slowchat

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: slowchat

Bericht door Mack »

:schater:
Dank Daantje, die had ik even nodig.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: slowchat

Bericht door Crownless »

If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door Daantje »

Wonder woman kan stoppen met wonderen waar haar fietssleutel is. Die stak namelijk nog gewoon in haar fietsslot en die fiets stond nog gewoon in de stalling.

Ik was ervan overtuigd dat ik die sleutel in mijn handen had toen ik door de poortjes op het station liep.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: slowchat

Bericht door Ravelijne »

Maar yay! Zowel voor sleuteltje terug als voor fiets nog gewoon netjes in de stalling!
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: slowchat

Bericht door Voleuse »

Daantje schreef:Wonder woman kan stoppen met wonderen waar haar fietssleutel is. Die stak namelijk nog gewoon in haar fietsslot en die fiets stond nog gewoon in de stalling.

Ik was ervan overtuigd dat ik die sleutel in mijn handen had toen ik door de poortjes op het station liep.
:schater: herkenbaar
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
miss_meeko
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2010, 13:38
Locatie: Haarlem

Re: slowchat

Bericht door miss_meeko »

Ik wil eigenlijk voor sinterklaas een computerspelletje voor mijn zoontje (3 jaar) kopen. Echter... Ik heb er 0.0 verstand van en weet dus niet echt wat leuk en makkelijk is, of dat ik gewoon te snel ermee ben. Hebben jullie tips voor de Xbox one voor een 3 jarige?
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: slowchat

Bericht door Crownless »

Drie is misschien nog wat jong. Zeker omdat de controller ook best groot is voor peuterhandjes. Hebben jullie kinect? Want dan zou ik daar een spel voor kopen.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: slowchat

Bericht door kitten »

Mijn kids kregen een oude Xbox van hun vader. Ik kon toen alleen vecht- en racespellen vinden. Toen zei iemand dat dat bij Xbox hoorde, die hebben vooral dat soort spellen. Ik weet niet of dat nog zo is, maar het kan zijn dat het gewoon niet bestaat.

Ze hebben toen ze klein waren een game console van V-tech gehad, die vonden ze echt geweldig. En paste goed bij hun leeftijd.
Gebruikersavatar
miss_meeko
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2010, 13:38
Locatie: Haarlem

Re: slowchat

Bericht door miss_meeko »

Volgens mij hebben we geen kinect. Eigenlijk hebben we alleen voor Toran fifa en verder helemaal niets. Hij wil soms graag meedoen en doet op de tablet weleens spelletjes dus vandaar dat ik dacht dat een spelletje voor op de Xbox ook wel leuk kon zijn. Maar dan wachten we gewoon nog een paar jaartjes :)
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: slowchat

Bericht door Crownless »

Oh, er zijn best kindvriendelijke games voor de Xbox. Minecraft. Alle lego spellen. Alle Disney spellen. Ook best wel wat platform games a la super Mario (Maar dan niet Mario want geen Nintendo). En sowieso alle guitar hero achtige spellen. Ze zijn er echt. Ik kwam in mijn korte google zoektocht een paw patrol game tegen, als die niet kindvriendelijk is, weet ik het ook niet. Maar ik denk dat ze nog wat moeilijk zijn voor een 3 jarige. Vanwege de fijne motoriek die je nodig hebt voor zo'n controller. En omdat ik niet weet of een 3 jarige tegelijk met zijn wijsvinger bij de trigger komt en met de duim bij de knopjes/joystick. Ik denk dat wat dat betreft een Nintendo console, tablet, of pc handiger is. Ik denk best dat een 3jarige wel raad weet met Minecraft, of van die telefoon/tablet games als Zuma en candy crash achtige spellen (al zou ik uitkijken met je levens zijn op, wacht een uur of koop meer constructies, voor je het weet zijn tich levens gekocht en is je creditcard leeg).

Ik weet helaas geen titels, want mijn jongens zijn echt nog te klein. Maar ze zijn er. Is even zoeken. Gelukkig zijn er veel blogs/artikelen te vinden over kindvriendelijke apps of games.

Ik vind het wel supertof dat je je kind wil laten gamen :)
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
skaoot
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2010, 18:08
Locatie: Den Bosch

Re: slowchat

Bericht door skaoot »

En je hebt viva pinata :D maar wat crownless zegt, motoriek en controller enzo.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Gebruikersavatar
miss_meeko
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2010, 13:38
Locatie: Haarlem

Re: slowchat

Bericht door miss_meeko »

Hij vindt een treinenbouwspelletje op de tablet tot nu toe erg leuk. En wil ook weleens bij dora achtige filmpjes proberen of de tv ook als tablet te gebruiken is. En met Pokémon go wordt ie steeds handiger met raak gooien. Helaas iets minder vaak dan gewenst gisteren bij een ex raid.... Maar gelukkig mocht ik ook nog aan de beurt komen :)

Ik denk dat computers, games etc. gewoon evenveel bij de huidige maatschappij en ontwikkeling horen als nog steeds het kleien en knutselen en lego... alleen heb ik er zo weinig verstand van, en dan is het begin wel lastig
Deleted User 1996

Re: slowchat

Bericht door Deleted User 1996 »

Nu het wat frisser en kouder gaat worden ben ik gaan kijken voor handschoenen. Eerst bij de fietsenwinkel geweest en die had best wel goede en warme handschoenen, voor op de fiets natuurlijk, maar wel vrij duur. In andere winkels geweest, Action, Wibra, Blokker enz, en daar liggen goed betaalbare handschoenen in de vakken. Prima om de dagelijkse boodschappen te doen bij de lokale super, geen dikke handschoenen voor nodig ook. Echter, de dames- en de heren- varianten hebben ze voor het gemak in 1 vak door elkaar liggen. Niet handig, vind ik. Waaraan is te zien of te herkennen of het een heren of dames handschoen is? In het bevestigde label staat helaas niets daarover.
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door Daantje »

Maakt het uit wat er op het labeltje staat? Of op het bordje boven het vak? Is een handschoen ineens minder warm als ie 'voor vrouwen' is?

Er zijn een paar vragen om jezelf te stellen bij het kopen van handschoenen:
- Vind ik ze mooi?
- Passen ze?
- Voldoen ze aan de wensen die ik heb?
- Kan ik ze betalen?

Zijn ze voor 'mannen' of voor 'vrouwen'? Hoort niet in dat rijtje thuis.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Deleted User 1996

Re: slowchat

Bericht door Deleted User 1996 »

Bedankt voor je zeer snelle reactie Daantje.
Nou, ik dacht dat er wezenlijke verschillen zouden bestaan tussen een herenmodel en een damesmodel. Als dat niet -meer- het geval zou zijn, dan vraag ik me af waarom men het dan toch heeft over dameshandschoenen en herenhandschoenen. Er zou dus daartussen verschil moeten zijn.
Als enkel die vier vragen, welke jij noemde, van belang zijn dan is mijn keuze maken ineens een stuk makkelijker.
Plaats reactie