slowchat

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: slowchat

Bericht door juffie »

Yes!
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: slowchat

Bericht door chell »

Zometeen komt als het goed is iemand mijn Magimix kopen. Helemaal uit Lelystad!
Ik heb echt een hekel aan dat Marktplaatsgedoe, hopelijk neemt ze hem ook echt mee en gaat niet nog proberen te onderhandelen enzo.
Bitemarks
Berichten: 15
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:17
Locatie: Zelhem

Re: slowchat

Bericht door Bitemarks »

Laat maar lekker proberen als ze er het halve land voor door reizen. Kleine kans dat ze met lege handen weer terug willen gaan. ;)
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door Daantje »

Ik zou standvastig zijn Chell. Die Magimixen verkopen prima, en het alternatief van Thermomix kost nóg meer.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: slowchat

Bericht door chell »

Het was een hele aardige mevrouw die totaal niet moeilijk deed (alleen een eeuwigheid bleef kletsen). Ze heeft zonder onderhandelen contant mijn vraagprijs op tafel gegooid. Die overigens wel vrij laag was ten opzichte van de nieuwprijs, maar ik heb het ding gekregen en heb geen bon enzo.
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: slowchat

Bericht door chell »

En een ruimte in mijn keukenkastje nu! Jeuj!
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door tessie »

Oh ik doe dat ook nooit, ter plekke nog onderhandelen. Je spreekt toch van tevoren een prijs af? Lijkt me echt irritant als mensen dat zouden doen :O
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: slowchat

Bericht door chell »

Toen R. en ik gingen samenwonen en we beiden veel huisraad over hadden, gebeurde dat dus echt de héle tijd. Ik verkocht bijv. een vaatwasser en mensen gingen echt ter plekke afdingen omdat de deur een beetje piepte. Gek werd ik er van. En bij een verhuizing zit er tijdsdruk achter, want mijn flat moest leeg natuurlijk.
Gebruikersavatar
Jezebel
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 mei 2011, 08:32

Re: slowchat

Bericht door Jezebel »

O dat heb ik nog nooit gehad, dat is wel echt heel irritant ja. Fijn dat je weer ruimte hebt (tot het volgende apparaat dan :) )
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: slowchat

Bericht door Ravelijne »

Vind ik ook weer niet zo raar, omdat je het item dan pas in het echt ziet. Ik ben ook wel eens van gedachten verandert toen ik het dan in het echt zag (in stukken en beschadigd, en op de foto in elkaar met een kleedje over de lelijke plekken bijvoorbeeld). Maar mensen kunnen er een sport van maken, natuurlijk...
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door tessie »

Ja als het er in het echt heel anders uit ziet, snap ik het wel. Maar anders niet. Je spreekt gewoon een prijs af en als het item dan hetzelfde is als wat er ook aangeboden werd, moet je verder niet moeilijk doen toch...
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: slowchat

Bericht door chell »

Ja maar het gaat mij dus vooral om die laatste categorie. Het is ook een beetje een cultuurding. Turkse en Marokkaanse kopers proberen veel vaker af te dingen dan Nederlandse kopers. Wij zijn dat handjeklapgebeuren niet gewend, je betaalt gewoon wat er op het prijskaartje staat (behalve als je een nieuwe keuken koopt)
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door tessie »

Ik zou dat dus niet eens durven te doen he... Zelfs niet als er ineens wel een kras op het tafeltje zat ofzo. Ik ben echt een schijterd met zulke dingen. Vind het ook gewoon niet beleefd haha!
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: slowchat

Bericht door chell »

Als het echt heel erg tegenvalt dan wel denk ik. Maar verder ook niet. En al helemaal niet omdat een deur van een apparaat piept ofzo. Dat is tenslotte een kwestie van een beetje olie.

Maar ik koop ook liever tweedehands in een Kringloopwinkel ofzo dan direct van mensen. Hoewel ik het wel een aantal keer gedaan heb met objectieven en met vintage meubels.
Gebruikersavatar
puppie
Berichten: 90
Lid geworden op: 10 aug 2009, 11:42

Re: slowchat

Bericht door puppie »

Ik vind marktplaats helemaal geweldig!
Het is ondertussen echt een sport om de dingen die ik wil hebben op marktplaats voor minder dan de helft te vinden :lol:
Maar ter plekke afdingen, dat zou ik niet durven denk ik. (Mits het artikel echt heel erg beschadigd is ofzo)
Plaats reactie