slowchat

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
wandering_one

Re: slowchat

Bericht door wandering_one »

Zo gaaf, veel plezier!
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door Daantje »

Niet teveel inpakstress hebben vandaag, Voleuse.

Ik heb net een beetje druk weggenomen en mijn rijles van zaterdagochtend afgezegd. Even wat extra rust in het weekend en Verstandigâ„¢.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Re: slowchat

Bericht door Heidi »

:static: Veel plezier Voleuse!!
Do more of what makes you happy
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: slowchat

Bericht door Voleuse »

"Hoi ik ben Amber ik vindt bondage best wel interessant maar wat vind je er zo fijn aan eigenlijk?"

Waarom kiezen de creepy mannen toch altijd voor de naam Amber als ze doen alsof ze een vrouw zijn?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: slowchat

Bericht door Pien »

Tja. Misschien makkelijker dan zelf een naam bedenken en het standaard lijstje uit 'hoe wordt ik een online creep 101' volgen?
Ik denk dat als ze wat creatiever waren, ze niet eens online creep hadden hoeven worden.

Maar toch, erg vervelend zulke mannen
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door tessie »

Mn telefoon is gewoon opeens stuk gegaan. Ik zat gewoon een spelletje te doen en ineens werd het scherm zwart met wel licht er achter. En hij deed gewoon niks meer :( Vind het zo kut. Nu heb ik een vervelende oude van Jay. Straks even naar de tmobile shop om te kijken wat ze kunnen doen.
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: slowchat

Bericht door Ravelijne »

Oh, balen! Afgaande op beschrijving: zou zelfs gewoon een los stekkertje kunnen zijn. Hoop dat ze het snel kunnen oplossen voor je!
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door Daantje »

Het is pas net herfst en ik loop nu al te bibberen en te rillen. Wachtend op de trein naar huis voelde ik de kou gewoon mijn spieren in trekken, terwijl ik voor het weer toch echt wel warm genoeg gekleed dacht te zijn. Morgen een sjaal mee en hopen dat het niet te koud wordt deze winter.

@Tessie: is je telefoon nog te redden?
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door tessie »

Mijn telefoon is opgestuurd voor reparatie en als ze 'm niet kunnen maken krijg ik een nieuwe. Duurt 10 werkdagen. En nu heb ik een oude samsung van Jay die super lelijke foto's maakt, dus dat is echt super onhandig omdat ik voor al m'n social media dingen echt zoveel foto's maak. En alle foto's die ik al eerder gemaakt had en nog niet gebruikt had, kan ik nu ook niet bij want dat kaartje past niet in deze oude telefoon. Ik hoop maar dat het iets korter duurt dan 10 werkdagen want dit is echt onhandig.

Ik vind het buiten nog helemaal niet zo koud hier in Almere. Het was vandaag wel lekker, gewoon met een vestje aan naar buiten gegaan, lekker herfstzonnetje!
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door Daantje »

De zon was al lang weg, ik stond te wachten op de trein naar huis. En ik voelde de spieren in mijn rug gewoon langzaam verkrampen. Gisteren maar eens gekeken naar een jas met verwarming erin, maar die zijn best duur en ik heb geen mooie gezien.

2 weken is toch wel te overzien met een tijdelijke telefoon?
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: slowchat

Bericht door Voleuse »

Oh ik vind 2 weken best wel lang, maarja ik ben dan ook gehecht aan mijn telefoon.

@Daantje niet helemaal een oplossing misschien, maar je hebt van die handenwarm dingetjes die je voor een paar euro kunt kopen, die werken wel goed vind ik.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: slowchat

Bericht door chell »

Over jassen gesproken, ik moet een nieuwe winterjas maar ALLES is stom en lelijk!

Tenminste, als je niet zo'n wollen jas wilt waar je bij een beetje wind of regen alsnog een ijsblokje in word. Ik wil echt heel graag gewoon een lekker warme winddichte jas voor de hele koude gure dagen. Maar alles is of model dekbed (en als je dik bent, vind ik dat je daarin gewoon net een Michelinvrouwtje bent) of met een bontkraag. En zwart. Alles is zwart. Of groen. Ik wil zo graag ook nog eens een gezellig kleurtje.

Ik had deze gezien: https://www.77onlineshop.nl/p/seventyse ... avy-blau-5, die leek me best fijn (wel saai kleurtje), maar die hebben weer geen grote maten.
Gebruikersavatar
skaoot
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2010, 18:08
Locatie: Den Bosch

Re: slowchat

Bericht door skaoot »

I know the struggle. Vorig jaar een fijne leuke donkerblauwe nepbontjas gevonden met mouwen die wel om je polsen sluiten en lang genoeg en goed dicht kan. Maar dat was nogal een queeste. Zoals altijd. Ik ben te lang/dik/te brede schouders/teveel boob (of heb te weinig budget)... Ik duim dat je toch nog iets fijns vind!

En ik zou 2 weken zonder goede telefoon ook lang vinden, ook omdat ik hem veel voor werkdingen gebruik.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: slowchat

Bericht door chell »

Ik heb inderdaad vaak ook teveel boob of teveel buik. En die nepbontjassen enzo vind ik heel tof maar ook weer niet zo praktisch. Ik ben verliefd op een velours jack, maar dat is ook niet handig met regen/sneeuw en waarschijnlijk is die ook niet erg winddicht.
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door Daantje »

Ik heb vooral veel te veel arm. Lange mouwen zijn bij mij altijd te kort en voor een winterjas vind ik dat toch wel belangrijk. En ik vind het zonde van mijn geld om een winterjas te kopen waarvan de mouwen veel te kort zijn.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Plaats reactie