slowchat

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: slowchat

Bericht door Pien »

Nu ben ik nieuwsgierig... wanneer mag je het delen?
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door tessie »

Ik heb dus echt geen idee :o De grote baas zeg maar die was er echt maar heel even omdat ze eigenlijk ziek was, en zij is blijkbaar de enige die weet wanneer dat allemaal online komt. Dus ik moet haar nog even mailen om daar naar te vragen. Maar zoooo spannend dit.
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: slowchat

Bericht door Pien »

Probeert geduldig af te wachten
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: slowchat

Bericht door leonietje »

Ga ik nog mensen van hier tegenkomen vanavond (vrijdagavond) in eindhoven bij de 040 munch? https://fetlife.com/events/667779
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: slowchat

Bericht door Pien »

Je gaat naar een munch! Veel plezier
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 145
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door Peter^ »

Eindelijk wat afkoeling, goedemorgen internet.
Geniet van de positieve momenten.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: slowchat

Bericht door eireann »

Ik gooi hier even een smak geklets hoor :)

De vakantie was heerlijk.... het was zo fijn om iedereen te zien, en hoe blij iedereen werd van Rozetje <3 Ik heb alle dagen bij mn ierse 'mam' gelogeerd en dat was heerlijk met de vrijheid van een huurauto. Ook bij het graf van haar man geweest (die is in 2016 in de week dat ik zwanger raakte van rozetje overleden). Ik wist natuurlijk dat hij er niet meer is, maar zn naam op zo'n grafzerk zien staan deed de tranen wel even lopen.

Volgend jaar gaan we het wel anders doen; dan ga ik 1 of 2 nachten naar ierse mam, en dan naar een vakantiehuisje of caravan, en dan komen de vrienden maar naar ons toe. Dit was veels te druk voor Rozetje en te veel auto. Rozetje kon door alle nieuwe indrukken slecht slapen overdag trouwens, dus ik heb heel veel rondgereden terwijl zij sliep <3 zo lekker daar rondrijden :) MOOI! En dat om 06 uur vliegen doen we ook niet meer, was vergeten dat je dan om 03 uur op moet staan. Ja ze sliep wel tijdens de vlucht, dat wel. maar pfff ik was afgepeigerd moe dit weekend!

Het huis is ZO MOOI aan het worden! En het was superfijn thuis komen nu mam had geregeld dat kitten +welp en een andere vriendin op vrijdag even waren komen helpen met opruimen en poetsen <3 Grote hartjes!

Ze gaan woensdag pas opleveren en moeten dus nog een paar dingen doen; ik ben met de buurman, die er verstand van heeft, even door het huis gelopen en die heeft me goed aangewezen wat ik niet moet accepteren, wat er rommelig en afgeraffeld werk is en wat ik zeker moet noemen maar wat ik als wisselgeld kan houden.

Het ligbad is echt SUPER GEWELDIG! Het is zo hoog en lang dat ik EN met mn knieen EN met mn borsten onder water kan! Ik wist niet dat dat kon! Het vraagt om een tweede persoon er bij in bad zo ruim <3 (ik sta open voor blind dates ;) )

Vandaag mn eerste eigen was weer gedraaid, oma was hier terwijl ik verder heb opgeruimd en georganiseerd, nu even kijken of ik een klusjesman kan vinden die deze week 4 kastjes op wil hangen en 3 neerzetten (de oude keukenkastjes zijn nog mooi en komen weer terug in de keuken. ZOVEEL RUIMTE) en dan de hele boel weer inruimen.

Eerst morgen weer werken en dan deze week ook nog even een extra dagje vrij nemen waar Rozetje op de opvang is.
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: slowchat

Bericht door eireann »

Was de munch leuk Leonietje?
**Self Rescuing Princess**
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: slowchat

Bericht door leonietje »

Jaa was super gezellig! Echt wel een aanrader!
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: slowchat

Bericht door Pien »

Yay voor fijne vakantie, eigen wasjes draaien, ligbad! en leuke munch!
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: slowchat

Bericht door kitten »

Het is echt mooi geworden, je huis! En ik ben echt hooguit een uurtje geweest hoor. :lol:
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: slowchat

Bericht door pluis »

*schuift een industrieel maatje koffiepot de slowchat in*

Mogge. Ik ga weer naar m'n werk. Hopelijk blijf ik vandaag droog :P
Gebruikersavatar
Nijntje
Berichten: 35
Lid geworden op: 11 aug 2016, 19:08

Re: slowchat

Bericht door Nijntje »

*neemt kopje koffie*

Meh, post doet rare dingeg. Had een concertkaartje over en per aangetekende post opgestuurd naar Duitsland, want veilig, dacht ik.... nu ligt het al een week “aangekomen in land van bestemming” te wachten. Ik snap niet waarom het niet allang bezorgd is.
En ik kan er nu ook niets meer aan veranderen. Okee, het mag nog 2 weken duren en dan komt het nog op tijd aan. Maar ik had onderhand an 2 keer naar Hannover heen en weer kunnen rijden om het zelf te brengen.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: slowchat

Bericht door Voleuse »

Ik heb vandaag een werkafspraak. Aan de vroege kant, belangrijk, en al een keer uitgesteld omdat ik toen met mijn voet zat. Dus goed slapen maar..... Eerst heb ik moeite met inslapen, dan een mug, dan een kat die luid mauwt en naast me over dr nek gaat, mensen die buiten mijn slaapkamerraam een uitgebreid gesprek gaan voeren, kat opnieuw..... Wat is dit voor onzin?!?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: slowchat

Bericht door Pien »

Goedemorgen. *rekt zich uit, zou het waarderen als koffie op bed gebracht wordt*

@Nijntje, wat stom van de post... zelf heen en weer klinkt wel als de leuke optie trouwens.

@Voleuse, succes vandaag!

Gisteravond was spannend... noodweer, riolering vond het niet leuk dus natte voeten. Avondje dweilen.
Maar vandaag doe ik helemaal niks :)
Deur op slot en douchen. That's it
Plaats reactie