slowchat

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: slowchat

Bericht door Voleuse »

(Mits het artikel echt heel erg beschadigd is ofzo)
*gaat een beetje dood vanbinnen*
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: slowchat

Bericht door Ravelijne »

@Chell En dan had je mij op pad gestuurd voor dat theeservies voor de Classy Campers wat je op marktplaats gevonden had! :shock: ;)
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: slowchat

Bericht door chell »

@voleuse *ook*

@Ravelijne ik kan heel goed dingen vinden ;) en ook goed delegeren haha
Gebruikersavatar
miss_meeko
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2010, 13:38
Locatie: Haarlem

Re: slowchat

Bericht door miss_meeko »

Gisteren Gizmo naar het asiel gebracht. Ze waren superaardig en de verblijven vielen ook wel mee. Maar het was echt een rotdag. En nu is het ineens zo stil in huis ookal lopen er nog 3 rond. Deze was toch net wat vocaler dan de rest....
Dus nu aan het opruimen en tegelijk Toran op stap gestuurd om een peuterklimrek met glijbaan voor op zolder te kopen. 100% emotieaankoop via marktplaats dus hoop dat het er goed genoeg uitziet. Zou best tof zijn om de ruimte op zolder nog meer tot speelkamer te kunnen maken.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: slowchat

Bericht door kitten »

Alsnog afdingen doe ik ook nooit. Als het erg tegenvalt, neem ik het niet mee. Toen ik een gameboy zocht heb ik dat gedaan. Een kapotte pixel is iets wat de waarde flink vermindert en die zie je ook direct. Dan loopt er een lijn door je scherm. De meesten vermelden dat in de ad en dan is ie minder waard. Deze had dat niet gedaan. Dan telt mijn bod niet hoor. Ik zag het ook direct en nee, dan ga ik ook niet afdingen, ik wilde een gameboy die in orde is. Later wel gevonden. :)
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: slowchat

Bericht door Mack »

Ik probeer wel op de site van marktplaats de laagst mogelijke prijs te krijgen. Maar als een prijs is afgesproken hou ik mij er ook aan. Tenzij het aangebodene echt niet aan de omschrijving voldoet. Dat heb ik maar een keer gehad.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: slowchat

Bericht door Voleuse »

Ohh nee mijn kat ligt op mijn schoot te slapen, rip de afwas doen hoe kan ik ooit nog opstaan zo.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: slowchat

Bericht door Voleuse »

Ik dacht gisteren slim te zijn en voor het knopen van vandaag even een yogales mee te pakken. Maar het was een of andere debiele yogastijl waarbij de instructrice elke persoon individueel in de houding forceert. Wat opzich goed is, want yay individuele aandacht, maar ik was zo bang dat ze naar me toe zou komen om mijn houding te corrigeren (want blijf van me af aub) dat ik wel heel hard m'n best deed. En nu heb ik extreme spierpijn. En ik ben moe en ik wil terug naar bed ;__;.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door tessie »

Ooohh irritant Voleuse! Ik hoop dat het knopen vandaag toch goed gaat!
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: slowchat

Bericht door Voleuse »

Ja ging wel goed gelukkig :). Ben wel heel erg moe (en ik moet nog terug, pff)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: slowchat

Bericht door kitten »

Volgende keer aangeven dat je niet aangeraakt wil worden? Ook wel goed voor zo'n vrouw om zich ervan bewust te worden dat niet iedereen dat zomaar fijn vindt!
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: slowchat

Bericht door Voleuse »

Ja goed idee wel. Maar ik weet niet of ik daar uberhaupt nog terug durf :P. Komt ook omdat de sfeer heel streng was ofzo, als je niet goed stond dan werd je meteen gecorrigeerd, ook als ik helemaal niet zo ver kon strekken dan bleef ze toch zeggen dat ik verder moest, waar ik alleen nog maar meer van in de stress raakte. Maar een volgende keer zou ik inderdaad wel wat assertiever zijn wat dat betreft, nu wist ik niet goed wat me overkwam.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: slowchat

Bericht door Ravelijne »

Lijkt me ook geen fijne yoga insteek. Yoga ‘that meets you where you are’, dus dat gewoon binnen je fysieke grenzen blijft is een stuk gezonder. Als je tòt je grens gaat wordt je sterker en leniger. Als je voorbij je grens gaat heb je niet beter resultaat en wel grote kans op (micro)blessures. Als je pech hebt wordt je daar eerder stijver van want littekenweefsel is eerder stugger.
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door tessie »

Oh dat lijkt me echt ook niet fijn hoor.
Ik had ook een keer een Zumba les van een vrouw die super streng deed. Ik kwam daar gewoon om lekker te bewegen en het maakte mij echt niet uit of ik nou links of rechtsom draaide en of ik de helft van de pasjes niet goed mee kreeg. Maar zij deed echt alsof we met een danswedstrijdmee moesten gaan doen ofzo. Zelfs als mensen gewoon even gezellig wat tegen elkaar zeiden, werd ze daar als een schooljuf boos over. Ben ik dus ook nooit meer heen geweest daarna.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: slowchat

Bericht door Voleuse »

Zelfs als mensen gewoon even gezellig wat tegen elkaar zeiden, werd ze daar als een schooljuf boos over.
Ja precies dat deed ze ook! En ook van 'als nou 1 iemand te vroeg uit de houding komt dan gaan we allemaal opnieuw'...
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Plaats reactie