd echt ZO zielig!
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: slowchat

Bericht door thaliya »

Dat klinkt goed! Zo sneu als ze zo bang zijn.

Wij hebben sinds een paar weken ook weer een kat in huis. Onze eigen kat uit Engeland die een paar maanden bij ons logeert.
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Plaats reactie